MNGA Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 Здравейте, Планирам скоро покупка на А4 B8 между 2010- 2013 и пускам темата понеже въпреки че изчетох много теми от форума останаха доста неотговорени въпроси. Задължително изискване е да е авант, автоматик, за предпочитане, но не е задължително да е face. Сега и въпросите: 1) Тъй като колата ще се кара много градско в София, най ми допада двигател 2.0tdi, но доколкото разбирам той върви само с мултитроник. Това така ли е или на facelift-a вече се монтира s- tronic? 2) Има ли положителни отзиви за мултитрониците 2011-2013 или си остават проблемни? Да бягам ли от мултитроник или все пак последните са добре? 3) Препоръчвате ли бензинови мотори и продължават ли проблемите с горенето на масло след 2011? Говоря най-вече за 1.8 и 2.0 TFSI. 4) Как се снабдихте с вашите, тъй като от известно време гледам популярните сайтове, но почти нищо не ми допада, а внасяне от Германия е свързано с време, което в момента нямам? 5) Освен Порше какви добри сервизи има за тях и къде си правите при нужда автоматиците,тъй като доколкото разбрах добре известният Мишо вече не е в България? 6) Как ви се струват тези двете? Откъм оборудване има какво да се желае, но това има по сайтовете в момента https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11494940377090258&slink=4ggpfa https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11497695472822101&slink=4ggpfa Не съм звънял,за да разбера къде е проблемът, но стоят от доста време. Благодаря ви за споделения опит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 Първата е много хубава ама е със стария мотор 143 кс фейс лифта е със 150кс малко по икономичен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MNGA Публикувано 27 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 И двете са с мултитроник нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hepo Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Добри въпроси... нямам опит с автоматици за съжаление... но това не ме спира да плякам в темата Аз бих заложил на дизела, първата изглежда по добре но няма двузонов климатик (no go, вечно сме на различно мнение за температурата), 3G High е за предпочитане по ред причини. Италиански произход ме притеснява по принцип. Дано някой да отговори за автомата че и на мен ми е интересно... И двете не са чак толкова постни....Успех Sent from my SM-G955F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@Mu Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 (Редактирано) Не е ли много евтина първата Редактирано 28 Август 2017 от @Mu Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Христофор Публикувано 29 Август 2017 Доклад Share Публикувано 29 Август 2017 Здравейте, от доста време карам дизел, но ми писна с техните капризи и съм се насочил към бензинови мотори. Моля ако познава бензиновите 2.0 TFSI да сподели. Ще съм много благодарен. По специално съм се спрял на този модел: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11501406688220207&slink=4hg3lb Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 29 Август 2017 Доклад Share Публикувано 29 Август 2017 Аз съм на същото мнение и цел като теб ,но а5 купе. Доста чета тук и в английски форум и накратко мога да те посъветвам приготви си поне 3-4 к за решаването на проблема с разхода на масло.Ти решаваш кой да ти го направи ремонтът (d-bross или Das auto може и други да има но не знам за тях.)В ауди във Варна ще ти излезе към 7к.ако попаднеш на вече отремонтирани екземпляр виж подробно какво точно и как е направен ремонта.(вериги,обтегачи също трябва да са сменени . Това е най важното. Има колеги който продават тук в форума оригинални части което прави нещата по лесни. Не се заблуждавай че няма да светне индикацията за маслото за коли с този двигател до 2014 проблема е на лице зависи кога ще настъпи. Ако по горе написаното не е проблем за теб (вместо дюзи,дпф Bla Bla ...) продължавай да търсиш запазен екземпляр и на по малко реално километри /мили . Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MNGA Публикувано 29 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2017 Някой няма ли да каже нещо за автоматиците и по-последните мултитроници? Ако някой разкаже и за проблемите си с DPF и къде/ как го е решиш ще е супер... Аз лично не бих си купил кола, която очаквано гори литър масло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andrey86 Публикувано 30 Август 2017 Доклад Share Публикувано 30 Август 2017 Много паднали тея цени бе Дееба Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iron1x Публикувано 31 Август 2017 Доклад Share Публикувано 31 Август 2017 Да,голям номер с дизела мани.Вече се ориентират към бензин,съответно дизела спада... Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cris1205 Публикувано 2 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2017 И от мен едно мнение. Ако е правена "сервизна акция" е куцо магаре както се е изразил един англичанин. Явно, че 2.0 дизел ще се берат ядове след тези акции. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване