Boracle Публикувано 25 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2017 Значи колеги, след последното ми ходене за риба, забелязах че десният (пасажерския) фар понякога се регулира заедно с другия, понякога не. Днес един приятел с кабел и VAGCOM дойде и я закачи да види дали случайно въпросните датчици, които го регулират или моторчето не са дали фира, ама грешки не вади никакви. Понякога както е на паркинга на равно като запаля и се вдига, а друг път си стои долу, което е дразнещо защото снопа светлина пада на 10м от автомобила. Идеи що може да е тази пущина ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Моторчето държи рефлектора с една "ябълка" - или е счупена, или се е извадила. Свали фара и погледни кое от двете е. През капачката има достатъчно достъп, не е необходимо да се разглабя фара... Sent from my XT1585 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 Може и да е клеясал механизма, виж като удариш въпросния фар лекичко с ръка дали няма да почне да се движи - като ти остане ниско долу, загаси двигателя, дай на контакт, удари фара с ръка и запали двигателя. Ако се вдигне значи вероятно проблема е в клеясал механизъм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 26 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2017 А калибриране на нивото правено ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 28 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Септември 2017 Счупен държач, или изскочила щипка. Няма какво да клеяса и пречи на това движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 1 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Октомври 2017 Мъча се да го сваля, но най-вкрая през ламарината има една дупка и до болта, който е долу няма стигане. Правя сега гимнастики да си удължа инструмента и мога да го развия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 2 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2017 На 9/28/2017 at 14:19, ogip написа: Счупен държач, или изскочила щипка. Няма какво да клеяса и пречи на това движение. При 4Ф същото ли е, е моя шофьорския вече не се вдига, а няма записана грешка. Преди го правеше много рядко и като го чукна лекичко с ръка се вдигаше. Фара е Валео ако има значение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 2 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2017 Има и опция за износен червячен механизъм, лош контакт в буксата, или проблем в моторчето...но едва ли е клеясване. По този и другия въпрос те очаквам, Вальо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 5 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 5 Октомври 2017 (Редактирано) Оги, като се сетя, че трябва да свалям бронята за да сваля фаровете и .... отлагам . Редактирано 5 Октомври 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 14 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Оставам шах и мат вече. Свалих фара предната седмица, отворих го, почистих го, нямаше видимо нещо, което да е хлабаво, обаче пак така - надолу слиза без проблем, нагоре обаче не винаги се качва. Почвам да си мисля да не би да е лоша връзка при датчика, защото като я паркирам да е леко на баир и да е вдигната предницата, почти все път се вдига и се регулира перфектно. Отзад има ли датчик и как се стига до него? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Има датчик и отзад, по диагонал на предния. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 14 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Двата фара се движат заедно, не поотделно. Каквото прави единия и другия го прави, така че няма логика да е от датчиците на мостовете. Просто трябва да разбереш дали моторчето, или механиката във фара правят ядове. Като начало, размени моторчетата. Сега обърнах внимание на това: На 25.9.2017 г. at 21:15, Boracle написа: Понякога както е на паркинга на равно като запаля и се вдига, а друг път си стои долу само фейса прави чек при палене, значи е такава? Въпросният чек е работно-долно-работно ниво, а не тръгва от долу, както си писал. На VCDS-тест какво се случва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 16 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Да фейс е. Тези дни пак ще викна моя приятел с VAG-COM-a. Шофьорския фар прави наистина работно-долно-работно ниво, до другия понякога прави работно-долно и до там или изобщо не мръдва от долното ниво. Тези дни като имам повече време ще сваля и двата фара, за да мога да сравня има ли или не разлики и къде са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 Щом ще ги сваляш, размени моторчетата и всичко ще стане ясно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 29 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 Нали за тези става въпрод? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Нали за тези става въпрод? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Забравих снимката Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 29 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Октомври 2017 Ясно стана вече - от моторчето е. Другото изглежда много по-амортизирано, но е пушка. Надявам се да успеят утре да ми донесат новото и пак да се мятам. Тези фарове вече ги свалям за няма и 3 мин, ама първия път направо .... мъъъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Аз моето моторче успях да го сваля без да свалям фара, отворих го, смених му греста и заработи както трябва. Преди това, както беше откачено, проверих дали леко се движи рефлектора на фара нагоре/надолу за да съм сигурен, че проблема е в моторчето, а не в механично запиране на рефлектора. Така, че може да опиташ да отвориш и гресираш (ползвах тънка бяла грес) винта на моторчето, при мен свърши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 30 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 30 Октомври 2017 Преди 21 часа, Boracle написа: Тези фарове вече ги свалям за няма и 3 мин, ама първия път направо Все така става Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 3 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 (Редактирано) Отново и двата се покланят и изправят в синхрон и си правят перфектна линия, ама много зор докато намеря моторче с този продуктов номер. Другия вид (727 749-02) неще и неще да му влиза ябълката в слотчето. Използвах случая да сменя и крушките от 5000 на 8000к че много ми жълтее всичко под 6000. Голямо благодаря на колегата ogip за съвета да разменя моторчетата . Супер елементарно е, но нямаше да се сетя да го направя Редактирано 3 Ноември 2017 от Boracle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 3 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 ...ама тая работа от 5 на 8к Келвина не е добре, дето си я свършил... Почети по въпроса, има доста информация. 4300К се слага по доста причини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 3 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 Знам. Всичко де-що има по темата съм чел, но не мога и не мога да го възприема този жълтия цвят. Набарах обаче един плюс, за който никъде не се споменава и е доста интересно явление. Не знам дали е заради дължината на вълната (като е по-син цвета, дължината на светлината вълна е по-къса; физика 101) или просто защото е по-неестествен цвят нощем, но на места, които не са директно советявани от фаровете, знаци и светлоотразителни жилетки/елементи изпъкват много по-ясно и по-рано. Онази вече на прибиране забелязях, че докато си катеря баира по ул Мир точно на подлеза с бул. Левски, фаровете си светят направо, а 100м по-нагоре униформите и колата на КАТ, скрити в храстите светят като фара на морска гара. Когато пак се бяха шмугнали в храстите на същото място и бях с оригиналните 4300К, този ефект го нямаше. Едва когато снопа от фаровете ги освете, тогава изскачат и колоездачи и знаци и катаджии. Определено така ми е по-комфортно и по-спокойно нощно време и не ми омаря толкова очите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 3 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Ноември 2017 Ами и сам можеш да си отговориш - виждаш по-малко полезната осветена площ и повече разни отразени дразнители Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване