Jump to content

Няколко проблема с новозакупено 8p 2.0tdi


cecs

Recommended Posts

Здравейте колеги. Обзаведох се с А3 2.0 tdi BMM мотор, но има няколко доста притеснителни за мен проблеми, които при закупуването не се проявиха. Проблем номер 1 (най-сериозен според мен) е че се получава едно прекъсване на колата на 3,4,5 когато се настъпи педала се получава прекъсване и тресене при ускорение. На 1 и 2-ра скорост не се усеща или е съвсем леко. При леко натиснат педал също няма прекъсване. На какво може да се дължи това?

 

Проблем номер две, който е не по-малко сериозен. Колата загрява доста бързо  до 90 градуса, но след като се угаси и престои десетина минути при запалване стрелката на температурате седи така, все едно не е палена. Няколко минути след това пак заковава 90 градуса. Климатроника духа топло на “HI” но само когато е насочено към стъклото и краката. И пак си мисля, че при загряла кола трябва да духа доста топло, а това не е съвсем така. Пусне ли се да духа през централните въздуховоди духа хладък въздух.

 

И проблем номер 3 ми е с отключването от ключа, което не става. Отключва се само от ключа и то само шофьорската врата, без пасажерската.

 

Предварително благодаря на отзовалите се :)

 

 

Редактирано от cecs
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой яко е бърникал софта на количката с цел замаскирване на проблемите и. На лице е автомобил - проект т.е. ако искаш всичко да си е като от завода почваш с ремонтите и наливането на пари.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там откъдето я купувах нямаше кой да направи диагностика. То това с наливането на пари е ясно. Ще я карам тепърва някъде. Въпроса е, че по това време на годината е малко сложно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, cecs написа:

Проблем номер 1 (най-сериозен според мен) е че се получава едно прекъсване на колата на 3,4,5 когато се настъпи педала се получава прекъсване и тресене при ускорение. На 1 и 2-ра скорост не се усеща или е съвсем леко. При леко натиснат педал също няма прекъсване. На какво може да се дължи това?

Ако колата не е обслужвана още, първоя обслужи и задължително смени и нафтовия филтър (така и така при обслужването трябва да го смениш). Ако е задръстен, нормално е да прекъсва при искано много гориво. При този случай, трябва при закачане на диагностика да имаш Misfire Detected код за грешка. Това би било най-лекото рашение на проблемът. Ако и с новия нафтов филтър прави същото, тогава вече с диагностиката и на живи данни започва да се анализира проблемът.

 

Преди 9 часа, cecs написа:

Проблем номер две, който е не по-малко сериозен. Колата загрява доста бързо  до 90 градуса, но след като се угаси и престои десетина минути при запалване стрелката на температурате седи така, все едно не е палена. Няколко минути след това пак заковава 90 градуса.

Отново проверка с диагностика на живи данни. В този студ, не трябва да загрява бързо. Все пак е дизел. Антифризът сенян ли е (ако не си правил обслужване, задължително смени и него). Датчикът за температура на двигателя (G62) трябва да се види на живи данни и да се сравнят стойностите му с G83.

 

Преди 9 часа, cecs написа:

Климатроника духа топло на “HI” но само когато е насочено към стъклото и краката. И пак си мисля, че при загряла кола трябва да духа доста топло, а това не е съвсем така. Пусне ли се да духа през централните въздуховоди духа хладък въздух

Отново диагностика. Този път четене на грешките в климатроника (08-Auto HVAC). Той ще ти каже кои клапи и датчици не му харесват.

 

Преди 9 часа, cecs написа:

И проблем номер 3 ми е с отключването от ключа, което не става. Отключва се само от ключа и то само шофьорската врата, без пасажерската.

Когато отключваш механично (с ключът), винаги се отключва само шофьорската врата. А относно дистанционното, най-лесно е като се пробва първо да се обучи дистанционното и ако тогава отново не иска да работи, да се премине към подмяната му.

