Jump to content

Общото между ''различните'' двигатели 1.8т


Recommended Posts

Здравейте Колеги!Първо искам да се извиня ако повтарям някоя стара тема -Съжелявам! От скоро имам А3 8L 1.8TQ с код да мотор AQA. Автомобила го закупих с едничката мисъл ,че е доста подходящ за външна намеса с цел засилване! Та новата турбина вече е налична (TD 05), дюзите също (Siemens Deka 870cc), дойде време за нов всмукателен колектор (от Сеат Ибиза).Та намерил съм един такъв от двигател с код на мотора AYP, интересува ме портовете от този мотор дали ще са същите като на моя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата между тесните и широките рънъри на колекторите (следователно малки и големи портове на главите) е очевАдна. Ибизата по спомен е с ел. дросел и би трябвало да е с тесни рънъри.

 

intake.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ще задам още малко въпроси тук относно проекта! Днес разглобихме всичко, интересното е, че се оказа,че заводкият съединител е 240мм!Проблема обаче се явява демпфера който си е заминал! Въпроса ми е такув: отдачен ли е варианта и получава ли се с маховик от ABF и притикател от VR6 в комбинация с 5 лъчева керамика ИЛИ да търся нов депфер и нов комплект съединител ( за сравнение ще кажа че караме състезателен джип с M50B25 Turbo мотор и феродов съединител на 240мм и до сега никога не е давал дефект/оттърване/ като се има предвид ,че се кара само на състезание така че и феродото е вариант)???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вариянта от АБФ и пристискател от ВР6 е за колите с 228мм съединител.При теб това няма да стане.Имаше друг вариянт на 240мм но трябва да потърсиш.Мисла че от С2 маховика ставаше.Днеска в една от страниците имаше преправен махових от АЦЕ на 240мм в комплект със притискател и феродов диск от С2

Ето линк към профила на момчето което го продава - Линк

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този вариант с маховик от ACE и притискател/феродов от S2 става при надлъжни двигатели (А4/А6/Passat и т.н.) При А3, където двигателя/трансмисията са напречно разположени не върши работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...