Jump to content

Нов климатроник - не работи подгрева на задното стъкло


Marto7777

Recommended Posts

Здравейте.Понеже минавам от единичен на двоен дин се наложи да купа и климатроник освен всичко останало.В Audizine в едно тъководство за конверсия на Б7 от 1 на 2ен дин пише, че най-подходящ е климатроника с номер - 8E0 820 043 BM.Купих с такъв, обаче като му свържа всички букси, не работи подгрева на задното стъкло.Като цъкна копчето светва за секунда и изгасва веднага.Някой има ли идея как да се оправи, дали е нещо с Ваг-ком ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност бях чел точно за този проблем - получава се от разлика в управлението на климатроника м/у Б6 и Б7. Ако си попаднал на такъв примерно да си взел от б6 и да си сложил на Б7 и обратното. Но пък ти казваш, че си прочел кой е точния модел за теб.

 

Ето къде беше точната информация - незнам при теб обаче как е - все пак би могло да ти помогне:

http://www.audi-sport.net/xf/threads/b7-a-c-unit-in-b6-with-rear-demist-modification.88944/#post1307033

Редактирано от digunan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност зачитайки се отново в горния линк, може би единственото което ти е необходимо е да го обучиш с vcds, както е описано малко по-долу в същата тема

Редактирано от digunan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Ето това е схемата на моята кола.От бъксата F на климатроника при мен излиза само един тънък кабел 0.5 квадрата черен с червено.На схемата съм го оградил.Оттам отива в реле и към задното стъкло.Новия климатроник е от Б7 от 2007 година и неще да тръгне задния подгрев дори с обучение.Къде може да е проблема ?

Capture.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При B6 пусковия сигнал е на друг пин(C8), само че трябва да промениш и окабеляването и да смениш релето с електронно(К98) пак от B6.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ми е Б7.Климатроника който съм взел е за Б7 и е произведен 2007 година. Защо трябва да го права като при Б6 ? Може ли климатроника да е дал фира ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заблудил съм се от горните постове че е от Б6. Възможно е и да е дефектен. Премери ли дали захранва изхода (F6)? Цялост на бобината на релето? Стрелям на посоки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на output test чува ли се релето да сработва..на контакт 2 на релето трябва да има постоянен +,,,,,,,,другото което е, над 5 градуса не сработва реотана

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 minute ago, Patrokal said:

Заблудил съм се от горните постове че е от Б6. Възможно е и да е дефектен. Премери ли дали захранва изхода (F6)? Цялост на бобината на релето? Стрелям на посоки.

 

Не съм мерил на Ф6, но моя климатроник като сложа си работи винаги.На тоя никога. Цялост на бобината на релето какво ще рече ? Какво да провера ?

 

Just now, vladimir7979 said:

на output test чува ли се релето да сработва..на контакт 2 на релето трябва да има постоянен +,,,,,,,,другото което е, над 5 градуса не сработва реотана

 

Не съм пускал тест. Двата климатроника ги размених няколко пъти в едни и същи условия и оригиналния от колата работи винаги, другия никога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом работи с твоя значи бобината е цяла. Аз бих пробвал с работещия климатроник да прекъсна някъде f6 и да видя дали набива грешка. Ако имаш ELSA, провери схемата на климата от донора, да не се окаже че изхода е на друг пин или на друг принцип, като при Б6 да речем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, Marto7777 написа:

 

Не съм мерил на Ф6, но моя климатроник като сложа си работи винаги.На тоя никога. Цялост на бобината на релето какво ще рече ? Какво да провера ?

 

 

Не съм пускал тест. Двата климатроника ги размених няколко пъти в едни и същи условия и оригиналния от колата работи винаги, другия никога.

Koдировката на двата еднаква ли е?Според мен екуто не ти разпознава новият климатроник,

погледни на старият  кодировката и пробваи до обучиш новият ,ама май ще ти поиска пин код

погледни това

сodage

  • 00 xx: Châssis
    • 0 = Berline / Avant
    • 1 = Cabrio
  • 00x x: Pare - brise chauffant
    • 0 = Pare-brise chauffant non installé
    • 1 = Pare-brise chauffant installé
  • 00xx: Toit ouvrant
    • 0 = Pas de toit ouvrant OU Toit ouvrant normal
    • 1 = Toit ouvrant avec cellules solaires

Adaptation Canal 081: Apprentissage de données sur les véhicules

Pour démarrer le processus pour véhicule données (VIN) l' apprentissage, entrez / enregistrer 26467 comme nouvelle valeur

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за шибидаха има значение дали е със соларен датчик или не 

Pare-brise =предно стъкло с  и без подгряване

 toit ouvrant  =шибидах

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, Patrokal said:

Щом работи с твоя значи бобината е цяла. Аз бих пробвал с работещия климатроник да прекъсна някъде f6 и да видя дали набива грешка. Ако имаш ELSA, провери схемата на климата от донора, да не се окаже че изхода е на друг пин или на друг принцип, като при Б6 да речем.

 

Имам Елса.Мойта кола е 2005 година и попринцип гледам за нея.Сега прегледах за Б7 от 2007 и 2008 година и всичко е 1:1, няма никаква промяна

 

6 minutes ago, vladimir7979 said:

Koдировката на двата еднаква ли е?Според мен екуто не ти разпознава новият климатроник,

погледни на старият  кодировката и пробваи до обучиш новият ,ама май ще ти поиска пин код

погледни това

сodage

 

Adaptation Canal 081: Apprentissage de données sur les véhicules

Pour démarrer le processus pour véhicule données (VIN) l' apprentissage, entrez / enregistrer 26467 comme nouvelle valeur

 

 

 

 

 

Адаптацията на канал 081 я правих няколко пъти.Нищо не се променя от нея. 

 

Трябва да сложа стария климатроник, да влезна с ВЦДС в AutoHVAC, да видя кодировката каква е и след това на новия климатроник да напиша същото ? То тая кодировка не е ли в ЕКУ-то на колата, а не в самия климатроник ? Мисла че и друг да сложа пак кода ще е същия.Както примерно при волан като сменяш или автопилот.Кодира се ЕКу-то за да знае, че си сложил нещо с повече екстри, но за климатроника незнам да трябва да се прави допълнително нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предполагам има разлика ,ако донора кола е нямал шибедах това значи че може и шибедаха  да не тръгне,защото въпросният модул може да не поддържа 'управление на шибедах' и ако му е зададено кодировка без шибедах а ти си с шибедах няма как да тръгне,същото е с другите две опции

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли да е по-лесно да размениш само предния панел. Аз минавах на двоен дин и само опилих, не сменях. Щом го имаш, развий и замени, ако няма разлика в бутоните....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика в бутоните.Стария няма подгреви за седалките, а новия има. А и по-лесно от това да извада единия и да сложа другия няма.

 

Кодировката му е била за кабрио.Промених я за Седан и тръгна задния подгрев.Благодаря на колегите  @Patrokal и @vladimir7979

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...