thesaint11 Публикувано 11 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2007 Колеги пиша тази тема по скора като напомняща на всики ви редовно да си проверявате състоянието на кабелите в колата и бушоните.Вчера както си карам аз и изведнъж започвам да долавям един неприятен мириз и първо си помислих че е от някой около мен.Да де ама след няколко километра миризмата на изгоряло все още си я имаше и реших да поогледам ситуацията.Какво се оказа-буксата зад ключа за светлините и мигачите така се беше напекла че пласмасата беше почнаала да омеква.Както и да е реших да оставя проблема за днес сутринта,но ми се наложи да излезна днес и реших да не пускам фаровете(понеже разбрах, че щом пусна габарита или късите започва това напичане на кабелите) и си карах без проблем.И сега привечер се заех да видя какво е станало пуснах си габаритите започна да си напича..проследих пушаците и те ме отведоха право до таблото с бушоните.Там едни бушон се беше разтопил направо.Махнах каквото е останало от него и реших да пробвам дали пак ще напича ако дам на габарит.И се оказа че напичането престана...обаче сега таблото ми не свети и не е включено.Точно този бушон е за светлините в таблото явно.Поне мога да карам спокоино без да се запаля сега,но проблема е как да разбера какво е довоело до разтапянето на бушона.Ще се ходи явно на жичкаджия но кога ще мога.... дано да открият какво е че най ме е страх когато нещо по тоците се прецака по колата защото съм толкова зле на тази тема,че нищо не мога да направяЕ това исках да кажа само да внимавате че си е опасно това нещо!А сетих се колегите от Люлин дали могат да ми кажат някъде в Люлин за читав жичкаджия дали ще мога да си оставя колата през деня да я погледнат.Ще бъда благодарен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ckkgk Публикувано 11 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2007 Радвам се, че се оказало бушон и си се разминал само с това, защото съм виждал не е за приказка.Успех и дано по-скоро откриеш причината, щото мисля че бушон току така не би трябвало да грее като печка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
diters Публикувано 11 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2007 Димо, има две възможности ...1. да е бил фълшив бушона ..., т.е.загрял се е и се разтопява...2. имаш някъде или окъсяваме или голям консуматор ...но си мисля, че и при двата случая предпазителя трябва да изгаря, а не да се разтопява ... Късмет човече ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denev Публикувано 12 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2007 Почти 100% е лош контакт между предпазителя и гнездото му! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 12 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2007 Ами довечера ще отида при един приятел които е много в час с тези неща и се надявам да види от къде идва проблема.И аз си мисля че не е нормално така да се разтопи бушона и гнездото около него.Консумацията е ужасно голяма явно.Това се вижда и по показанията за уреда за измерване на напрежението.Като пусна габарита и пада от 13 на 9 волта и даже усещам как падат оборотите на колата.За сега съм закрипил полужението поне да мога да си карам колата.Без да слагам бушон там няма проблем всичко си е нормално но пък нищо не свети вътре.Абе....кофти история ама дано се оправя скоро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLAF Публикувано 12 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2007 Скапани кочини ....... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
D_I_V_A_K_A Публикувано 12 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2007 Пич,да не си си сменял крушките на фаровете? Защото ако са по мощни е възможнод а товарят веригата,и в такъв случай бушона не е задължен да изгори,а именно ще загрее,или някой друг консуматор във веригата,ако не те мързи,свали си таблото,и провери пистите отзад,на мен ми беше прогоряло на старата кола,един реостат (нещо подобно на това което имат аудитат,за осветяване на таблото),та той ми рпавеше именно такъв проблем,махнах го,дадох мостче и сичко се оправи Дано да успееш да я оправиш! Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
metody Публикувано 12 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2007 Димо някой ден като си свободен ако не решиш проблема де може да прехфърлим от мойта кола на твойта джаджата дето е с ръчките под волана че най-вероятно да е от нея . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 12 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2007 ...Като пусна габарита и пада от 13 на 9 волта и даже усещам как падат оборотите на колата.Какъв лош контакт?Живо "късо" си е това. А че бушона е трябвало да изгори е друг въпрос.Намери къде е късото че ще стане бела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lube Публикувано 12 Февруари 2007 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2007 аз преди време на старото Ауди си бях монтирал един вентилкатор на таблото, който взимаше ток от запалката, и един ден оставих колата и си пия бира на крак и добре че погледнах нещо вътре, щото едно лепило изтекло на кабела, той започнал да се топи и да пуши..., и си еб..ло майката..., без малко!А иначе за жичкаджия не бих ползвал друг освен Ваското1, но вероятно проблема е че не можеш да стигнеш до Кр.село, за съжаление не мога да препоръчам някой в Люлин! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thesaint11 Публикувано 12 Февруари 2007 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2007 Проблема е решен.И за поред път се обеждавам в това ,че това момче е златно.Откри се проблема и се оказа именно късо.Осветлението на номера от зад незнайно как са се опрели 2-те жици.И понеже кабелчетата са доста тънички вместо да изгори бушона той се е разтопил.Яко горене е било обаче в багажника.Добре че не се е запалило нещо.Евала на Гошето толкова финно пипа и прави нещата толкова прецизно в момента инсталацията ми от зад е все едно заводкса всичко преработи момчето.А беше една паяжина от кабеляци и все нещо по стоповете не работише поради тази причина.Сега и този проблем е решен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване