Jump to content

Гаден Проблем


thesaint11

Recommended Posts

Колеги пиша тази тема по скора като напомняща на всики ви редовно да си проверявате състоянието на кабелите в колата и бушоните.

Вчера както си карам аз и изведнъж започвам да долавям един неприятен мириз и първо си помислих че е от някой около мен.Да де ама след няколко километра миризмата на изгоряло все още си я имаше и реших да поогледам ситуацията.Какво се оказа-буксата зад ключа за светлините и мигачите така се беше напекла че пласмасата беше почнаала да омеква.Както и да е реших да оставя проблема за днес сутринта,но ми се наложи да излезна днес и реших да не пускам фаровете(понеже разбрах, че щом пусна габарита или късите започва това напичане на кабелите) и си карах без проблем.И сега привечер се заех да видя какво е станало пуснах си габаритите започна да си напича..проследих пушаците и те ме отведоха право до таблото с бушоните.Там едни бушон се беше разтопил направо.

Махнах каквото е останало от него и реших да пробвам дали пак ще напича ако дам на габарит.И се оказа че напичането престана...обаче сега таблото ми не свети и не е включено.Точно този бушон е за светлините в таблото явно.Поне мога да карам спокоино без да се запаля сега,но проблема е как да разбера какво е довоело до разтапянето на бушона.Ще се ходи явно на жичкаджия но кога ще мога.... дано да открият какво е че най ме е страх когато нещо по тоците се прецака по колата защото съм толкова зле на тази тема,че нищо не мога да направя

Е това исках да кажа само да внимавате че си е опасно това нещо!

А сетих се колегите от Люлин дали могат да ми кажат някъде в Люлин за читав жичкаджия дали ще мога да си оставя колата през деня да я погледнат.Ще бъда благодарен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се, че се оказало бушон и си се разминал само с това, защото съм виждал :eusa_clap: не е за приказка.

Успех и дано по-скоро откриеш причината, щото мисля че бушон току така не би трябвало да грее като печка.

:respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо, има две възможности ...

1. да е бил фълшив бушона ..., т.е.загрял се е и се разтопява...

2. имаш някъде или окъсяваме или голям консуматор ...но си мисля, че и при двата случая предпазителя трябва да изгаря, а не да се разтопява ... :eusa_clap:

Късмет човече ... :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами довечера ще отида при един приятел които е много в час с тези неща и се надявам да види от къде идва проблема.И аз си мисля че не е нормално така да се разтопи бушона и гнездото около него.Консумацията е ужасно голяма явно.Това се вижда и по показанията за уреда за измерване на напрежението.Като пусна габарита и пада от 13 на 9 волта и даже усещам как падат оборотите на колата.За сега съм закрипил полужението поне да мога да си карам колата.Без да слагам бушон там няма проблем всичко си е нормално но пък нищо не свети вътре.Абе....кофти история ама дано се оправя скоро

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,да не си си сменял крушките на фаровете? Защото ако са по мощни е възможнод а товарят веригата,и в такъв случай бушона не е задължен да изгори,а именно ще загрее,или някой друг консуматор във веригата,ако не те мързи,свали си таблото,и провери пистите отзад,на мен ми беше прогоряло на старата кола,един реостат (нещо подобно на това което имат аудитат,за осветяване на таблото),та той ми рпавеше именно такъв проблем,махнах го,дадох мостче и сичко се оправи :dance: Дано да успееш да я оправиш! :( Успех! :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димо някой ден като си свободен ако не решиш проблема де може да прехфърлим от мойта кола на твойта джаджата дето е с ръчките под волана че най-вероятно да е от нея .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Като пусна габарита и пада от 13 на 9 волта и даже усещам как падат оборотите на колата.

Какъв лош контакт?

Живо "късо" си е това. А че бушона е трябвало да изгори е друг въпрос.

Намери къде е късото че ще стане бела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз преди време на старото Ауди си бях монтирал един вентилкатор на таблото, който взимаше ток от запалката, и един ден оставих колата и си пия бира на крак и добре че погледнах нещо вътре, щото едно лепило изтекло на кабела, той започнал да се топи и да пуши..., и си еб..ло майката..., без малко!

А иначе за жичкаджия не бих ползвал друг освен Ваското1, но вероятно проблема е че не можеш да стигнеш до Кр.село, за съжаление не мога да препоръчам някой в Люлин!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен.И за поред път се обеждавам в това ,че това момче е златно.

Откри се проблема и се оказа именно късо.Осветлението на номера от зад незнайно как са се опрели 2-те жици.И понеже кабелчетата са доста тънички вместо да изгори бушона той се е разтопил.Яко горене е било обаче в багажника.Добре че не се е запалило нещо.Евала на Гошето толкова финно пипа и прави нещата толкова прецизно в момента инсталацията ми от зад е все едно заводкса всичко преработи момчето.А беше една паяжина от кабеляци и все нещо по стоповете не работише поради тази причина.Сега и този проблем е решен. :rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...