Jump to content

Смяна на EGR клапан на Audi А4 Б7 2.0 TDI


pavlinpav1

Recommended Posts

Искам да сменя  EGR клапан на Audi А4 Б7 2.0 TDI  и имам въпрос: Целия набор от букви и цифри изписан на новия  EGR ли трябва да отговарят на стария или са еднакви за модел 0т 2004 до 2008 и някой от тях нямат значение? Благодаря предварително!

Link to comment
Share on other sites

Каква е причината да сменяш ЕГР-а  ? ( от любопитство питам)
И защо просто не го затапиш ? Ще ти излезе много по евтино , има и други предимства.

 

Link to comment
Share on other sites

преди 6 минути, Passi написа:

Ако говориш за това черното и ако е същото като при 1.9 ТДИ 131кс мога да ти подаря едно да не се набутваш.:zustimm:

 

408275002001Z.jpg

Link to comment
Share on other sites

Преди 5 часа, Passi написа:

Ако говориш за това черното и ако е същото като при 1.9 ТДИ 131кс мога да ти подаря едно да не се набутваш.:zustimm:

Ако ти е излишно,аз ще се зарадвам че моето е счупено и съм го вързал със тел

Link to comment
Share on other sites

преди 45 минути, qskatavw написа:

Ако ти е излишно,аз ще се зарадвам че моето е счупено и съм го вързал със тел

Излишно ми е ама  ще ти го дам с ЕГР-а защото ако тръгна аз да го свалям е вероятно да трябва тел и за него.:hilezh:

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
На 7/8/2017 at 0:07, Svetliu90 написа:

Каква е причината да сменяш ЕГР-а  ? ( от любопитство питам)
И защо просто не го затапиш ? Ще ти излезе много по евтино , има и други предимства.

 

А затапването при модели от 2001 до 2005 трябва ли да се пуска на програма за изклучване на самия егр 1.9или2и няма ли да отчита грешки при затапването с пластина и маи проблемите остават

Или баркам заштото имам вече вапросната програма ама още ходя по маките не се лажете с чистене без отваряне само си дадох парите на машина карбон киар пална хлупос 

Сега трябвло да сменям вакома белияизхода незнам на раба сам маи ще затапвам и гвото доиде писна ми 

Edited by VBI
Link to comment
Share on other sites

Савети за ходенето по маките с тоя егр за 1.9 тди аудиа3след 2001затапване или мачение като моито от 5дни то не беше сваляне на всичко запознатите са наясно киснене слагане обратно без резолтат оказа се запушен катализатор а забравих преди товачистене с машина с карбон инякви добавки 50 лв. На вятара не се лажете бошлав та затапването ми остана савет трябва ли да настроивам борд комп.за да не отчита грешки или.

Link to comment
Share on other sites

Аз го чистих преди 8000 км и то без да се впрягам много защото беше зима.Смених гарнитурите на ЕГР-а и на всмукателните тръби.Сега пуска по няколко капки когато я напъвам(преди направо правеше черно всичко).Мисля,че ще ме изкара още 3-4к км и ще почне пак да хвърля чернилка както преди,тогава вече ще го изчистя както трябва със киснене в нафта или бензин и после водоструйка.

Ако пак изкара 10-15000км затапвам и аз :hilezh:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 11 months later...

Колеги колата пали без проблем студена, като загрее пали трудно, целият мотор се люля. Възможно ли е от ЕГР-а да е проблема! 2000 кубика дизел 2007г. Благодаря!

Link to comment
Share on other sites

не е възможно според мен. Имаш проблеми с така наречения топъл старт. Оправя се софтуерно или направо с ремап. Някой по-запознат може да обясни по-подобно. Другия ваиант е  - центровката да се пипне.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

При 1,9 ПД 131 коня-предишната ми кола, при топъл двигател няма палене! След ровене по форуми-предимно руски, щом съм чичак-76 наабор ха ха намерих евтино и просто решение. На диагностиката даде проблем с антената на имобилайзера. За целта бъксата на антената се пръска с качествен спрей, стои да изсъхне хубаво, сглобява се и се чисти грешката с комп. Иначе в п8не 10 сервиза професори казаха дюзи!!!! Продадох я на 295 000 като в момента се кара и е на 340 000км без абсолютни никакви ядове. Никакви горивни, карти никакви щуротии!!!!

И понеже не е срамно да питаш, а е срамно да не знаш:

След заставане на ЕГР и софтуерно изключване, при гасене на двигателя при Б7 се чува един звук където е въздушният филтър, наподобяващ засмукване на въздух! Няколко сервиза ми казаха че това е нормално? Този симптом при Вас, които се премахнали е гр  появили се?????

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...