Jump to content

Скъсан маншон на кормилната рейка


pepito17

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да ви питам какво да правя сега? , днес го забелязах скъсал се маншона на кормилната рейка (гледан отпред е левия) въпросите са ми :

1. Спешно ли е да го сменя?

2. Като процедура сложно ли е свалянето за да се ориентирам към кой сервиз да се обърна?

3. Имаше малко масло под него , нивото на хидравликата е добре , но съм доливал 100 гр, преди 6 месеца......

Моля , който е имал подобен проблем да драсне , че не мога място да си намеря ....като незнам от къде да я подхвана...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, искам да ви питам какво да правя сега? , днес го забелязах скъсал се маншона на кормилната рейка (гледан отпред е левия) въпросите са ми :

1. Спешно ли е да го сменя?

2. Като процедура сложно ли е свалянето за да се ориентирам към кой сервиз да се обърна?

3. Имаше малко масло под него , нивото на хидравликата е добре , но съм доливал 100 гр, преди 6 месеца......

Моля , който е имал подобен проблем да драсне , че не мога място да си намеря ....като незнам от къде да я подхвана...

колега,на мен маншона ми е скъсан от поне 2-3 години и ми тече яко,но теча не е от това,че е скъсан.Просто рейката си е за рециклиране или смяна :respekt: аз доливам по литър на няколко хиляди километра(3000-4000).Буквално си мия скоростната кутия с хидравлично масло и ми излиза доста скъпичко,но просто съм несериозен и не отделям време за това,но май скоро ще трябва,защото нещо почна да припуква.И аз съм със същия двигател(ААD).

В твоя случай не е спешно.Цялата процедура по рециклирането излиза между 170-180 до 220лв,зависи каде ти я правят.

Редактирано от ibonev85
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, искам да ви питам какво да правя сега? , днес го забелязах скъсал се маншона на кормилната рейка (гледан отпред е левия) въпросите са ми :

1. Спешно ли е да го сменя?

2. Като процедура сложно ли е свалянето за да се ориентирам към кой сервиз да се обърна?

3. Имаше малко масло под него , нивото на хидравликата е добре , но съм доливал 100 гр, преди 6 месеца......

Моля , който е имал подобен проблем да драсне , че не мога място да си намеря ....като незнам от къде да я подхвана...

Маншона на кормилната рейка на Ауди 100 е един - няма ляв и десен.

по-добре го смени веднага, вместо да разбереш за какво доливане и рециклиране ти говори колегата :respekt:

рейката на 100-тицата е невероятно здрава (упора и я в двата края на коша), но при прах и пясък няма да издържи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй маншона ВЕДНАГА!!!! Влиза прах и скапва рейката - ако се забавиш може да я скапеш тотално!

Самия маншон (така е един е) е 30-40 лева, но смяната е трудна и скъпичка и не всички се хващат да я правят. Аз преди една година го сменях и рециклирах рейката в МЕИ (ТУ) - доволен съм каква работа свършиха и от цената. Пуснах и голяма тема по въпроса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй маншона ВЕДНАГА!!!! Влиза прах и скапва рейката - ако се забавиш може да я скапеш тотално!

Самия маншон (така е един е) е 30-40 лева, но смяната е трудна и скъпичка и не всички се хващат да я правят. Аз преди една година го сменях и рециклирах рейката в МЕИ (ТУ) - доволен съм каква работа свършиха и от цената. Пуснах и голяма тема по въпроса.

колега,май съм виждал темата,но все пак да те питам колко пари ти излезе ремонта и те ли я свалят и качват или им я носиш свалена?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,май съм виждал темата,но все пак да те питам колко пари ти излезе ремонта и те ли я свалят и качват или им я носиш свалена?

В сервиза в МЕИ става монтажа и демонтажа. Самото рециклиране и тестовете след това ставата в катедрата. Иска се специално оборудване. Ремонта беше 270лв и маншона някъде към 30-40...

При моя двигател свалянето и монтирането на рейката наистина е отчайващо сложна операция. Трима души го правиха 2 дни! Единия ден съм седял при тях и лично наблюдавах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите!!!, още утре сутринта отивам в сервиза, разбрах ча маншона е цял и струва 40 лева, само дето не разбрах дали при смяната на маншона се налага сваляне на рейката и източването на хидравличната течност или се сменя без източване.......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета тъкмо отидох да си взема колата и .......пак проблем

Тия майстори от сервиза , казаха че им се "разказала играта", свалянето на рейката било истински ад, а пък аз се притеснявам дали са сглобили всичко или сега вече ще дрънка таблото ит.н, но това ще го установя утре , причината да не си взема колата е че решили да ми сменят хидравличната течност и наляли 1 литър някакъв "motul", като ми казаха по телефона и им казах да го източват веднага , защото от вас знам , че трябва да се слага само оригиналнтата течност, която си пише и на капачката, та да ви питам как мислите дали има проблем ако колата е работила с някакво нейзвестно масло за мен и дали правилно съм решил още утре да купя оригиналното си масло макар и 32лв., да му е литъра..., и

да ви питам утре като си взимам колата какво да гледам ???, някакъв тест за изправна работа на кормилната рейка ако се сещате да ме посъветвате......Благодаря ви предварително!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В кой сервиз си я оставил?

По принцип това си е нормална хидравлична система и ще работи с всяко нормално хидравлично масло.

Провери по-точно какъв Мотул са ти сложили и го сравни с предписаното масло - ако не се различава нямаш проблеми. На мене ми сложиха Кастрол с много добри характеристики и си карам с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само незнам що им е трябвало да свалят рейката.. процедурата може да се направи, докъто рейката си е на колата.. сваля се дясното колело и мансшона през който минава накрайника.. откача се от опорите самата рейка, откачат се и кормилните щанги и се надява маншона кат скъсан капут от десния край, накаде левия :unsure:

голямия зор след това е да се уцелят дупките на рейката, с дупките на маншона и с конзолата на кормилните щанги

Редактирано от M
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само незнам що им е трябвало да свалят рейката.. процедурата може да се направи, докъто рейката си е на колата.. сваля се дясното колело и мансшона през който минава накрайника.. откача се от опорите самата рейка, откачат се и кормилните щанги и се надява маншона кат скъсан капут от десния край, накаде левия :unsure:

голямия зор след това е да се уцелят дупките на рейката, с дупките на маншона и с конзолата на кормилните щанги

Не е зор ама хич. Сваляш акумулатора и под него има отвор през който си навиваш болтовете съвсем лесно.Колкото до сваляне на хидравличната рейка ,гинеколог да ти е на помощ.Има две супер завряни болтчета в на мечката п**ката.Които само ги пипаш по главичката мамичката им мръсна (ей пак ме фана яд на тях).

НЕГО ПЛЖЕЛАВАМ НА НИКОЙ тоя ремонт,но за съжаление това е слабо место при AUDI. Хидравлично масло си купи от представителите на Шкода.Около 16-17 лв. и е същото като в АУУди-34-37лв

НАЗДРАВЕ ТРИФОНЕ

Редактирано от WIZARDS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета благодаря ви за изказаните мнения , макар че при мен мисля 4е е невъзможно нанизването на маншона без сваляне на рейката , акто гледам снимка на рейката , но утре на място ще видя как стоят точно нещата.......,, а относно акумулатора то той при мен е под заднат аседалка , така че незнам въпросните болтове от къде са ги навряли , а ето и една снимка от мисля че е невъзможно прокарването на маншона ако греш аизвинявам се.....

post-1019-1171490411_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто колегата WIZARDS говори за Ауди 80/90 затова се развиват болтове през конзолата на акумулатора :unsure:

ина4е погледни на картинката която си дал.. отхлабват се болтовете около 26, развива се болта дето гайката му е посо4ена с 3, отка4а се конзолата 27.. отка4ат се двата щуцера дето са в десния край.. рейката се драпва леко напред откъм десния край и през дупката за кормилния накрайник се оножда маншона в/у рейката - да не забравяме че е гумен и има някаквя еластичност.. след това сглобяваш по обратния ред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто колегата WIZARDS говори за Ауди 80/90 затова се развиват болтове през конзолата на акумулатора :P

ина4е погледни на картинката която си дал.. отхлабват се болтовете около 26, развива се болта дето гайката му е посо4ена с 3, отка4а се конзолата 27.. отка4ат се двата щуцера дето са в десния край.. рейката се драпва леко напред откъм десния край и през дупката за кормилния накрайник се оножда маншона в/у рейката - да не забравяме че е гумен и има някаквя еластичност.. след това сглобяваш по обратния ред.

Благодаря ти "М" за изчерпателното обяснение :hilezh: , наистина е така както казваш сега се прибирам от сервиза и майсторите са направили точно така тази манипулация както я описваш :hilezh: , сам дето ми разправяха , че освен че зора е бил много голям докато успеят да я дръпнат 2-3 см , напред ами се борили и с някакви въжета дето държали двигателя в случай на катастрофа ......, абе дотук добре сложили маншона , наляхме ново хидравлично масло специално за Ауди мисля , 31 лева литъра и цялата процедура струваше 100 лева (без маслото), но лошото е , че ми казаха , че имат съмнения за рейката , че изпуска по малко течност , защото маншона бил омазан целия , но то било малко и търпимо за сега , а пък и не могат да направят повече от това да сменят маншона , та сега нивото е посредата и ще следя как се движи , дано найстина да църка по малко... :hilezh: ,

Още веднъж Благодарности на отзовалите се!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...