fr1nklyn Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Здравейте колеги, Тъй като от известно време се боря с много висок разход на масло - около 1л на 1000-1500км, който според няколко от майстори(вкл. и форумни) е от запекли или износени маслени сегменти, си мисля преди да се хвърлям на ремонт на главата и т.н. да пробвам нещо, което бях чел в няколко английски и американски форума - газ за горене или керосин за раздвижване на сегментите. Идеята е, че се махат свещите и се сипва газ за горене в отворите, след което се оставя колата едно денонощие. Пали се завърта ключа, за да изхвърли газта и гадориите, след което се сглобява и се сменя маслото. Тук или във VW форума, четох за подобно предложение в една от темите, но проблема е че не видях някой, който да го е проблем на дизелов двигател, а само на бензинови. Въпреки, че някой спомена за третиране на камиони по този начин, така че сигурно и на дизел става. Ясно ми е, че ако сегментите са износени това няма да помогне, но ако са запекли има някакъв шанс да помогне. Двигателят ми е 1.9 TDI BKE 116 кобили на А4. Гледаха за течове - няма; турбото според 3-ма различни човека е като ново. Само от гумички нямало как да имам толкова голяма разход, а той е около 1л на 1000-1500км. PCV/CCV клапанa, както на почти всички PD двигатели е част от капака, който смених преди време с нов, но уви и това не помогна... Разбира се, пробвал съм да сменям различни марки масла, като всички покриват 505.01 и ги купувам от сигурен доставчик. Записани грешки няма, ЕГР-а и ЕГР кулера са в кофата - сложен е Delete kit, но и преди тази интервенция положението беше същото. BTW Всъщност вместо газ за горене съм си взел MMO(Marvel Mystery Oil), както беше показано в един от чуждестранните форуми. Просто преди да се хвърлям в ремонти искам да пробвам този метод и бих искал да чуя вашето мнение Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobi1234 Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Не си губи времето,сваляй главата .Може да има и надран цилиндър,компресия мерихте ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fr1nklyn Публикувано 31 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Знаех си, че така ще кажеш.. Лошото е, че май си прав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 (Редактирано) Гледах в youtube нещо подобно. Има различни варианти, различни гадости се наливат в цилиндъра. Мотора го въртяха на ръка с подходящ ключ. След това се сменя маслото. Редактирано 31 Май 2017 от Бат Сашо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fr1nklyn Публикувано 1 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2017 Аз си мислех да бутна колата на 4-та примерно, защото нямам ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aladin Публикувано 23 Август 2021 Доклад Share Публикувано 23 Август 2021 Пробвано от мен - резултата е още повече дим. Или правете двигател или не си губете и вие времето с глупости. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 27 Август 2021 Доклад Share Публикувано 27 Август 2021 Отваряй. Приятел го игра това с една Мазда, нищо не се получи. Смени си сегментите, ревизира главата и заспа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 30 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2021 Аз оправих една CASA с газ за осветление. Гореше 1 литър на 1000км, после свали на 200гр на 1000км. Колата беше стояла година на плац без да се кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване