Jump to content

Загуба на Антифриз


nikola_slavov

Recommended Posts

Колеги моля за малко помощ,колата е Audi a3 8p 2.0TDI 140 BKD мотора. Проблемът е че колата губи антифриз. Антифриза в казанчето седи бистър ,маслото е чисто и колата грам не пуши.Ходих в няколко сервиза всички казват че или гарнитурата е издухана или пукната глава. Някакви идеи или препоръки за добър сервиз в София?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи попрочети темичките. Виж обичайните заподозрени места за теч и чак след това мисли за глави и гарнитури .

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Сменяна ли е водната помпа ?

Аз имах същия проблем, оказа се че след смяната, не е била обезвъздушена. Колата се караше на близки разстояния. 

Доста хора ми казваха и на мен това, накрая се оказа, че имам въздушна възглавница..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, Marinn said:

Сменяна ли е водната помпа ?

Аз имах същия проблем, оказа се че след смяната, не е била обезвъздушена. Колата се караше на близки разстояния. 

Доста хора ми казваха и на мен това, накрая се оказа, че имам въздушна възглавница..

Водната помпа е сменяна преди окло 5 месеца. От тогава съм я карал на дълги разтояния няколко пъти и някой път антифриза си е окей, но друг път пада с по 2 пръста. Не знам дали има общо но съм забелязъл,че когато пусна климатика започва да пропушва през аудсуха / бяло сив дим/ и главно тогава ми спада антифриза? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш теч отнякъде, както предположих по-горе, е нормално този теч да се увеличава в движение, защото охладителната система работи под налягане, като постепенно охладителната течност повишава температурата си..

Тази температура се увеличава още повече при работещ климатик.

Този теч няма нищо общо с конденза, който се получава от работата на климатика като малка локвичка под колата при спирането й.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
На 24.08.2017 г. at 15:38, Marinn написа:

Сменяна ли е водната помпа ?

Аз имах същия проблем, оказа се че след смяната, не е била обезвъздушена. Колата се караше на близки разстояния. 

Доста хора ми казваха и на мен това, накрая се оказа, че имам въздушна възглавница..

 

Как да се обезвъздиши за да няма въздушна възглавница?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тези коли системата сама се обезвъздушвава. Не знам защото се е получила въздушна възглавница при колегата. Аз съм сменял почти всичко по охладителната система и  въздушна възглавница не ми се е получавала.

Редактирано от venomcorp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако можете да дадете мнение отчаян съм вече

Започната от Веселин АдамовПреди 1 час

 

1 мнение в тази тема

Веселин Адамов   

  • Веселин Адамов
  • Members
  • 1 мнение

Добър вечер колеги 

Карам ауди а3 2007 

Имам следния проблем губи ми антифриза 

Ремонтираха ми входовете на маркучите на главата смениха ми гарнитура на главата болтове на глава уплътнения на всмукателен и изпускателен колектор изпаритела и накрая смених капачката на казанчето и тва намали малко разхода на антифриза 

Моля за съвети Благодаря предварително

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледал ли си водната помпа? Тя често е проблемна... много хора са минали през това. Обикновено само сълзи и се хваща трудно.

Подлагана ли е системата под налягане и наблюдение?

Колко антифриз ти гори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е водната помпа ще има течове а аз нямам течове гори колкото в по високи обороти се кара колата толкова  повече гори преди да сменя капачката на казанчето на 100/150 км доливах 1.2л а сега на около 250км 1.2л

При скорост над 160км/ч по магистралата за 90км долях 2 пъти по 1.2л (това е преди да сменя капачката)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е огромна загуба и няма как да не се хване!!

Подлагана ли е системата под налягане и наблюдение? Ако не е - какво се чака... Би трябвало веднага да се види къде изчезва.

Правен ли е тест за изгорели газове в антифриза?

 

Тези 2 неща са задължителни при обстоятелствата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главата беше на диагностика сменени са гарнитури болтове на глава изпаритела водния фланец 1000лв ми струваше ремонта 25дена без кола и тва се случва след ремонта?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи това ми смениха в сервиза а главата беше свалена и изпратена в софия на диагностика и там се установи че главата е наред само входовете на маркучите са били ремонтирани

726AA2DE-CA9D-4918-A869-1C27E5675A39.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не отговаря на въпросите ми или поне на основния:

 

- Правен ли е тест под налягане на цялата система?

- Правен ли е тест за изгорели газове в охладителната система (щом е сменена гарнитурата вероятно не се налага този тест)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е правен тест на системата

Не е правен тест за изгорели газове гарнитурата е сменяна сега ми остана само варианта да сменя разширителния съд ако не стане пак ще се разглобява отначало да не е пропуснато нещо

Някой да ми предложи морга или някъв сайт да си намеря ново здраво казанче за антифриз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не направиш тогава тест преди да разглабяш и сменяш части насляпо...? :huh:

Би трябвало във всеки един себеуважаващ се сервиз да могат да ти направят такъв та дори и сам с нужния тестер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересното е че разхода намаля като смених капачката на казанчето тва ме кара все повече да мисля че проблема е в казанчето щото вече всичко друго е прегледано и поправено?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш с червен антифриз, все някаде трябва да се види голямо петно, ако тече.Ама при този разход, сигурно се кара на вода.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вода карам в петък ще я карам на майстор каза че ще я издуха и ще покаже откъде е проблема също така спомена че е възможно и турбото да е с водно охлаждане макар и да е 2007г но не е сигурен преди да види 

вие какво мислите за това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...