ombri Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 (Редактирано) Дайте накакво мнение? Редактирано 20 Април 2017 от grizzly Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Освен да изчистиш мотора с някоя детонация не виждам какво друго ще постигнеш с тоя спрей впръскан в студената част на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 20 Април 2017 Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 Преди 7 часа, ombri написа: Дайте накакво мнение? Прочети тази тема http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=461638 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 20 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2017 (Редактирано) Чел съм я. Изпратено от моят SM-G928F с помощта на Tapatalk Редактирано 21 Април 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arbiter Публикувано 22 Април 2017 Доклад Share Публикувано 22 Април 2017 май не сте виждали разглобена турбина... Студената част може да е"сълза" топлата да е запекла страшно..тоя нагар там не пада току така нито директно може да стигне въпросното дездорантче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 22 Април 2017 Доклад Share Публикувано 22 Април 2017 И аз това имах предвид. То като цяло на студената няма какво да й чистиш (освен някой рапидка разбира се) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 24 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 Колеги, от студената част, през интеркулера "химията" влиза в цилиндрите и от там отива в топлата част на турбото, като по пътя си изчиства всичките въглеродни (carbon) отлагания. Това е идеята на спрея, а не да чисти студената част. И въроса е дали наистина има ефект (ако някой го е ползвал)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Април 2017 Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 А със сегментите, цилиндъра и маслото кво става? Да не мериш после компресита през пробката на маслото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ombri Публикувано 24 Април 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Април 2017 (Редактирано) Не знам. Нали точна за това питам дали някой е ползвал? Така наречения "Карбон клининг" е същата операция с друга химия. Редактирано 24 Април 2017 от ombri Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RTM Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Мисля, че не си струва възможните главоболия само за да си спестиш 50лв или там колкото ще ти вземат да ти го свалят и да го изчистят. На мен ми се върти следния въпрос обаче. На колко км е редно да се чисти или да се прави профилактика на турбото при бензин и при дизел? Не говотя за маслени магистрали и друга периферия, а за самото турбо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 25 Април 2017 Доклад Share Публикувано 25 Април 2017 Аз лично свалям ли турбо бих си сменил и магистралатата винаги или поне бих погледнал в какво състояние е. А за такова нещо като профилактика на турбото не съм чувал и не смятам, ще е редно да се сваля за профилактично чистене с риск да се изпокъсат болтове към колектори и генерации. По-скоро бих си наливал хубави масла, които да сменям редовно, като съм пържил колата да работи на място 2-3 минути преди да изгася, ей такива неща.. това е истинската профилактика Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване