emsa025 Публикувано 14 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2017 (Редактирано) Здравейте колеги. От няколко дни вече карам 80 Б4 1,6 мотор (ама не знам точно кой). Въпроса ми е за клапата за външен/вътрешен въздух. Не мога да разбера как се контролира. Когато копчето на вентилатора е в позиция да сочи перката нищо не работи обаче има и позиция която въртя още на 90 градуса обратно на часовниковата стрелка (като там нямам никакво означение каква е позицията) при която се чува някаква клапа как променя позицията си. Реших че това е въпросната клапа. Да де ама на произволен принцип като обърна в тази позиция освен нея се чува и някакво моторче да прехвърля още нещо, а следващото нещо което внася смут в разбиранията ми е че имам и бутон REC който не реагира в никакви случаи. Колата има климатик смятам че това е от значение. Таа можете ли да ме светнете в крайна сметка какво се случва? Редактирано 14 Ноември 2017 от emsa025 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Клапата за външен въздух се затваря само от копчето "rec", можеш да я затваряш по всяко време, независимо от положението на клапите за разпределение на въздуха. По принцип стои отворена и винаги вкарва пресен въздух. Провери като въртиш регулатора за клапите, дали наистина променя въздушния поток през различните места. Ако няма съществена промяна и от всякъде духа - вероятно клапите са за ремонт /претапициране/. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 Копчето "REC", бачка само слд кае натиснато другото копче "AC". За да баца "REC", когато си искаш ти, се променя начина на свързване на кабелите му. преди 17 минути, Цанчо написа: Клапата за външен въздух се затваря само от копчето "rec", можеш да я затваряш по всяко време, ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsa025 Публикувано 15 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 (Редактирано) Добре. А ситуацията с моторчето което се включва на произволен принцип какво ще да е? Гледах сними по други 80-ки на позицията на която отива копчето за степените пише 0, но при мен го няма. И коя клапа си променя положението в тази позиция? Що се отнася до разпределението на въздуха там си работи нормално превключва си ги добре. Редактирано 15 Ноември 2017 от emsa025 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 15 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2017 80-ките, на които пише 0 са без климатик. Аз също бях с такова, карам също B4 Avant 1.6 ADA. Взех обаче още една B4 Avant 1.6 ADA с климатик и един от форумните майстори на VW ми го монтира на моята кола (другата беше много зле). Хайде тук няма да отварям много думи, ама някои хора в тема "сам си поставям климатик" писаха колко било лесно ала-бала, глупости на търкалета. Дори не си направиха труда да напишат, че и дупка се пробива в ламарината, защото моята нямаше такава. Та майстора ми каза, че на моята кола без климатик, 0-та затваря клапата за въздуха отвън. А на тая с климатик (тя няма 0), клапата се затваря от бутона REC, при вкл. бутон AC. Даже ми каза, че ще го направи така, няма да свързва жилото за 0-та от моите джунджурии, на карантиите от тая с климатик. Сега при мен врътката се върти до вентилаторчето, под 1 скорост ми изкл. моторчето. Май не е нещо супер важно щом дори ми изолира врътката да ходи до онова положение, където нищо не пише на 80-ките с климатик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsa025 Публикувано 16 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 (Редактирано) И сега какво излиза? Че хем имам 0-ла хем имам REC и климатик? Е сега как стават двата варианта да върти вентилатора и да мога да си избирам от къде да смуче въздух? И пак не успях да разбера какво ще да е онова моторче което се чува да работи на свободен принцип? Quote Редактирано 16 Ноември 2017 от emsa025 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iordan0ff Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 (Редактирано) Хората са ти обяснили подробно принципа. Ама за да ти стане по ясно т.е нагледно, защото явно не вдяваш и идея си нямаш какво се случва. Махни кората под чистачките, от дясно където ти е филтъра за купето. Махни филтъра, ако имаш такъв и ще видиш като въртиш въпросната врътка, коя клапа ти се движи и ти бръмчи, жужи и т.н. За да ти се изясни на теб. Редактирано 16 Ноември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
6matkar Публикувано 16 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2017 12 hours ago, emsa025 said: И сега какво излиза? Че хем имам 0-ла хем имам REC и климатик? Е сега как стават двата варианта да върти вентилатора и да мога да си избирам от къде да смуче въздух? И пак не успях да разбера какво ще да е онова моторче което се чува да работи на свободен принцип? Каква 0 имаш, след като сам си написал по-нагоре, че нямаш такава. Колите с климатик нямат 0. Мога да го напиша и на английски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsa025 Публикувано 17 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Под нямане на 0 имам предвид че не е нарисувано на пластмасата,а копчето се върти до нея позиция и променя и позиция на клапа а когато съм на контакт на произволен принцип задейства и някакво моторче което променя и друга клапа сигурно. Тъй като не съм в града в понеделник ще я погледна малко по-обстойно тъй като не съм имал време до сега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
prokopoff Публикувано 17 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Почти съм сигурен че колата не е с оригинален климатик, най вероятно е от италия а там ги монтират допълнително. Затова се случват така нещата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
emsa025 Публикувано 17 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Ноември 2017 Ами не знам, възможно е и така да е станало. В понеделник ще се поровя малко в тая насока аджаба да разбера кое как какво и защо и ще видя да направя така че изцяло да се контролира клапата вътре-вън от бутона REC. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване