Marto7777 Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Здравейте.Понеже минавам от единичен на двоен дин се наложи да купа и климатроник освен всичко останало.В Audizine в едно тъководство за конверсия на Б7 от 1 на 2ен дин пише, че най-подходящ е климатроника с номер - 8E0 820 043 BM.Купих с такъв, обаче като му свържа всички букси, не работи подгрева на задното стъкло.Като цъкна копчето светва за секунда и изгасва веднага.Някой има ли идея как да се оправи, дали е нещо с Ваг-ком ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 (Редактирано) Със сигурност бях чел точно за този проблем - получава се от разлика в управлението на климатроника м/у Б6 и Б7. Ако си попаднал на такъв примерно да си взел от б6 и да си сложил на Б7 и обратното. Но пък ти казваш, че си прочел кой е точния модел за теб. Ето къде беше точната информация - незнам при теб обаче как е - все пак би могло да ти помогне: http://www.audi-sport.net/xf/threads/b7-a-c-unit-in-b6-with-rear-demist-modification.88944/#post1307033 Редактирано 9 Ноември 2017 от digunan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
digunan Публикувано 9 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 (Редактирано) Всъщност зачитайки се отново в горния линк, може би единственото което ти е необходимо е да го обучиш с vcds, както е описано малко по-долу в същата тема Редактирано 9 Ноември 2017 от digunan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 9 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Ноември 2017 Знам, че от Б7 на б6 за да стане трябва да се прокарва допълнителна жица с реле.Ама от Б6 на Б7 мислех че няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 11 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Ето това е схемата на моята кола.От бъксата F на климатроника при мен излиза само един тънък кабел 0.5 квадрата черен с червено.На схемата съм го оградил.Оттам отива в реле и към задното стъкло.Новия климатроник е от Б7 от 2007 година и неще да тръгне задния подгрев дори с обучение.Къде може да е проблема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 При B6 пусковия сигнал е на друг пин(C8), само че трябва да промениш и окабеляването и да смениш релето с електронно(К98) пак от B6. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 17 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Колата ми е Б7.Климатроника който съм взел е за Б7 и е произведен 2007 година. Защо трябва да го права като при Б6 ? Може ли климатроника да е дал фира ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Заблудил съм се от горните постове че е от Б6. Възможно е и да е дефектен. Премери ли дали захранва изхода (F6)? Цялост на бобината на релето? Стрелям на посоки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 на output test чува ли се релето да сработва..на контакт 2 на релето трябва да има постоянен +,,,,,,,,другото което е, над 5 градуса не сработва реотана Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 17 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 1 minute ago, Patrokal said: Заблудил съм се от горните постове че е от Б6. Възможно е и да е дефектен. Премери ли дали захранва изхода (F6)? Цялост на бобината на релето? Стрелям на посоки. Не съм мерил на Ф6, но моя климатроник като сложа си работи винаги.На тоя никога. Цялост на бобината на релето какво ще рече ? Какво да провера ? Just now, vladimir7979 said: на output test чува ли се релето да сработва..на контакт 2 на релето трябва да има постоянен +,,,,,,,,другото което е, над 5 градуса не сработва реотана Не съм пускал тест. Двата климатроника ги размених няколко пъти в едни и същи условия и оригиналния от колата работи винаги, другия никога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Щом работи с твоя значи бобината е цяла. Аз бих пробвал с работещия климатроник да прекъсна някъде f6 и да видя дали набива грешка. Ако имаш ELSA, провери схемата на климата от донора, да не се окаже че изхода е на друг пин или на друг принцип, като при Б6 да речем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 преди 1 минута, Marto7777 написа: Не съм мерил на Ф6, но моя климатроник като сложа си работи винаги.На тоя никога. Цялост на бобината на релето какво ще рече ? Какво да провера ? Не съм пускал тест. Двата климатроника ги размених няколко пъти в едни и същи условия и оригиналния от колата работи винаги, другия никога. Koдировката на двата еднаква ли е?Според мен екуто не ти разпознава новият климатроник, погледни на старият кодировката и пробваи до обучиш новият ,ама май ще ти поиска пин код погледни това сodage 00 xx: Châssis 0 = Berline / Avant 1 = Cabrio 00x x: Pare - brise chauffant 0 = Pare-brise chauffant non installé 1 = Pare-brise chauffant installé 00xx: Toit ouvrant 0 = Pas de toit ouvrant OU Toit ouvrant normal 1 = Toit ouvrant avec cellules solaires Adaptation Canal 081: Apprentissage de données sur les véhicules Pour démarrer le processus pour véhicule données (VIN) l' apprentissage, entrez / enregistrer 26467 comme nouvelle valeur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 за шибидаха има значение дали е със соларен датчик или не Pare-brise =предно стъкло с и без подгряване toit ouvrant =шибидах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 17 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 9 minutes ago, Patrokal said: Щом работи с твоя значи бобината е цяла. Аз бих пробвал с работещия климатроник да прекъсна някъде f6 и да видя дали набива грешка. Ако имаш ELSA, провери схемата на климата от донора, да не се окаже че изхода е на друг пин или на друг принцип, като при Б6 да речем. Имам Елса.Мойта кола е 2005 година и попринцип гледам за нея.Сега прегледах за Б7 от 2007 и 2008 година и всичко е 1:1, няма никаква промяна 6 minutes ago, vladimir7979 said: Koдировката на двата еднаква ли е?Според мен екуто не ти разпознава новият климатроник, погледни на старият кодировката и пробваи до обучиш новият ,ама май ще ти поиска пин код погледни това сodage Adaptation Canal 081: Apprentissage de données sur les véhicules Pour démarrer le processus pour véhicule données (VIN) l' apprentissage, entrez / enregistrer 26467 comme nouvelle valeur Адаптацията на канал 081 я правих няколко пъти.Нищо не се променя от нея. Трябва да сложа стария климатроник, да влезна с ВЦДС в AutoHVAC, да видя кодировката каква е и след това на новия климатроник да напиша същото ? То тая кодировка не е ли в ЕКУ-то на колата, а не в самия климатроник ? Мисла че и друг да сложа пак кода ще е същия.Както примерно при волан като сменяш или автопилот.Кодира се ЕКу-то за да знае, че си сложил нещо с повече екстри, но за климатроника незнам да трябва да се прави допълнително нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patrokal Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Кода си е в самия модул Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 17 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 предполагам има разлика ,ако донора кола е нямал шибедах това значи че може и шибедаха да не тръгне,защото въпросният модул може да не поддържа 'управление на шибедах' и ако му е зададено кодировка без шибедах а ти си с шибедах няма как да тръгне,същото е с другите две опции Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 17 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2018 Ще го прегледам значи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamen_iv70 Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Няма ли да е по-лесно да размениш само предния панел. Аз минавах на двоен дин и само опилих, не сменях. Щом го имаш, развий и замени, ако няма разлика в бутоните.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 19 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Има разлика в бутоните.Стария няма подгреви за седалките, а новия има. А и по-лесно от това да извада единия и да сложа другия няма. Кодировката му е била за кабрио.Промених я за Седан и тръгна задния подгрев.Благодаря на колегите @Patrokal и @vladimir7979 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване