sweetlioo Публикувано 16 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 (Редактирано) На 15 август 2017 г. at 10:37, sweetlioo написа: https://www.drive2.com/l/9328473/ ето тук, малко надолу, има видео Ето тук, скролни надолу, видеото е там. Елементарно се разглобява. А днес след повече от 20 км градско, колата има тяга, така както с блокиран отворен клапан, и набира много плавно без да се дави в ниските обороти (това се появи след като блокирах клапата, сякаш не й достигаше гориво, но не винаги, а като се даде рязко газ на 2-ра). Преди като се прибрах, пак направих тест и актуатора се движи много адекватно и без проблем. Пътуването ми се отлага за петък следобяд, но след това ще пиша за резултати. Ако някой е от София и иска, и ми се доверява, може да дойде и да пробваме да оправим мембраната. Редактирано 16 Август 2017 от sweetlioo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 9 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 И да си довърша темата. Ако някой има чувство, че колата работи мудно, особено във високи обороти, не набира добре след 2500 оборота, между светофарите, двигателя е леко нервен и присеца, И със сигурност не му работи клапана, да го оправи и ще УСЕТИ разликата. Доста й навъртях на колата. Мога да кажа, че колата върви доста адекватно и не се усеща, сякаш не й достига въздух. Пак уточнявам, клапана работи при резки натискания на педала, при ускорение на ниски предавки или магистрално каране, когато оборотите са над 3000 и се иска по-бърз приток на въздух. Това се отнася за всички бензинови коли, с клапан на всмукателния колектор, не само за ALT двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 9 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 (Редактирано) Радвам се, че си успял. И че е минало тънко. При мен тънко не се получи. Редактирано 9 Септември 2017 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 9 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2017 Абе да си призная, аз за това и не писах дълго, първите ми няколко опита не успяха. 4-5 пъти я лепя тази гумена клапа, последния месец. Последно открих едно лепило на Бизон Течна гума, което се нанася тънко и отгоре с полиестерна подложка, държи за момента. Проблема е, че леглото на гумената клапа, пластмасовата част, не търпи да се залепи лепенка, която да е по дебела от 1 мм. После не пасва и не може да се сглоби клапанът. Явно е и много топло и някои от лепилата които пробвах, се разтапяха и цепката се отваряше отново, и т.н. Но от опитите да открия подходящо лепило, и моментите в които клапана работеше адекватно и после пак дефектираше, ясно се усещаше, как колата от работеща добре изведнъж става асматичка, особено по магистралата, когато следва баир и трябва да се настъпи газта. Така че има ефект от работещ клапан. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ninio Публикувано 7 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2017 Да споделя и аз моите премеждия с въпросния клапан...След като видях че не работи го разглоби и установих че е скъсана мембраната. Залепих я с каучукова гума и се работи или е по точно да кажа че се движи, понеже след като подам газ над 3000 оборота клапата се отваря и остава отворена...На видеата които изгледах няма такова държание. Каква може да е причината? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 9 Август 2019 Доклад Share Публикувано 9 Август 2019 (Редактирано) @sweetlioo И последно какво стана с ремонтирания клапан? Издържа ли залепването или се наложи да се слага нова мембрана? Питам, щото забелязах, че и при мене мембраната е скъсана и пропуска въздух. Този въздух е нежелателен и влияе недобре върху работата на мотора. Простото запушване на вакуумната тръбичка чувствително подобрява динамиката на двигателя. Доколкото разбирам, началното състояние на флейтата осигурява дългия път на въздуха във всмукателния колектор. Така е поне при 4-цилиндровите мотори. Това се вижда и от видеото по-долу. Редактирано 9 Август 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 14 Август 2019 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2019 Направо изкормих целия механизъм и затапих всичко. Колата започна да върви леко мудно в ниските обороти, но във високите след 3000 си вървеше повече от добре. А като цяло за динамиката и работата на мотора, най-добър ефект имаше, след като ампутирах и изолирах вакуума към тройника, на подкартерната вентилация. Започна да работи по-леко, да върви по-леко и да харчи осезаемо по-малко масло. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 18 Август 2019 Доклад Share Публикувано 18 Август 2019 А не е ли най-добър вариант с оглед на динамиката на колата възстановяването на оригиналната конфигурация ? Една силиконова мембрана от e-bay е около 40 лева и може да се преживее. Аз поне смятам така да направя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 8 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 8 Септември 2019 (Редактирано) От две седмици имам въпросната мембрана, но се ослушвам да пристъпя към смяна и получаване на отговор на горния въпрос. Как точно функционира флейтата може да се види от картинките по-долу. Ясно е, че при стартирането на мотора работи дългият път на всмукателния колектор. Превключването към къс път става в зависимост от оборотите, натоварването, температурата и пр.; и не е линейна зависимост. Но е ясно, че положенията могат да бъдат само две - дълъг път, къс път на въздуховода. 1 - флейта 2 - вакуумен резервоар Редактирано 8 Септември 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 18 Септември 2019 Доклад Share Публикувано 18 Септември 2019 (Редактирано) Смяната на мембраната показа, че нормалната кола е по-добра от "ненормалната". На ниските предавки - 2-ра, 3-та, 4-та, издърпването след 3000 об/мин е много по-осезаемо. При загрят двигател и горещо време се усеща чувствителна разлика в ускорението при работа на газ или бензин, в полза на бензина, докато при по-хладен мотор такава разлика почти липсва. Засега толкова. Резуртатът, казан с две думи е "Струва си". Редактирано 18 Септември 2019 от aldygreen Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aldygreen Публикувано 6 Ноември 2019 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2019 На тест за ускорение на втора предавка при обороти от 3 000 до 6 000 (40 км/ч до 80 км/ч) засичам не повече от 4 сек. Според мене, това е и косвено указание, че бензиновата помпа май работи нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване