venomcorp Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Еха турбината на А3-ката била с водно охлаждане . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 (Редактирано) Да. Най-малко при TFSI двигателите е точно така. Охлажда се водно и това е наистина голям плюс, но естествено също може да е причина за загуби. При 2.0 TDI не знам, може би от Фейслифта, т.е. CR двигателите... Редактирано 28 Ноември 2017 от Moonland Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Главата да не се е посцепила? Тази загуба на вода трябва да е очевадна, за опитен майстор, още повече и двигателя е отварян вече... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 То ако е спукана главата и компресията ще бяга. Няма само антифриза да е проблемът тогава. Да не говорим колко бял пушек ще излиза отзаде , ще е като плътна мъгла. Не знам дали ако има теч в радиаторчето в купето-връзките може да има такива загуби, но тогава теча щеше да е очеваден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Веселин Адамов Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Главата е здрава всички гарнитури смених и нз вече кво е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Продължавам да недоумявам защо е нужно чудене и пипане на сляпо, когато най-първото нещо, коете всеки един оторизиран и вещ сервиз би направил още не е правено. Ако отидеш в оторизирания сервиз на марката, още щом издумаш загуба на антифриз ще ти кажат - влизай да направим тест на системата под налягане. При твоя огромен харч не би трябвало да отнеме дълго докато се разбере къде е проблема. Ако загубата е минимална (примерно доливаш няколко стотин мл. на 5-10 хиляди км, тогава трудно се хваща ако има нещо, защото става дума за сълзене (ако въобще). Но при теб нещата би трябвало да са съвсем лесни. Тестът съм го правил и аз, изисква единствено съответния уред (помпа с манометър и приставки). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Провери радиатора за парното за всеки случай, при мен има много странен случай с харч на антифриз, като започна захлаждането не ползвах нито парно нито климатик, и изхарчи антифриза за 3000 км, сега като застудя е постоянно пуснато парното и на 600-800 км светва. Идната седмица ще свалям таблото за проверка на радиатора и ремонт на ел. печката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 (Редактирано) И аз за това споменах в по-горният си пост. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Редактирано 1 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване