nikola_slavov Публикувано 29 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 Колеги моля за малко помощ,колата е Audi a3 8p 2.0TDI 140 BKD мотора. Проблемът е че колата губи антифриз. Антифриза в казанчето седи бистър ,маслото е чисто и колата грам не пуши.Ходих в няколко сервиза всички казват че или гарнитурата е издухана или пукната глава. Някакви идеи или препоръки за добър сервиз в София? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 29 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 Вземи попрочети темичките. Виж обичайните заподозрени места за теч и чак след това мисли за глави и гарнитури . Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marinn Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 Сменяна ли е водната помпа ? Аз имах същия проблем, оказа се че след смяната, не е била обезвъздушена. Колата се караше на близки разстояния. Доста хора ми казваха и на мен това, накрая се оказа, че имам въздушна възглавница.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 По мое мнение от някое водно съединение прокапва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikola_slavov Публикувано 25 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 15 hours ago, Marinn said: Сменяна ли е водната помпа ? Аз имах същия проблем, оказа се че след смяната, не е била обезвъздушена. Колата се караше на близки разстояния. Доста хора ми казваха и на мен това, накрая се оказа, че имам въздушна възглавница.. Водната помпа е сменяна преди окло 5 месеца. От тогава съм я карал на дълги разтояния няколко пъти и някой път антифриза си е окей, но друг път пада с по 2 пръста. Не знам дали има общо но съм забелязъл,че когато пусна климатика започва да пропушва през аудсуха / бяло сив дим/ и главно тогава ми спада антифриза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 25 Август 2017 Доклад Share Публикувано 25 Август 2017 Ако имаш теч отнякъде, както предположих по-горе, е нормално този теч да се увеличава в движение, защото охладителната система работи под налягане, като постепенно охладителната течност повишава температурата си.. Тази температура се увеличава още повече при работещ климатик. Този теч няма нищо общо с конденза, който се получава от работата на климатика като малка локвичка под колата при спирането й. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
halyasko Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 На 24.08.2017 г. at 15:38, Marinn написа: Сменяна ли е водната помпа ? Аз имах същия проблем, оказа се че след смяната, не е била обезвъздушена. Колата се караше на близки разстояния. Доста хора ми казваха и на мен това, накрая се оказа, че имам въздушна възглавница.. Как да се обезвъздиши за да няма въздушна възглавница? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 (Редактирано) При тези коли системата сама се обезвъздушвава. Не знам защото се е получила въздушна възглавница при колегата. Аз съм сменял почти всичко по охладителната система и въздушна възглавница не ми се е получавала. Редактирано 26 Ноември 2017 от venomcorp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веселин Адамов Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Ако можете да дадете мнение отчаян съм вече Започната от Веселин Адамов, Преди 1 час 1 мнение в тази тема Веселин Адамов Members 1 мнение Публикувано преди 1 час · Добър вечер колеги Карам ауди а3 2007 Имам следния проблем губи ми антифриза Ремонтираха ми входовете на маркучите на главата смениха ми гарнитура на главата болтове на глава уплътнения на всмукателен и изпускателен колектор изпаритела и накрая смених капачката на казанчето и тва намали малко разхода на антифриза Моля за съвети Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Гледал ли си водната помпа? Тя често е проблемна... много хора са минали през това. Обикновено само сълзи и се хваща трудно. Подлагана ли е системата под налягане и наблюдение? Колко антифриз ти гори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веселин Адамов Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Ако е водната помпа ще има течове а аз нямам течове гори колкото в по високи обороти се кара колата толкова повече гори преди да сменя капачката на казанчето на 100/150 км доливах 1.2л а сега на около 250км 1.2л При скорост над 160км/ч по магистралата за 90км долях 2 пъти по 1.2л (това е преди да сменя капачката) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Това е огромна загуба и няма как да не се хване!! Подлагана ли е системата под налягане и наблюдение? Ако не е - какво се чака... Би трябвало веднага да се види къде изчезва. Правен ли е тест за изгорели газове в антифриза? Тези 2 неща са задължителни при обстоятелствата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веселин Адамов Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Главата беше на диагностика сменени са гарнитури болтове на глава изпаритела водния фланец 1000лв ми струваше ремонта 25дена без кола и тва се случва след ремонта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веселин Адамов Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Значи това ми смениха в сервиза а главата беше свалена и изпратена в софия на диагностика и там се установи че главата е наред само входовете на маркучите са били ремонтирани Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 (Редактирано) Това не отговаря на въпросите ми или поне на основния: - Правен ли е тест под налягане на цялата система? - Правен ли е тест за изгорели газове в охладителната система (щом е сменена гарнитурата вероятно не се налага този тест) Редактирано 28 Ноември 2017 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веселин Адамов Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Не е правен тест на системата Не е правен тест за изгорели газове гарнитурата е сменяна сега ми остана само варианта да сменя разширителния съд ако не стане пак ще се разглобява отначало да не е пропуснато нещо Някой да ми предложи морга или някъв сайт да си намеря ново здраво казанче за антифриз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 С какъв мотор е тази кола? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Защо не направиш тогава тест преди да разглабяш и сменяш части насляпо...? Би трябвало във всеки един себеуважаващ се сервиз да могат да ти направят такъв та дори и сам с нужния тестер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веселин Адамов Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 2.0 дизел 140 коня 2007 BKD Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Някой да погледне ЕГР охладителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веселин Адамов Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 интересното е че разхода намаля като смених капачката на казанчето тва ме кара все повече да мисля че проблема е в казанчето щото вече всичко друго е прегледано и поправено? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Не е. Капачката може да е допринасяла с малко, но не е там проблема с 99%. Съдът пък съвсем малко вероятно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Ако караш с червен антифриз, все някаде трябва да се види голямо петно, ако тече.Ама при този разход, сигурно се кара на вода. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веселин Адамов Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 На вода карам в петък ще я карам на майстор каза че ще я издуха и ще покаже откъде е проблема също така спомена че е възможно и турбото да е с водно охлаждане макар и да е 2007г но не е сигурен преди да види вие какво мислите за това Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Тоя "майстор" от сега ти казвам ,че нищо няма да свърши. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване