Jump to content

Препоръчайте LED крушки Н1 за късите


bluereidon

Recommended Posts

On 12/15/2017 at 11:26 PM, Vankata_84 said:

Колеги с Ц4 моля бутнете си кът офф-а(или блендите не знам как се казва) да светят равно фаровете! После ги вдигнете защото не заслепявате никой и няма да повярвате на какво е способна хелата! Иначе чисто като светене и цвят ми харесва. Какъв е точно модела им? 

 

Здравейте колеги да добавя само ..... тва с равнината и геометрията на осветяване е направено нарочно за да може да се осветява пешеходната зона/извън пътното пространство и т.н., височината на фаровете е измислена и направена да бъде както следва по учебник, не високо не ниско даже си има такива уреди за центроване ,макар забравени от жителите в БГ

On 12/12/2017 at 4:44 PM, Vankata_84 said:

Релета трябват след като се установи при работещ фар колко е напрежението на клемите на акумулатора, и колко е на самата крушка във фара! Ако разликата е малко не си струва заниманието. Писал съм по въпроса за ел.инсталацията на Ц4, който му се чете да търси защо уреда не мери волтажа вярно, защо имах 10,5 волта на крушките.

 

Релета трябват при 85% от немскте автомобили произведени до 2000-та година, дори и 1 волт да има падеж е достатъчна причина да се сложат, светлината при волфрамовата крушка не е правопропорционална на приложеното напрежение - тя е експоненциална - демек дори 1 волт да е 1/12-та от цялот, то в сила на светене може да достигне 15% което от своя страна дава почти 1/4-ът от силата на крушката в реалността(това са относителни числа, да не вземе някой математик да се заяжда сега)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При запалени фарове съм си играл да добавям проводник директно от плюса на алтернатора към крушката и разлика на около не видях?

Тия работи колега за пешеходната зона и тн. ги знаем всички, ако сме толкова принципни обаче за какво си слагаме ксенон, това е не законно, пък и иска фарове за хсенон?

Пробвай това което написах с ксенон с равнен кът офф, доволен ще останеш! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То и на колите със заводски ксенон кътофа е такъв на зиг заг :D
Даже съм замислил и моите да станат така
beam.jpg

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, radi_nrj написа:

Даже съм замислил и моите да станат така

Моите ги направих така(почти). Просто лоста за отрязването го оставих в средно положение. Вече 2 години не е мръднал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, Vankata_84 said:

При запалени фарове съм си играл да добавям проводник директно от плюса на алтернатора към крушката и разлика на около не видях?

Тия работи колега за пешеходната зона и тн. ги знаем всички, ако сме толкова принципни обаче за какво си слагаме ксенон, това е не законно, пък и иска фарове за хсенон?

Пробвай това което написах с ксенон с равнен кът офф, доволен ще останеш! 

Ами като ги знаеш защо предлагаш нещо друго .... в какъв смисъл ксеноновата светлина е незаконна .... нека помислим малко .... ксенон е напълно нечовешко да слагаш на рефлекорен фар без лупа .... ксеоновата светлината е разработена като допълнение за фаровете с лупи защото се разчита на металната пластина да не позволя снопа светлина да преминава ниво на височина неприемливо за отрещния! ..... не знам с какво си играл и с какво не, при 14.4-13,8 на генератора - респективно на акумулатора и имаш 12,5 на крушките .... разликате е драстична на пътя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагам го защото според мен много колеги и ти самия не ползвате оптимално това което имате! Когато направиш фара да свети равно "подобно" на снимката която е дал Ради(за което мерси) ВЕЧЕ можеш да вдигнеш отрязания прав участък до ниво шофьорски огледала на автомобил пред теб или малко по-ниско! Така фаровете ти няма да пречат на никого защото това е МАКСИМАЛНА височина на светене! А когато караш с наведени надолу фарове защото точно наклонената част на кът-оф-а (за пешеходците) я има заради нея не можеш да вдигнеш фаровете така че те да светят пълноценно. Защото ще извадиш очите на всички леко в страни от теб. 

Ако мислиш че греша, ОК! Не съм никой да те уча казвам го само според мен!

Относно ел.загуби по Ц4 точно съм описал и написал какво бездарие е ОЕМ инсталацията и как на чертеж е сгрешена. Написал съм къде да се сложи парче кабел, и как веднага волтметъра почва да показва 95-98% реално напрежението на работа на колата. Само трябва да потърсиш. Няма да пиша фермана пак, защото знам какво ще стане! И тогава, и сега ще ми се обясни колко съм тъп, както винаги в тоя форум!

 

radi_nrj - на Олроуда е като на снимката, ксенона е фабричен. На Б5-цата дето карах беше като на обикновен фар :stupid: при нея отварях фаровете че беше трагедия. Гледам два модела рефлектори?!?!? Единия се оказа овален и е същия какъвто слагат на халогенна крушка. Другия беше един ръбат, и си беше за ксенон. Дори след смяна на едната леща пак продължи да си свети като халогенен фар с чупки нагоре. Съответно на платното свети близо защото вдигна ли ги, чупките е**ват всички освен мен. Та къде е вярното не знам! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...