extreme85 Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Здравейте колеги, след поройният дъжд във Варна снощи карах около 5 метра в локва с височина почти до вратата, прибрах се успешно без никакви проблеми, но днес като се запътих за работа установих че не мога да включвам скоростите. Т.е скоростния лост въобще не дава ход да се включи която и да е скорост - това го разбирам като защита която не позволява да се включи скорост без натиснат съединител. Аз разбира се се опитвам да включа скорост с натиснат съединител. На изгасен двигател скоростите си влизат без никакъв проблем, но в този случай тази защита така или иначе не работи. Изключих двигателя, включих първа скорост и при опит за запалване с натиснат съединител автомобилът се опитва да потегля, което ме навява на мисълта че съединителят въобще не "играе". Автомобилът е Audi A3 1.4 TFSI 2008 г. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 (Редактирано) Аз залагам на отвърнали ламели на притискателя. Логиката ми е, влизаш в локвата с вече нагряни ламели (загряла кола), рязко ги охлаждаш в локвата и хоп, като ефект вече си за смяна на притискателен диск. Редактирано 10 Ноември 2017 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
extreme85 Публикувано 10 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Аха ясно, да я дърпам в най - близкият сервиз значи. Тея Ауди-та не се ли "саморемонтират" примерно да изчакам до утре да се махне влагата и да потеглям пак... Шегувам се разбира се, ама ми се плаче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 преди 47 минути, extreme85 написа: Аха ясно, да я дърпам в най - близкият сервиз значи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
extreme85 Публикувано 10 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 (Редактирано) Здравейте отново, току що се прибрахме от гости с жената и реших пак да я "пробвам" но без успех, опитах да запаля на 1-ва с натиснат плътно съединител и спирачка след опит да тръгне изгасна разбира се, реших да пробвам на 5-та - изключих двигателя включих 5-та и запалих на 5-та с натиснат съединител и ОООО господи, нещо изпука и колата не изгасна, след което вкарах 1-ва и направих няколко кръгчета както и повторни опити за 1-ва и задна (няма как да включа 2-ра на паркомястото) без проблем изглежда всичко си дойде на мястото от само себе си... просто не знам откъде тоя късмет... (p.s. ще пиша утре как е ... дали всичко е наред) Редактирано 10 Ноември 2017 от extreme85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 10 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 Не се радвай толкова. Ако възнамеряваш да я караш още поне година значи най-вероятно ще сменяш и лагер-главините в този период от време ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
extreme85 Публикувано 10 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 не знам, дано всичко е наред, сега е на 55 000 км. дали за толкова време е нормално да са се износили? абе ще сменя всичко не е проблем, ама да знам че ще сменям, а не така ... локва и е*и си майката.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
extreme85 Публикувано 10 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Ноември 2017 (Редактирано) ааааа това съм го сменял, на амортисьорите отгоре, за това ли говорим (малко съм лайк, разбирам само от компютри) ако е това какво има общо със съединителя или говориш по принцип? току що се образовах, сменял съм лагер на амортисьора горе, не знам как се казва, лагер главина досега НЕ Редактирано 10 Ноември 2017 от extreme85 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 (Редактирано) Преди 10 часа, extreme85 написа: Здравейте отново, току що се прибрахме от гости с жената и реших пак да я "пробвам" но без успех, опитах да запаля на 1-ва с натиснат плътно съединител и спирачка след опит да тръгне изгасна разбира се, реших да пробвам на 5-та - изключих двигателя включих 5-та и запалих на 5-та с натиснат съединител и ОООО господи, нещо изпука и колата не изгасна, след което вкарах 1-ва и направих няколко кръгчета както и повторни опити за 1-ва и задна (няма как да включа 2-ра на паркомястото) без проблем изглежда всичко си дойде на мястото от само себе си... просто не знам откъде тоя късмет... (p.s. ще пиша утре как е ... дали всичко е наред) Тривиално са ти ръждясали маховика и притискателния диск от водата....И тривиално ръждата се е залепила за феродовия. Ако не е стояла дълго и ръждата не е проникнала дълбоко, има шанс да си бачка без проблем. Трябвало е да запалиш на бутане или на скорост или на дърпане, и после да засилиш, след което да натиснеш амбреажа и спирачката, инерцията е щяла да свърши другото. Редактирано 11 Ноември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 11 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Ноември 2017 Кофтито на ръждата е , че прави проблеми след доста време. Иначе лагер-главините след такива кола-лодка мероприятия и почват да "чуруликат" след време , разбирай смяна ( 150+ левчета на колело ) , и малко кофти се свалят старите ( заводските )за да се сложат новите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 On 11/10/2017 at 0:57 PM, bsdnikolov said: Аз залагам на отвърнали ламели на притискателя. Логиката ми е, влизаш в локвата с вече нагряни ламели (загряла кола), рязко ги охлаждаш в локвата и хоп, като ефект вече си за смяна на притискателен диск. Пластините са от пружинна стомана,няма шанс по време на работа да достигнат температура,която да им промени качествата.А след загряване и рязко охлаждане се получава закаляване,не отвръщане на стоманата. При колегата вероятно е залепнал феродовия диск,което не е болка за умиране,ръждата ще се самопочисти за по-малко от ден градско каране.Добра идея е да провериш маслото в скоростната кутия,ако е пресечено следва да я промиеш и да налееш ново,за да избегнеш последващи ядове,но едва ли си успял да покориш толкова дълбока локва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 12 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2017 (Редактирано) На баща ми на притискателя бяха отвърнали ламелите (слънчогледа) и докато не му смених съединителя, скоростите не влизаха при запален двигател. Видях ги с очите си отвърналите ламели и се чудех как го е сътворил. Иначе феродо си имаше и маховика му бе все още читав. Но заради притискателя, смених всичко. Редактирано 12 Ноември 2017 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
extreme85 Публикувано 13 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Всичко е 6, вече 2 дни карам без проблем, не се вижда разлика между работата на съединителя или смяната на скоростите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2017 Преди 13 часа, bsdnikolov написа: На баща ми на притискателя бяха отвърнали ламелите (слънчогледа) и докато не му смених съединителя, скоростите не влизаха при запален двигател. Видях ги с очите си отвърналите ламели и се чудех как го е сътворил. Иначе феродо си имаше и маховика му бе все още читав. Но заради притискателя, смених всичко. Всяка една пружина след определен период работа под товар, омеква. За това се сменява цял съединител комплект. Може някой преди теб да е минал тънко само с феродов диск. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 14 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2017 On 11/12/2017 at 8:46 PM, bsdnikolov said: На баща ми на притискателя бяха отвърнали ламелите (слънчогледа) и докато не му смених съединителя, скоростите не влизаха при запален двигател. Видях ги с очите си отвърналите ламели и се чудех как го е сътворил. Иначе феродо си имаше и маховика му бе все още читав. Но заради притискателя, смених всичко. Това става предимно ако преди него е карала жена шофьор или някой истински майстор,стои на светофара остават 90 секунди колата е на първа с натиснат съединител.Спира да говори по телефона колата пак е на първа с натиснат съединител,феродото така почти не се трие,но за сметка на това пружините си отиват.Едно време имаше едни по-простички коли,които с един притискатлен диск сменяха по 2-3 феродови,докато накрая се изхаби плочата на притискателния диск.Колегата loshdancho е съвсем прав,всяка пружина губи свойствата си с времето,от типа на пруижнната стомана зависи колко бързо настъпва този процес,а с оглед на качеството на пружините използвани в автомобилите,процесът не е никак бърз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojidarhr Публикувано 26 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2018 След големия дъжд миналата седмица ми се случи абсолютно същото. Притескателния диск беше залепнал от водата и след почистване колата си стана същата като преди. Само че при мен не можа да запали на скорост и трябваше да я теглят до сервиза Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване