pavlinpav1 Публикувано 7 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2017 Искам да сменя EGR клапан на Audi А4 Б7 2.0 TDI и имам въпрос: Целия набор от букви и цифри изписан на новия EGR ли трябва да отговарят на стария или са еднакви за модел 0т 2004 до 2008 и някой от тях нямат значение? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 7 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2017 Каква е причината да сменяш ЕГР-а ? ( от любопитство питам) И защо просто не го затапиш ? Ще ти излезе много по евтино , има и други предимства. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlinpav1 Публикувано 8 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 (Редактирано) Счупи се малкото клапанче, затапих го, но ми свети постоянно тази лампичка Редактирано 8 Юли 2017 от pavlinpav1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Ако говориш за това черното и ако е същото като при 1.9 ТДИ 131кс мога да ти подаря едно да не се набутваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pavlinpav1 Публикувано 8 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 преди 6 минути, Passi написа: Ако говориш за това черното и ако е същото като при 1.9 ТДИ 131кс мога да ти подаря едно да не се набутваш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Не е същото. Мислех,че става дума за този черния клапаhttps://www.google.bg/search?q=клапан&tbm=isch&imgil=rmn3mIuA7Ag_eM%3A%3BkbsRef4oG9tkMM%3Bhttps%253A%252F%252Fwww.autopower.bg%252Fegr-%252525D0%252525BA%252525D0%252525BB%252525D0%252525B0%252525D0%252525BF%252525D0%252525B0%252525D0%252525BD-wahler-vw-passat-5-variant-3b6-1.9-tdi-7241d-g20112c109-i13015507.html&source=iu&pf=m&fir=rmn3mIuA7Ag_eM%3A%2CkbsRef4oG9tkMM%2C_&usg=__RvjLxY1owvBKnY-Nc6ta4kLZyF4%3D&biw=1366&bih=638&ved=0ahUKEwj2oODUkfnUAhWLPBQKHZ1dANMQyjcIOQ&ei=Y4ZgWbbjD4v5UJ27gZgN#imgrc=rmn3mIuA7Ag_eM:н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qskatavw Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Преди 5 часа, Passi написа: Ако говориш за това черното и ако е същото като при 1.9 ТДИ 131кс мога да ти подаря едно да не се набутваш. Ако ти е излишно,аз ще се зарадвам че моето е счупено и съм го вързал със тел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolitooo Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 Защо не отидеш да ти го спрат и софтуерно...бяма ли да изгасне чека и да ти излезе по тънко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 8 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2017 преди 45 минути, qskatavw написа: Ако ти е излишно,аз ще се зарадвам че моето е счупено и съм го вързал със тел Излишно ми е ама ще ти го дам с ЕГР-а защото ако тръгна аз да го свалям е вероятно да трябва тел и за него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavrata80 Публикувано 25 Май 2018 Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 (Редактирано) На 7/8/2017 at 0:07, Svetliu90 написа: Каква е причината да сменяш ЕГР-а ? ( от любопитство питам) И защо просто не го затапиш ? Ще ти излезе много по евтино , има и други предимства. А затапването при модели от 2001 до 2005 трябва ли да се пуска на програма за изклучване на самия егр 1.9или2и няма ли да отчита грешки при затапването с пластина и маи проблемите остават Или баркам заштото имам вече вапросната програма ама още ходя по маките не се лажете с чистене без отваряне само си дадох парите на машина карбон киар пална хлупос Сега трябвло да сменям вакома белияизхода незнам на раба сам маи ще затапвам и гвото доиде писна ми Редактирано 28 Май 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gavrata80 Публикувано 25 Май 2018 Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 Савети за ходенето по маките с тоя егр за 1.9 тди аудиа3след 2001затапване или мачение като моито от 5дни то не беше сваляне на всичко запознатите са наясно киснене слагане обратно без резолтат оказа се запушен катализатор а забравих преди товачистене с машина с карбон инякви добавки 50 лв. На вятара не се лажете бошлав та затапването ми остана савет трябва ли да настроивам борд комп.за да не отчита грешки или. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad91 Публикувано 25 Май 2018 Доклад Share Публикувано 25 Май 2018 Аз го чистих преди 8000 км и то без да се впрягам много защото беше зима.Смених гарнитурите на ЕГР-а и на всмукателните тръби.Сега пуска по няколко капки когато я напъвам(преди направо правеше черно всичко).Мисля,че ще ме изкара още 3-4к км и ще почне пак да хвърля чернилка както преди,тогава вече ще го изчистя както трябва със киснене в нафта или бензин и после водоструйка. Ако пак изкара 10-15000км затапвам и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xerion Публикувано 19 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 19 Юли 2018 Като се затапи ЕГР-а, няма ли да пуши повече колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанко Публикувано 25 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2019 Колеги колата пали без проблем студена, като загрее пали трудно, целият мотор се люля. Възможно ли е от ЕГР-а да е проблема! 2000 кубика дизел 2007г. Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 26 Юни 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2019 не е възможно според мен. Имаш проблеми с така наречения топъл старт. Оправя се софтуерно или направо с ремап. Някой по-запознат може да обясни по-подобно. Другия ваиант е - центровката да се пипне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Godfather Публикувано 28 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2019 При 1,9 ПД 131 коня-предишната ми кола, при топъл двигател няма палене! След ровене по форуми-предимно руски, щом съм чичак-76 наабор ха ха намерих евтино и просто решение. На диагностиката даде проблем с антената на имобилайзера. За целта бъксата на антената се пръска с качествен спрей, стои да изсъхне хубаво, сглобява се и се чисти грешката с комп. Иначе в п8не 10 сервиза професори казаха дюзи!!!! Продадох я на 295 000 като в момента се кара и е на 340 000км без абсолютни никакви ядове. Никакви горивни, карти никакви щуротии!!!! И понеже не е срамно да питаш, а е срамно да не знаш: След заставане на ЕГР и софтуерно изключване, при гасене на двигателя при Б7 се чува един звук където е въздушният филтър, наподобяващ засмукване на въздух! Няколко сервиза ми казаха че това е нормално? Този симптом при Вас, които се премахнали е гр появили се????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 28 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2019 Аз съм със затапен софтуерно и физически ЕГР на 2.0тди БЛБ и нямам такива шумове при гасене на двигателя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Godfather Публикувано 28 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2019 Препоръчате сервиз в Пловдив, с компетентни хора!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fbika75 Публикувано 3 Януари 2022 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2022 Колеги.. Трябва ли някаква адаптация след поставяне на нов EGR? Колата е Б7 1.6 2007 год.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване