Jump to content

Саморегулирането на пасажерския фар работи по желание.


Boracle

Recommended Posts

Значи колеги, след последното ми ходене за риба, забелязах че десният (пасажерския) фар понякога се регулира заедно с другия, понякога не. Днес един приятел с кабел и VAGCOM дойде и я закачи да види дали случайно въпросните датчици, които го регулират или моторчето не са дали фира, ама грешки не вади никакви. Понякога както е на паркинга на равно като запаля и се вдига, а друг път си стои долу, което е дразнещо защото снопа светлина пада на 10м от автомобила. Идеи що може да е тази пущина ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моторчето държи рефлектора с една "ябълка" - или е счупена, или се е извадила. Свали фара и погледни кое от двете е. През капачката има достатъчно достъп, не е необходимо да се разглабя фара...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е клеясал механизма, виж като удариш въпросния фар лекичко с ръка дали няма да почне да се движи - като ти остане ниско долу, загаси двигателя, дай на контакт, удари фара с ръка и запали двигателя. Ако се вдигне значи вероятно проблема е в клеясал механизъм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мъча се да го сваля, но най-вкрая през ламарината има една дупка и до болта, който е долу няма стигане. Правя сега гимнастики да си удължа инструмента и мога да го развия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/28/2017 at 14:19, ogip написа:

Счупен държач, или изскочила щипка.

Няма какво да клеяса и пречи на това движение.

При 4Ф същото ли е, е моя шофьорския вече не се вдига, а няма записана грешка. Преди го правеше много рядко и като го чукна лекичко с ръка се вдигаше. Фара е Валео ако има значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и опция за износен червячен механизъм,  лош контакт в буксата, или проблем в моторчето...но едва ли е клеясване. По този и другия въпрос те очаквам, Вальо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оги, като се сетя, че трябва да свалям бронята за да сваля фаровете и .... отлагам :hilezh:  .

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Оставам шах и мат вече. Свалих фара предната седмица, отворих го, почистих го, нямаше видимо нещо, което да е хлабаво, обаче пак така - надолу слиза без проблем, нагоре обаче не винаги се качва. Почвам да си мисля да не би да е лоша връзка при датчика, защото като я паркирам да е леко на баир и да е вдигната предницата, почти все път се вдига и се регулира перфектно. Отзад има ли датчик и как се стига до него?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двата фара се движат заедно, не поотделно. Каквото прави единия и другия го прави, така че няма логика да е от датчиците на мостовете. Просто трябва да разбереш дали моторчето, или механиката във фара правят ядове. Като начало, размени моторчетата.

 

Сега обърнах внимание на това:

На ‎25‎.‎9‎.‎2017‎ г. at 21:15, Boracle написа:

Понякога както е на паркинга на равно като запаля и се вдига, а друг път си стои долу

само фейса прави чек при палене, значи е такава? Въпросният чек е работно-долно-работно ниво, а не тръгва от долу, както си писал.

На VCDS-тест какво се случва?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да фейс е. Тези дни пак ще викна моя приятел с VAG-COM-a. Шофьорския фар прави наистина работно-долно-работно ниво, до другия понякога прави работно-долно и до там или изобщо не мръдва от долното ниво. Тези дни като имам повече време ще сваля и двата фара, за да мога да сравня има ли или не разлики и къде са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Нали за тези става въпрод?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Нали за тези става въпрод?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Забравих снимката 3faa353f8424c3c1d4fda48fd99ed2ea.jpg

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно стана вече - от моторчето е. Другото изглежда много по-амортизирано, но е пушка. Надявам се да успеят утре да ми донесат новото и пак да се мятам. Тези фарове вече ги свалям за няма и 3 мин, ама първия път направо .... мъъъка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моето моторче успях да го сваля без да свалям фара, отворих го, смених му греста и заработи както трябва. Преди това, както беше откачено, проверих дали леко се движи рефлектора на фара нагоре/надолу за да съм сигурен, че проблема е в моторчето, а не в механично запиране на рефлектора. Така, че може да опиташ да отвориш и гресираш (ползвах тънка бяла грес) винта на моторчето, при мен свърши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отново и двата се покланят и изправят в синхрон и си правят перфектна линия, ама много зор докато намеря моторче с този продуктов номер. Другия вид (727 749-02) неще и неще да му влиза ябълката в слотчето. Използвах случая да сменя и крушките от 5000 на 8000к че много ми жълтее всичко под 6000.

 

Голямо благодаря на колегата ogip за съвета да разменя моторчетата :zustimm:. Супер елементарно е, но нямаше да се сетя да го направя :blush:

Редактирано от Boracle
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:zustimm:

...ама тая работа от 5 на 8к Келвина не е добре, дето си я свършил... Почети по въпроса, има доста информация. 4300К се слага по доста причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам. Всичко де-що има по темата съм чел, но не мога и не мога да го възприема този жълтия цвят. Набарах обаче един плюс, за който никъде не се споменава и е доста интересно явление. Не знам дали е заради дължината на вълната (като е по-син цвета, дължината на светлината вълна е по-къса; физика 101) или просто защото е по-неестествен цвят нощем, но на места, които не са директно советявани от фаровете, знаци и светлоотразителни жилетки/елементи изпъкват много по-ясно и по-рано. Онази вече на прибиране забелязях, че докато си катеря баира по ул Мир точно на подлеза с бул. Левски, фаровете си светят направо, а 100м по-нагоре униформите и колата на КАТ, скрити в храстите светят като фара на морска гара. Когато пак се бяха шмугнали в храстите на същото място и бях с оригиналните 4300К, този ефект го нямаше. Едва когато снопа от фаровете ги освете, тогава изскачат и колоездачи и знаци и катаджии. Определено така ми е по-комфортно и по-спокойно нощно време и не ми омаря толкова очите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...