Jump to content

След смяна на скоростите СПЕШНО Е


Dodi0098

Recommended Posts

Just now, loshdancho написа:

Тогава се надявай да е на различно място(градуси) съчмата в маховика и от там да лъже моторния йомп....и след смяната с правилния маховик  да бръмне....иначе хем ще смениш маховик, хем ще правиш и помпа...

Да ти кажа и аз това се надявам/ моля

 

Хахахх

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Има ли белези на стария свален маховик от автомата TDC или TDO  и скала със градуси.

Ако има блокирайте със щифт в блока двигателя и вижте какво ще се покаже на прозорчето на кожуха на маховика. Не е гаранция дори да се покажат белезите(разликата може да е в мястото на съчмата), ама ако не се покажат...е различен със сигурност маховика. На свален може да де наложи стария от автомата с новия от 150 и да се види къде точно са белезите и съчмата. Ако няма разлики...отиваш директно на помпа. Ако има слагаш друг от 180 и стискаш палци.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се взема маховик.

Та 1ят въпрос ми е. Да рискувам ли да взема втора употреба или направо нов?

 2 . Трябва да взема комплект съединител с маховик или само маховика.

И 3ти. Демферен или твърд?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,не и от маховика....мерили са ги били едно към едно с оригиналния (хубаво,че поне върнаха парите).

И сега се оказа май май...че датчик колянов вал,на автоматичната кутия бил на 9часа а на ръчната на 11часа.

И май май умната дюза не била работела(колко пари върви?.)

Та сега първо нея ще видим,после гнп-то  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзата не я мисли за сега, просто я изключи  от буксата.

Дай  кодовете на двете скоростни кутии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как да се разберат тези кодове?

С диагностика ли се четат

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Какво точно ще ти правят по колата софтуерно?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз не знам точно,смених скоростите. От автоматични на ръчни,и като запали пуши като луда....и майстора каза че трябва да се настрои софтуерно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна , колко излиза смяната ?  Труд +части ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Частите 1000лв(скорости,педали,диференциала,кардан) и около 500лв за труд

 

ПС. :и майстора ми каза,че се е вдигнала с около 1см. От пред.

Било видима разликата

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.01.2018 г. at 17:41, Dodi0098 написа:

Ами и аз не знам точно,смених скоростите. От автоматични на ръчни,и като запали пуши като луда....и майстора каза че трябва да се настрои софтуерно

Ако под софтуерно настройване се разбира - прекодиране, мисля че всеки би се справил. Ако за нещо друго става въпрос, вече не знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах,компа е свален от колата и се ще се слага нов софтуер(през буксата не ставало). 

Не ми говори нищо това на мен.

Префлашване,кодинг не знам хахаха 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, katsi86 написа:

 

 

"Майстора,  каза че има заделени няколко софтуера и ако не станело с тях ще трябва да се вземе комп от такова ауди кахо твоето ама 6скорости"

 

 

 

Това ми написа моя майстор,където е дал компа на някакво момче да го прави

 

Малко ми е странно да взимам нов комп. Тук някой взимам ли Е? Заради една смяна на скоростни кутий

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разменете на буксата на сензора за оборотите два от кабелите. Вижте по ел схемата кои. Двата сензора за ръчка и автомат са различни.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мислиш,че може заради това дребно нещо като запали и пуше като луда,и не иска да вдигне повече от 1500оборота?

 

 Баси и лудата работа ако ще е нещо такова дребни ??

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е решен,урааа.

Беше точно от тези две букси които колега по горе каза,търсих из интернет и намерих "ключа за бараката ".

http://kolegi.info/viewtopic.php?t=6122

 

Какво ли чудене не беше,та маховик нови,префлашване и т.н. ,и накрая някакви си две жички. Остана само абс-а да се оправи 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за тази букса,доста хора не знаят(дори и във форума изчетох много теми,но в нито една не видях за жички да става въпрос).а майстора,си беше свършил работата точно за ден и половина...относно сваляне на автомата и кардан и диф. ,и после качване.

 

А и той като цяло се занимава само с БМВ-та.....за мен прави изключение защото ми е приятелче.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля на половина хахаха,взех колата защото на мен  ми беше мерак,иначе има още да се настрои абс,есп(май май в сервиза на ауди),  смяна на умна дюза и след това пълни настройки на компа вече с чип.

 

И какво ми направи впечатление с първото шофиране:

1.доста по леко върви .

2. Форсира се нещо много бързо оборотите,и нещо ми се струва,че не върви както трябва до 2300-400 оборота,но ако е задържа на тези обороти и след това подам газ тръгва доста по добре от автомата ( надявам се всичко това да се оправи след като се настрои напълно).

3. Тук леко проблемче. Има едно търсене при потегляне( не е такова все едно двигателя се мъчи)и като задържа на 1-ва или 2-ра с около 1400оборота и като дам по ряско гас тогава се получава. Майстора каза,че вътрешно каре е било  за смяна,и най-вероатно от него се получават тези вибрации .

И 4-то. Като натисна педала на съединителя ми се струва ,че много изведнъж(рязко) освобождава от скоростна(най-осезаемо на 1ва.)

 

 

 

ПС. Извинявам се за тъпите обяснения???

И ръчка си ръчка. Беше ми мерак автоматик но.......

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги здравейте,след всичко..сега смених и агренажите....

И долната част на ГНП-ТО с уж по голям елемент ,обаче не иска да запали....някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...