StBankov Публикувано 6 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2017 Здравейте Колеги!Първо искам да се извиня ако повтарям някоя стара тема -Съжелявам! От скоро имам А3 8L 1.8TQ с код да мотор AQA. Автомобила го закупих с едничката мисъл ,че е доста подходящ за външна намеса с цел засилване! Та новата турбина вече е налична (TD 05), дюзите също (Siemens Deka 870cc), дойде време за нов всмукателен колектор (от Сеат Ибиза).Та намерил съм един такъв от двигател с код на мотора AYP, интересува ме портовете от този мотор дали ще са същите като на моя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 6 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Ноември 2017 Разликата между тесните и широките рънъри на колекторите (следователно малки и големи портове на главите) е очевАдна. Ибизата по спомен е с ел. дросел и би трябвало да е с тесни рънъри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 7 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Ноември 2017 Според мен нов всмукателен колектор не ти трябва за тая турбина Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 8 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Ноември 2017 Щом до всмукателните колектъори опряхте рабобтата е сериозна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StBankov Публикувано 17 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 Ще задам още малко въпроси тук относно проекта! Днес разглобихме всичко, интересното е, че се оказа,че заводкият съединител е 240мм!Проблема обаче се явява демпфера който си е заминал! Въпроса ми е такув: отдачен ли е варианта и получава ли се с маховик от ABF и притикател от VR6 в комбинация с 5 лъчева керамика ИЛИ да търся нов депфер и нов комплект съединител ( за сравнение ще кажа че караме състезателен джип с M50B25 Turbo мотор и феродов съединител на 240мм и до сега никога не е давал дефект/оттърване/ като се има предвид ,че се кара само на състезание така че и феродото е вариант)??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Вариянта от АБФ и пристискател от ВР6 е за колите с 228мм съединител.При теб това няма да стане.Имаше друг вариянт на 240мм но трябва да потърсиш.Мисла че от С2 маховика ставаше.Днеска в една от страниците имаше преправен махових от АЦЕ на 240мм в комплект със притискател и феродов диск от С2 Ето линк към профила на момчето което го продава - Линк Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Този вариант с маховик от ACE и притискател/феродов от S2 става при надлъжни двигатели (А4/А6/Passat и т.н.) При А3, където двигателя/трансмисията са напречно разположени не върши работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване