Jump to content

Новозакупено А3 - странен проблем


hitar_potar

Recommended Posts

Хм, друго дребно проблемче: още като купувахме колата, като се усили вентилатора да духа по-силно в купето, се засилва шум като от малко вентилаторче, в което опира нещо, докато се върти. Някакво моторче е в жабката, момчето в сервиза го смъкна, но като го огледа призна, че не му разбира и не смее да го отвори да види какъв е проблема и защо така трака леко. Иначе моторчето си работи, духа си в колата дори на максимум, просто потраква. 

Някой има ли представа това моторче подлежи ли на отваряне и ремонт, или трябва да се подменя? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 72
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Както казва@bsdnikolov това е детската болржда. Севаляш го, пръскаш със смаска точно на конуса и забравяш за винаги.

Sent from my S8

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес по принуда станах дрифт-кинг в снега - някое от задните колела на А3-то се задържа от ръчната и на сняг става весело (а детето как се кефи, като усети, че колата се носи настрани - усещам го, че е бъдещ дрифтър :Д ). Като я дърпам, част от хода й е свободен, все едно няма жило, закачено на нея. Към края си хваща яко. А на мокър асфалт гумите си се въртят, макар да се усеща липса на инерция - колата сама спира на свободна. Има ли някакъв шанс жилото някъде да е замръзнало, или да търся подобен проблем нейде по спирачните апарати отзад??? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ESP-то на таблото мига ли ти докато дрифтиш? На мен ми мерише на неактивно ESP. Опитвал съм да дрифтя с ръчнат с мойта при включено ESP и не ми се отданаше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Занасянето беше леко с бавна скорост, не е примигнало ЕСП-то, според мен нямаше и за какво. Иначе поне доколкото виждам от досегашното каране на колата, системите й работят. Просто явно едно от задните колела задържа - видно и от бързото спиране при инерция без спирачка. Просто не знам де точно да търся проблема. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всяка загуба на сцепление на кое и да е колело, трябва да премигва ESP-то. Зимата много често разбирам че съм стъпил върху черен лед, само и единствено по индикацията на таблото (без физически да усетя какъвто и да е проблем). При каквато и да е загуба на сцепление (да не говорим за дрифт), таблото индикира. За да провериш системата, просто натисни еднократно ESP бутонът, докато колата е запалена и на място. Ако ти светне та таблото лампата за изключено ESP, значи всичко е наред. Но ако не светне, значи имаш проблем (чест при новозакупените А3-ки).

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери жилата на ръчната щом има празен ход на ръчната от там е проблема. По-специално при пъпката от където се закачва при кокелото там има едно маншонче което се къса или разхлабва влиза влага и ръждясва. Затова задържа. Поне жилата са евтини и се сменят лесно ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-весело ще е ако спирачният апарат е дал фира. На тези колички също им е слабо място това.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата си свети на таблото, като натисна бутона на ESP-то. 
От това, което виждам, и аз си правя заключения, че жилото може да е каталясало някак. 1-2 странични души казват същото като вас - проблема е в жилото, най-вероятно нещо е замръзнало, щом досега нямаше проблеми. Тоя проблем е от вчера, като паднаха сериозно температурите, а колата пренощува с дръпната (активирана) ръчна. Знам, че не се препоръчва това зимата, но винаги така съм си паркирал досега и никога не съм имал проблем. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен - оказа се замръзване на жилото на ръчната. Беше светнала постоянно лампата на ABS-а, явно щото засичаше, че нещо не й е наред. Мерси за насоките- мръднах по-рано колата на паркинга така, че да я освети малко повечко слънцето, и малко след това я подкарах леко и дръпнах ръчната 1-2 пъти: веднага се усети освобождаване, лампата на ABS-а изгасна и колата си тръгна нормално, спира си нормално. Няма странни шумове от спирачките, няма вибрации някакви. 

Редактирано от hitar_potar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Оп, пак съм аз с поредната доза може би малоумни питания. :)

Да попитам, понеже аз нещо не мога да се оправя с намирането - сменихме моторчето на задната чистачка, понеже старото бе изгоряло. Продавача обаче реши, че е най-удачно да го изпрати без там каква пластинка/част/анджакламичка е, която насочва струята течност за чистачки към прозореца. Съответно ние не бяхме наясно ,а и да бяхме - старото моторче също си я нямаше тая част. Затова някой може ли да ме насочи към сайт или човек, от който може да се поръча такава? Щото сега течността си се стича  капака, а продавача на моторчето се направи на гъзе и ни отеба, дори бе достатъчно нагъл да се святка в 1 от фейсбук-групите (пък знам ли, може и да е член и тука). 

И друг въпрос - колата е с платнено ръчно обикновено рекаро. Ако случайно се добера до ел-кожено дълбоко рекаро (примерно от S3), какво ще ми трябва освен самите седалки, за да ги подкарам? Някакъв панел управление, ще е нужно ли някакво допълнително окабеляване, бърникане из комповете на колата? Също усложнява ли се още нещо допълнително, ако е и с подгрев? :)

Редактирано от hitar_potar
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюза за задната чистачка можеш да си купиш само от представителството. Не вярвам 20 лева за нова да те притеснят, че да търсиш с месеци заместител (който не съществува).

Поставянето на ел. седалки не е сложно. Но виж с подгрев си е играчка, а също изисква и смяна на климатроника (той управлява седалките). На @POPCORN му поставях седалки с погрев и лумбал съпорт, на мястото на обикновените. Той да ти каже като части освен самите седалки, колко пари му стъпи. Аз само ги сложих, след като си набави всичко необходимо по списък, който му съставих.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги си мислиш,че ще излезне едно , но то става друго.Не си спомням колко ми излезна. Седалките ми бяха за 400 лв. Също така взимах климатроник нов, имаше кабели ( най-ефтиното от цялата работа ) и букси. За мене работата не е толкова лесна .С Пламен си изкарахме една вечер да го правиме.От 7-8 часа вечерта до 2 през нощта. Така ,че не е толкова лесно.Според мене цялата операция едно 600-800 лв си заминават от всякъде..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не търся заместител - просто 1) не знам кво представлява; 2) продавача на моторчето пое ангажимент да изпрати тая дюза, щото бил пропуснал, и ха днес, ха утре, ни разтакава 9-10 дни, а накрая изнагля и се направи на ощипан. После липсващата част е насочващата струята, нз дюза ли е или не. Чистачката си пръска, просто не се насочва към прозореца. 

А относно подгрева - в излишни филми не ми се влиза. Проблем ли е, ако седалките са с ел-управление и подгрев, но ползваме само управлението, без подгрева?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звъниш в представителството и те знаят какво представлява дюзата (или както и викаш, "насочващата струята"). Продават ти я и пито, платено.

За седалките, да можеш да си ги вържеш без подгревът. Няма никакви проблеми. Нито ще ти дава грешки, нито нищо. Все едно нямат.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте отново, колеги и колежки, извинявам се за тъпия въпрос, но какво означава символа, намиращ се пред разхода на гориво на дисплея? И при ниска температура изскача снежинка на дисплея, като е по-топличко времето навън я няма - предупреждава ме за възможни опасности на пътя (лед, сняг, т.н.), или показва някакъв зимен режим на колата? 

B48F7AB8-6B6A-429A-A423-9BE3EF7513F6.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Означава колега, (здрасти, отдавна не си писал:razz:) че ще завали сняг всеки момент...шегичка!

Правилно си го изтълкувал, предупреждава те за възможни заледявания! Падне ли температурата на 4 градуса - получаваш снежинка на таблото! Хубав телефон имаш, между другото, бива си я снимката!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Мерси за отговора, колега, но главната ми питанка бе за другия символ, този пред разхода (под снежинката). 

Не разбирам от снимки, колега, не знаех, че си личи, че е добра снимката. :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, hitar_potar написа:

 главната ми питанка бе за другия символ, този пред разхода (под снежинката). 

 

Символа означава,че борда показва средният разход на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Благодаря за разяснението, бях се зачудил да не би аз да съм пипнал или включил или настроил нещо, което въобще не е трябвало да пипам. 

От вчера вечерта има нов проблем: от време на време при дърпане на лостчето за чистачките назад (към мен), за да активирам и пръскалките, всичко е точно (pun intended! :D ) и работи изрядно. В следващия момент обаче, при следващо дръпване, пръскалките не се включват, а вместо тях заедно с предните чистачки се включва и задната чистачка. Когато това стане, отказва и пръскалката отзад при опит за активирането й, а чистачката се движи мудно и дори забива по средата. По някое време само се оправя, без значение от изминато време и вадене на ключа. Както и само се прецаква наново, пак без значение от време и действия. Идеи? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно проблема е в кабелите,които са в маншончето до пантите на вратата на багажника.Между другото борда може да показва и други неща,не само среден разход на гориво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Знам, дори прекалено много неща показва - просто на мен ми е най-удобно да го оставя на среден разход, когато аз карам колата (колкото и рядко да е това). В останалото време на жената не й пука особено много на коя функция е оставен, нея я вълнуват други неща. :)  И без тва тя докарва около литър - литър и нещо по-малък градски разход от мен... :D

Благодаря за насоката, ще бъде проверено. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...