atanasovkn Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 (Редактирано) Привет колеги , предстои ми едно пътуване до Германия с 4 месечната ми дъщеричка и искам да подготвя автомобила за този преход , като започна с подяна на ангренажен ремък и съпровождащите го консумативи. На ремък се спрях на Конти , двете ролки - Ина , но водната помпа искам да попитам каква да сложа за да бъде с метални перки ? Показаха ми на Ина , но е с пластасови перки и това ме спря като цяло да пазарувам частите ,като реших първо да се допитам до вас за съвет ! Ще се радвам да дадете и мнение и за останали части от ангренажния комплект! Колата е Ауди а4 б6 1,9 тди АВФ. Благодаря предварително , колеги ! Редактирано 11 Декември 2017 от atanasovkn Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Тя и оригиналната помпа е с пластмасова перка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Hepu. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 11 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 хепу с метална перка ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
beko5511 Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Да. Свържи се с колегата gsb.Той е човека. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Hepu.С метална перка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 11 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 Kolbenschmidt също са с метална перка.Ако нещо те притеснява това,че перката на новата помпа може да е пластмасова,въобще не го взимай присърце,освен ако не е някое диво менте последния ти проблем е турбинката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 12 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Благодаря Ви за мненията колеги !!! Предстои ми пътуване до Дрезден с дъщеричката ми , която ще е на 4 месеца тогава и май се панирам в повече ! Между другото минал съм 46 хил. и дали има смисъл да сменям или повече съм го ударил на притеснения ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Aко това те успокоява и моите ремъци ,помпа, и ролки са на толкова км и на мен ми предстои един голям преход ама към БГ,преди 60К км не мисля да ги сменям Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 12 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 1 hour ago, atanasovkn said: Между другото минал съм 46 хил. и дали има смисъл да сменям или повече съм го ударил на притеснения ? Нямаш интервал за смяна под 120к км и 10 години. Да речем едни 80-90к км е минималния пробег с афтърмаркет части в БГ....стига да не са най-дивите ментета. По-опасно е да смениш ангренаж и да тръгнеш на път. Ако държиш да сменяш преди пътуването - предвиди си поне едни 1000км в БГ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
atanasovkn Публикувано 12 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 (Редактирано) Частите са хубави - ремък конти, ролки Ина, водна помпа не помня (то и за това питам за нея ), но беше от скъпите варианти. А иначе като се замисля, имаш право, че тези са разработени, а новите тепърва.. Изпратено от моят WAS-LX1 с помощта на Tapatalk Редактирано 13 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване