Dafi_Dick Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Здравейте, казаха ми, че не ми работи заден ляв габарит и реших, че крушката е изгоряла. Но уви оказа се , че е бушона. Е смених бушона и слезнах от колата да видя от зад и от пред дали светят габаритите и за няколко секунди започна да ми пуши таблото на бушоните. Оказа се , ще жиците на предния габарит са се оголили и са дали на късо, от където се единия кабел се е запалил и таблото на бушоните за малко. Добре, че имах клещи под ръка и успях да извадя бушона на време. За жалост таблото за бушоните се стопи там където се слага бушона за левите габарити и кабелите са за подмяна. Та искам да питам за съвет от къде да купя бушонно табло и да ми препоръчате, някой добър електричар да смени кабелите. От София съм и съм с Ауди А4Б5 2000г. фейслифт. Благодаря предварително . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Табло за предпазители търси от някоя автоморга,където има коли на части. Но първо трябва да се направи една хубава преработка на кабелите и ревизия на буксите,след късото съединение.Да не се повтори същия номер. Предпазителя който е със стопено гнездо в момента,трябва да отговаря на съответния ампераж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 3 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 Според мен бутни габаритите на друго, празно място от това табло. Смяна на табло има потенциал да оплескаш нещата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dafi_Dick Публикувано 3 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Септември 2017 (Редактирано) Как мога да сменя позицията на габаритите? И това стопено гнездо дали не може да направи някоя мизерия? Редактирано 4 Септември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 4 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Септември 2017 (Редактирано) Сложи допълнително ново външно гнездо за предпазителя за габаритите. За да изгори кабела значи си сложил много голям бушон. Изгорелия кабел трябва да го махнеш изцяло от инсталацията, след като е "пален" медното му жило ще излезе сравнително лесно без изолацията, което не е проблем. Може да го вадиш на няколко парчета като го режеш със секачки на определени разстояния - целия кабел няма да излезе наведнъж. След това опъни нов кабел до буксата. Така като гледам "късото" е в самия фар - т.е. трябва да се свали и да му се смени окабеляването вътре за да не се запали отново. Редактирано 4 Септември 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване