Mu4MaHa Публикувано 23 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Септември 2017 Здравейте, от скоро съм притежател на Audi A3, което се оказа, че е със спортен пакет(Спортни седалки и спортно окачване). Проблемът е че това ми е първа кола, а е прекалено ниска и просто някой ден ще си пробия картера в някоя дупка. Посъветваха ме да си сменя окачването - предно и задно със стандартното, а старото да го продам. Лошото е че не ми казаха колко точно ще се вдигне колата. Гледах какъв е клирънса на колата и навсякъде и дават 140мм, а в момента моята е около 120мм. Ако е толкова малка разликата между спортното окачване и стандартното ми се струва нелогично да си правя труда и да си давам парите. Четох във форума доста теми и попаднах на хора, които след смяната колата им се била вдигнала от 4-5см до цели 8см. Единия от въпросите ми е, дали няма друг тип по-високо окачване от стандартното? Като цяло има две три дължини на амортисьорите/ пружините (спортни, стандартни, за лоши пътища?) или производителите предлагат различни по размер видове? Видях също, че се предлагат и с регулируема височина, може ли нещо да кажете и за тях? Видях, че се подлагат и втулки на макферсона, които са с дебелина 20мм(от пакет лоши пътища) и чрез тях леко се повдига колата. Моля за разяснение и съвет ако има хора, които са минали вече по този път. Поздрави, Колев! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
viking Публикувано 24 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 След всичкото това разглобяване и сглобяване ще си прецакаш колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mu4MaHa Публикувано 24 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 24 Септември 2017 И какво точно ще и прецакам? Моля да пишат хора с опит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar9408 Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Колега най добре виж дали си със оригинално спортно окачване или е монтирано спортни амове и пружини ( виж да не са различен цвят от черни и по тях трябва да има точки с различен цвят ако са така значи е със оригинални)за най лесно провери по ВИН номера на колата със какво окачване е излязла от завода Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mu4MaHa Публикувано 25 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 На първо четене, което знам. Колата се води с ambition оборудване(Equipment levels A9D "Ambition" equipment). Предните амортисьори са Braunschweig 1J0413031CP, а пружините ще накарам да ги видят, че колата не е в мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar9408 Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Значи амортисьорите ти са оригиналните спортни провери пружините да не са сменени. Може да пробваш да сложиш пружини от дизел и би трябвало да се вдигне Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mu4MaHa Публикувано 26 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Разпоредих да ги погледнат, друг е въпроса кога ще го направят Иначе варианта със пружини, които са със повече навивки(по-дълги) ме притеснява да не опъват амортисьора до крайно положение и така да ги счупя с времето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 29 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2017 На първата снимка е със спортно окачване с прогресивни пружини(така я купих) на втората е със стандартно окачване,От смяната нищо не се прецака по колата :D и сега вече не ми падат пломбите по дупките.Вдигна се с 4 см отпред и 6 отзад стои добре на пътя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mu4MaHa Публикувано 30 Септември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Септември 2017 Много добре. Информацията която ми даде е безценна. Иначе моята отзад е по-вдигната от твоята преди смяната, а предницата не мога да кажа дали има разлика. Ще сложа втулки отпред за начало без да сменям окачването и ще монтирам метална кора. Ако не ми хареса ще предприема пълна смяна на окачването със стандартно. Благодаря за информацията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mu4MaHa Публикувано 20 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 (Редактирано) Здравейте отново, да се похваля и същевременно да се оплача. Поръчах си чисто ново окачване(стандартно) KQB. Тръгнахме да ги сменяме, но се оказа, че новите задни пружини са с 6мм по-голям диаметър(62мм) от оригиналното ми окачване(56мм). Въпросът ми е, някой да е имал такъв проблем и защо се получава тази разлика? Да спомена, че втори път поръчахме пружините, но отново дойдоха с по-голям диаметър(не е проблем с бройката). Оригиналните ми пружини са черни с 1 розова точка и 3 бели. Поздрави, Колев! Редактирано 20 Ноември 2017 от Mu4MaHa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 20 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Ноември 2017 Най-вероятно ще ти вози по твърдо,ако не те устройва това търси оригинални нови или втора ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване