Jump to content

За малко да се запаля от късо на левите габарити Ауди А4Б5 авант 2000 фейслифт.


Dafi_Dick

Recommended Posts

Здравейте, казаха ми, че не ми работи заден ляв габарит и реших, че крушката е изгоряла. Но уви оказа се , че е бушона. Е смених бушона и слезнах от колата да видя от зад и от пред дали светят габаритите и за няколко секунди започна да ми пуши таблото на бушоните. Оказа се , ще жиците на предния габарит са се оголили и са дали на късо, от където се единия кабел  се е запалил и таблото на бушоните за  малко. Добре, че имах клещи под ръка и успях да извадя бушона на време. За жалост таблото за бушоните се стопи там където се слага бушона за левите габарити и кабелите са за подмяна. Та искам да питам за съвет от къде да купя бушонно табло и да ми препоръчате, някой добър електричар да смени кабелите. От София съм и съм с Ауди А4Б5 2000г. фейслифт. Благодаря предварително .

IMG_20170903_154104.jpg

IMG_20170903_153716.jpg

IMG_20170903_153724.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Табло за предпазители търси от някоя автоморга,където има коли на части.

Но първо трябва да се направи една хубава преработка на кабелите и ревизия на буксите,след късото съединение.Да не се повтори същия номер.

Предпазителя който е със стопено гнездо в момента,трябва да отговаря на съответния ампераж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен бутни габаритите на друго, празно място от това табло. Смяна на табло има потенциал да оплескаш нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как мога да сменя позицията на габаритите? И това стопено гнездо дали не може да направи някоя мизерия?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи допълнително ново външно гнездо за предпазителя за габаритите. За да изгори кабела значи си сложил много голям бушон. Изгорелия кабел трябва да го махнеш изцяло от инсталацията, след като е "пален" медното му жило ще излезе сравнително лесно без изолацията, което не е проблем. Може да го вадиш на няколко парчета като го режеш със секачки на определени разстояния - целия кабел няма да излезе наведнъж. След това опъни нов кабел до буксата.

 

Така като гледам "късото" е в самия фар - т.е. трябва да се свали и да му се смени окабеляването вътре за да не се запали отново.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...