Jump to content

Въпрос за ADR, APT, ARG


Recommended Posts

Здравейте!

Отдавна изпуснах дирите на VAG и кои двигатели са добри.

След неудачен избор миналата година с ALZ двигател, искам да получа информация, относно B5 със изброените в заглавието двигатели.

Добра идея ли е покупката на кола с някой от тези двигатели, имайки в предвид че е на около 250 000 километра реални?

Знам че в България се връщат километражи, но тук става дума за в Англия.

Трябва ли да се притеснявам за вечния проблем със разхода на масло и антифриз при новите VAG?

Тъй като имам спомени от ALZ.

Няма смисъл да говорим за други недостатъци на Б5 тъй като са ясни.

Интересува ме само информация за тези двигатели.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ADR имаме от 2006 мисля в семейството и единственото което е правено по него са смяна на свещи и гарнитура на капака на клапаните.

Железен мотор, не гори нито масло, нито антифриз, нито има някакви изявени проблеми.

Ако се кара на бензин в а3/а4 си върви ОК, доста по-добре от 1.6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах ADR и аз освен свещи и гарнитура на капака друго не съм пипал. Масло съм доливал около 100гр. за 10 000км. Газифизира се перфектно, на моя му врътнах около 70 000км. на газ и си беше перфектен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах ADR доста пари ми глътна!

Самия мотор нямаше проблем освен гарнитурата на капака която е нищо!

Но рейка течеше,бубина отиде 300лв нова защото е за 4 свещи,радиатор охлаждане смених течеше и той,за носачи не ми се говори все ги сменях все ми потропваше може би трябва цял комплект.

Направих и 40к 20 газ 20 бензин. Но всичко по горе както се вижда няма общо с двигателя той си беше чук!

Стари са доста вече и агрегатите около двигателя са свършили живота си!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От последния коментар съм силно озадачен..

Особено бобината за 4 свещи... Всеки 4 цилиндров двигател е с 4 свещи (Алфа Ромео ще е ицключение).

Както помолих с в заглавието, искам само коментари по темата. Само от двигателите се интересувам, а не от това дали на някой му харесва окачването с алуминиеви носачи или оборудването на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И какво като си озадачен, навярно си нямаш представа, че бобината е една обща за 4те цилиндъра. Който и двигател да избереш на тия години и толкова км е важно само да е поддържана колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственник на (APT) в купето на Пасат (В5)

 

Вече над 20.000 пробег на газ,никакъв проблем.

Има сълзене на масло обаче от някъде,две гарнитури смених,като втората е със силикон и пак,покапва след каране каро остане в престой.

Колата е на реални 230.000 колометра.

Не съм забелязал харч на масло или нещо друго.

Пълно сервизно обслужване на мотора след покупката.

За 125к.с и 4Моушън няма голяма динамика за изпреварвания и стартове,но безпроблено си криузва по магистралата на темпомат в диапазона 120-140км/ч

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, alexander alexandrov написа:

И какво като си озадачен, навярно си нямаш представа, че бобината е една обща за 4те цилиндъра. Който и двигател да избереш на тия години и толкова км е важно само да е поддържана колата.

 

Две са бобините и работят на принципа wasted spark.

 

p1480059.jpg

 

не съм ги сменял аз, никога не съм имал проблем с тях, над 100 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид, че е едно цяло, а не както на 1.8Т за всеки цилиндър. :zustimm:

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 29 минути, Audi_FeN_1 написа:

 

Две са бобините и работят на принципа wasted spark.

 

p1480059.jpg

 

не съм ги сменял аз, никога не съм имал проблем с тях, над 100 000км.

Това се опитах да намекна че в тези коли не е единична бобина.

Но това е без значение.

Интересуваше ме риск ли е да го взема на 156 000 мили?

Тъй като вече го няма онова немско качество от ерата на Пасат Б1 Б2.

Имах един Б1 който го продадох на 500 000 километра тъй като изгни.

преди 59 минути, MAPTO7007 написа:

Собственник на (APT) в купето на Пасат (В5)

 

Вече над 20.000 пробег на газ,никакъв проблем.

Има сълзене на масло обаче от някъде,две гарнитури смених,като втората е със силикон и пак,покапва след каране каро остане в престой.

Колата е на реални 230.000 колометра.

Не съм забелязал харч на масло или нещо друго.

Пълно сервизно обслужване на мотора след покупката.

За 125к.с и 4Моушън няма голяма динамика за изпреварвания и стартове,но безпроблено си криузва по магистралата на темпомат в диапазона 120-140км/ч

 

Това не е толкова съществено, дори ми липсва динамиката на VW в момента.

Сега карам Мондео МК3 1.8 Дуратек 130 коня. Не е от най-пъргавите двигатели заради променливото газоразпределение, но мине ли 4000 оборота чупи стрелките, това за мен е неудобно колкото и да е предимство.

Но искам да го сменям с VW отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всичко има риск, дори и като се къпеш може да се подхлъзнеш,  да си удариш главата и да умреш. :hilezh:

 

Но няма кво да му стане на ADR-a.  Нито има турбо, нито има демпферен маховик, кво да му се счупи кво да те вкара в разход? . Той няма сила и съединителя да си изтърка даже, на 300 000 пак ще е оригиналния.  :lol:

 

Има една верига между двата вала и обтегач, дето викат че бил скъп, ма не съм чувал някой от първо лице да е сменял досега.

 

Палиш я студена, ако не трака верига, взимаш, сменяш ремъците и караш смело, няма кво да и стане.

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изразих опасенията си.

Как да не е с демпфер? Аудито ми със 1.6 е с демпфер и то 23 сантиметра.

Идеята е просто да ползвам аудито като донор, независимо дали ще взема ауди пак или както съм се ориентирал към Пасат Б5, тъй като сега само такова намирам близо до мен.

Опасенията ми са че е на много километри, и да не е маслояд... Наплаших се от аудито, не мога да смогна на масла и антифриз. Огромни облаци пушек щом загрее..

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е фейслифт.

Инак за пасата дето гледам май не е фейслифт не съм сигурен.

 

https://www.gumtree.com/p/volkswagen/volkswagen-passat-1.8-petrol/1269166102

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е АДР. 

Някаква по модерна версия е, с пластмасови колектори и с 4 бобини, не им знам кодовете на тея и дали имат някакви проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят АДР изглежда 1 към 1 с Пасата, колекторите ми също са пластмасови. Такива са на по-новите АДР-и, бобината е като тази от снимката по горе, не са 4 бобини.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не видях радиаторчето на двете бобини, затова така си помислих, че е като 1.8т с 4 бобини.

 

Моя е такъв, а това до емблемата на ауди е радиаторчето.

maxresdefault.jpg

 

ZTgyMDMzN2Q4M2VkMzgzZTM1NThmOWUwMWNjNDYx

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя е същия като Пасата и бобината е същата като твоята, просто е под декоративната кора на мотора.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...