nickgaidarov Публикувано 30 Август 2017 Доклад Share Публикувано 30 Август 2017 разни идеали... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 5 Март 2019 Доклад Share Публикувано 5 Март 2019 Колеги , някакво мнение относно маф сензора? Възможно ли е , да се появи в следствие на на 1вата грешка? (Пренадуването) Наскоро наварях една тръба , която идва от изпускателния колектор и влиза в егр охладителя , защото духаше от нея. Няма никакви индикации по таблото , но колата е много мудна в ниските . Натискам педала до долу и чак след 2000 оборота се изтрелва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 (Редактирано) Здравейте колеги,не знам от къде да започна.Карам Ауди А 4 Б6 АВФ комби Дизел 1.9 130 КС и имам следния проблем.Преди седмица ми излезе грешка р 17552 mass air flow sensor g70 open or short to ground p 1144-35-00 и от тогава много страни явления се случват с колата ми.Когато излезе грешката почистих дебитомера и маф сензора с спрей за почистване на Дебитомера и нямаше проблеми пет дни после пак ми излезе тази грешка смених маф сензора с нов и на другия ден същата работа почистих буксите с контактен спрей и колата се оправи на момента, странното е че когато светне чека ми изчезват светлините на задна скорост заедно с това спира да работи и парктроника след това светлините отново проработват примерно след десет минути и всичко е наред.Свалих кутията на компютъра и откачих по големия куплонг и го наръсих с контактен спрей(по малкия е предпазен от една ламарина която не позволява да му откачиш буквата пък и аз не посмях) на момента никакъв проблем.Досадната грешка се появява сутрин при първото каране на колата след три четири минути каране.За последно преди два месеца правих лог на Дебитомера и турбото и всичко беше наред при искано 850 с газ до долу Дебитомера даваше 950-850 само в края на ускорението падна до 750.Вече се видях в чудо някой може ли да помогне и да ми даде някаква насока от къде се корени проблема. Редактирано 7 Май 2021 от Kukata_a4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 В допълнение, днес около обяд изминах около 160 км повечето от които на дълъг път и проблеми след сутрешното триене на грешката нямах (колата си набираше яко) с изключение на едно странно явление: Докато си карах на една права отсечка с 110км в час на автопилот отново чека светна обаче това не се отрази на вървенето когато беше светнал чека бях изминал около 110км пробег, лаптопа с кабела беше при мен спрях закачих я и ми показа грешка 19586 EGR System regulation range exseeded P 3130 35-10 intermittent Изтрих я и влязох на трети канал където констатирах че при искано 250 стойност актуалното беше на празен ход без газ 450 при зададени от ВАГ Ком стойности 250-350 . Питането ми е дали има нещо общо тази грешка на ЕГР с моите неволи с въздушните сензори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 Да, по това последното, което си написал излиза, че EGR ти блокира в затворено положение. Сензорите най-вероятно са наред, търси проблема в EGR или управлението му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 7 Май 2021 Доклад Share Публикувано 7 Май 2021 Тази вечер си свалих ЕГР и го почистих (в интерес на истината очаквах да е по мизерен но си имаше доста)и констатирах че на единия вакуум клапан този който управлява ЕГР имаше оголени жици по окабеляването небрежно увити с изолирбанд.Калайдисах ги и ги увих стабилно с изолирбанд ще видим дали имат нещо общо с проблемите ми.Грешката на маф сензора излиза при спирането на стоп светлините при добро време без валежи три пъти констатирам тази аномалия светка чека излеза грешка р 17552 mass air flow sensor g70 open or short to ground p 1144-35-00 и същевременно спират да работят стоп светлините и парктроника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 8 Май 2021 Доклад Share Публикувано 8 Май 2021 Колеги реших проблема,оказа се че поговорката боли ме зъб та куцам е вярна.Днес се убедих че мистериозното ми изчезване на светлините на задна скорост и забиването на колата са свързани след като сутринта заби пак и светлините и парктроника изчезнаха.Направих следствен експеримент: Умишлено махнах бушона номер 31 за светлините на задна скорост и колата веднага влезе в авариен режим за светна чека После сложих бушона и дори без да трия грешката колата провървя яко,после пак го махнах и пак умря и така два три пъти докато се уверя че това е виновника за грешката Р 17552 mass air flow sensor g70 open or short to ground p 1144-35-00 Какво общо имат двете неща нищо? После констатирах,че едното краче в бушонната кутия на бушон 31 е счупено и от там идват всички проблеми,лошото беше че крачето е хванато освен за кабела и в обща метална шина което правеше смяната му сложна и пипкава.Както и да е навих жица на крачето на бушона и си влезе вътре плътно без да се клати и губи контакт.После покарах колата проблеми нямаше.Ще видим за напред как ще е но изглежда виновника за цялата дандъния е счупено краче в бушонната кутия за бушона Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ads Публикувано 8 Май 2021 Доклад Share Публикувано 8 Май 2021 Ясно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivailonm Публикувано 5 Декември 2023 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2023 Не знам дали темата е за тук, ако модератора прецени нека я махне. Въпроса ми е следния : Дебитомера ми е със 5 пина, а буксата която се включва в самия дебитомер е с 4 пина + едно свободно гнездо . Възможно ли е неграмотника който ми сменва маслото при откачване и закачване на буксата нещо да е прецакал гнездата в самата букса. Колата започна да пуши черно и има леко забиване към 1700 до към 2000 оборота и след това си набира но 1 идея по мудна от преди, просто при подаване на газ има леко зачудване. Колата е AUDI A4 B6 1.9 TDI 131, AWX 2001 год. Блогодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване