Jump to content

Въпрос за повдигане на Audi A3 1.8t 150к.с.


Mu4MaHa

Recommended Posts

Здравейте,

от скоро съм притежател на Audi A3, което се оказа, че е със спортен пакет(Спортни седалки и спортно окачване). Проблемът е че това ми е първа кола, а е прекалено ниска и просто някой ден ще си пробия картера в някоя дупка. Посъветваха ме да си сменя окачването - предно и задно със стандартното, а старото да го продам. Лошото е че не ми казаха колко точно ще се вдигне колата. Гледах какъв е клирънса на колата и навсякъде и дават 140мм, а в момента моята е около 120мм. Ако е толкова малка разликата между спортното окачване и стандартното ми се струва нелогично да си правя труда и да си давам парите. Четох във форума доста теми и попаднах на хора, които след смяната колата им се била вдигнала от 4-5см до цели 8см. Единия от въпросите ми е, дали няма друг тип по-високо окачване от стандартното? Като цяло има две три дължини на амортисьорите/ пружините (спортни, стандартни, за лоши пътища?) или производителите предлагат различни по размер видове? Видях също, че се предлагат и с регулируема височина, може ли нещо да кажете и за тях? Видях, че се подлагат и втулки на макферсона, които са с дебелина 20мм(от пакет лоши пътища) и чрез тях леко се повдига колата. Моля за разяснение и съвет ако има хора, които са минали вече по този път.

Поздрави, Колев!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега най добре виж дали си със оригинално спортно окачване или е монтирано спортни амове и пружини ( виж да не са различен цвят от черни и по тях трябва да има точки с различен цвят ако са така значи е със оригинални)за най лесно провери по ВИН номера на колата със какво окачване е излязла от завода 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене, което знам. Колата се води с ambition оборудване(Equipment levels   A9D   "Ambition" equipment). Предните амортисьори са Braunschweig 1J0413031CP, а пружините ще накарам да ги видят, че колата не е в мен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи амортисьорите ти са оригиналните спортни провери пружините да не са сменени. Може да пробваш да сложиш пружини от дизел и би трябвало да се вдигне 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпоредих да ги погледнат, друг е въпроса кога ще го направят :) Иначе варианта със пружини, които са със повече навивки(по-дълги) ме притеснява да не опъват амортисьора до крайно положение и така да ги счупя с времето.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре. Информацията която ми даде е безценна. Иначе моята отзад е по-вдигната от твоята преди смяната, а предницата не мога да кажа дали има разлика. Ще сложа втулки отпред за начало без да сменям окачването и ще монтирам метална кора. Ако не ми хареса ще предприема пълна смяна на окачването със стандартно. Благодаря за информацията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте отново,

да се похваля и същевременно да се оплача. Поръчах си чисто ново окачване(стандартно) KQB. Тръгнахме да ги сменяме, но се оказа, че новите задни пружини са с 6мм по-голям диаметър(62мм) от оригиналното ми окачване(56мм). Въпросът ми е, някой да е имал такъв проблем и защо се получава тази разлика? Да спомена, че втори път поръчахме пружините, но отново дойдоха с по-голям диаметър(не е проблем с бройката).

Оригиналните ми пружини са черни с 1 розова точка и 3 бели. 

Поздрави, Колев!

Редактирано от Mu4MaHa
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...