 

Ако искаш, може да ми драснеш на лично да ти дам телефонът си. Мога да ти направя компютърна диагностика, за да имаш отправна точка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Проблем 1: При мен беше така. Започна се при настъпване на газта само на 5 и 6 предавка...постепенно започна и на 3 и 4. След цялостно обслужване проблема остана. Минах през смяна на вътрешни карета, които бяха разбити, но проблема пак остана. След това извадих дюзите, рециклирах ги и всичко си дойде на мястото. При диагностиката на дюзите, може да не отчете така наречената "пикаеща дюза" и това може да ти коства много време и средства. Повечето техници при мен започнаха със съвети за смяна на съединител и маховик, проблем в кутията и прочие. Моя съвет е да започнеш от малките неща, преди да се впуснеш в едни безкрайни харчове с много нули. Смяната на горивния филтър наистина може да се окаже причината за твоя проблем, но имай предвид, че симптомите отговарят на много причини. Успех и ще следя разрешението на проблема ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

С малко закъснение да ъпдейтна темата. Преди всичко искам да изкажа големи благодарности на колегата bsdnikolov, който ми помогна с първоначалната диагностика и ме насочи към решаването на някои от проблемите. Пиша чак сега, понеже в последно време нямах никакво време да и обърна внимание на тази кола. Проблема с придърпването се оказа повреда в тандем помпата и вече всичко е наред откъм вървене. С проблема на парното не съм се занимавал все още.Тези дни ще се сменя антифриз, защото вътре е някаква боза и ще се промие хубаво цялата система. Излезе и нов проблем. Стрелката, която показва температурата падна на 50 градуса и не мърда, а перката се включва веднага щом запаля колата, а тя е абсолютно студена. Предполагам, че проблема може да е от термостата. Някой, ако има и други предположения ще съм благодарен да сподели. Направих и ново прочитане на колата с диагностика и излезнаха доста грешки, които доколкото четох описанието им са от лоша връзка на кабел, бушон или акумулатор/алтернатор. Бушоните при двигателния отсег ги прегледах и всички са ок. Утре ще замеря колко зарежда алтернатора и ако там всичко е наред ще се търси другаде проблема. Поствам лог файл от диагностиката, ако някой може да помогне с насоки от къде са някои грешки и какво трябва да значат. Благодаря предварително :)

 

Chassis Type: 8P (1K0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 47 52 56 7D

VIN: WAUZZZ8P36B004301   Mileage: 216070km-134259miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: Malfunction 1010
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
47-Sound System -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
56-Radio -- Status: Cannot be reached 1100
7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BMM.clb
   Part No SW: 03G 906 021 T    HW: 028 101 223 4
   Component: R4 2,0L EDC  000SG  7874  
   Revision: --H01---    Serial number: AUX7Z0E7FN30BS
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 306393C3F3235383B33-8065

No fault code found.
Readiness: 0 0 X X X 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No SW: 1K0 907 379 Q    HW: 1K0 907 379 Q
   Component: ESP FRONT MK60      0102  
   Revision: 00T12001    
   Coding: 0023170
   Shop #: WSC 00046 412 40960
   VCID: 4083C3034383C303433-8015

2 Faults Found:
57511 - Unknown Error Code 
            Unknown - 015 -  - MIL ON
00668 - Supply Voltage Terminal 30 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 8P0-820-043.lbl
   Part No SW: 8P0 820 043 H    HW: 8P0 820 043 H
   Component: KlimavollautomatH17 0200  
   Revision: 222001      Serial number: 8P0820043H    
   Shop #: WSC 00046 412 417792
   VCID: 316596C7F8295A8BBCD-8064

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 31
                    Mileage: 215749 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.01.18
                    Time: 16:52:47

             Freeze Frame:
                    Voltage: 9.00 V


-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 8P0-907-279-23-H.lbl
   Part No SW: 8P0 907 279 F    HW: 8P0 907 279 F
   Component: Bordnetz-SG     H36 1201  
   Revision: 00H36000    Serial number: 00000002055873
   Coding: 01884F068214100000000000000000000008FE175C0100
   Shop #: WSC 00046 000 122880
   VCID: 4083C3034383C303433-8015

   Subsystem 1 - Part No: 8P1 955 119 B  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer AU350   H01 0130  
   Coding: 00062736
   Shop #: WSC 00046  

1 Fault Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 32
                    Mileage: 215848 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.01.26
                    Time: 00:00:00

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 9.60 V
                        OFF
                        ON
                        ON
                        ON
                        OFF


-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 8P0-959-655-94.lbl
   Part No SW: 8P0 959 655 H    HW: 8P0 959 655 H
   Component:    Airbag 9.41  H11 3520  
   Revision: 91H1135    Serial number: 0037W000CLC1  
   Coding: 0070612
   Shop #: WSC 00046 412 40960
   VCID: 4791D81F66ADF43B829-8012

   Subsystem 1 - Serial number: 63328RB4007B7617H

   Subsystem 2 - Serial number: 63428RB4007B6EEC0

   Subsystem 3 - Serial number: 63528RB4007FBF21V

   Subsystem 4 - Serial number: 63628RB4007FBF972

   Subsystem 5 - Serial number: 63729RB4006D91FD/

   Subsystem 6 - Serial number: 63829RB4006DA00BO

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 31
                    Mileage: 215749 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.01.18
                    Time: 16:53:18


-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl
   Part No SW: 1K0 953 549 AF    HW: 1K0 953 549 AF
   Component: Lenksдulenmodul 034 0070  
   Coding: 0000012
   Shop #: WSC 00046 412 417792
   VCID: 76EF65DB51C73DB329F-8023

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 8P0-920-xxx-17-MY7.lbl
   Part No SW: 8P0 920 930 R    HW: 8P0 920 930 R
   Component: KOMBIINSTR. VDO H80 0410  
   Revision: D03         Serial number: 2247ED03021760
   Coding: 0004013
   Shop #: WSC 00011 888 96745
   VCID: 4185C6074889CA0B4CD-8014

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 F    HW: 1K0 907 951 
   Component: Gateway         H10 0120  
   Revision:   H10       Serial number: 2800105704899E
   Coding: 3D0F0B42070100
   Shop #: WSC 00046 000 114688
   VCID: 2A5781ABD5FF29537D7-807F

3 Faults Found:
01304 - Radio 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 254
                    Reset counter: 3
                    Mileage: 215544 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.12.22
                    Time: 17:23:38

00381 - Databus Instrument Cluster 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 5
                    Reset counter: 27
                    Time Indication: 15

01321 - Control Module for Airbags (J234) 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 14
                    Reset counter: 34
                    Mileage: 215848 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.01.26
                    Time: 00:55:19


-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer        Labels: 1K0-920-xxx-25.clb
   Part No SW: 8P0 920 930 R    HW: 8P0 920 930 R
   Component: KOMBIINSTR. VDO H80 0410  
   Revision: D03         Serial number: AUX7Z0E7FN30BS
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 4185C6074889CA0B4CD-8014

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 8P0-959-801-MIN2.lbl
   Part No: 8P0 959 801 H
   Component: Tuer-SG         020 0070  
   Coding: 0000016
   Shop #: WSC 00046 412 1032192
   VCID: 4083C3034383C303433-8015

3 Faults Found:
01811 - Supply Voltage for Door Controller; Drivers Side (J386) 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock 
            012 - Electrical Fault in Circuit
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 
            008 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 1Kx-909-14x-44.clb
   Part No: 1K1 909 144 J
   Component: EPS_ZFLS Kl.5   D04 1606  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 326799CBFD2F6193C57-8067

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 8P0-959-433.lbl
   Part No: 8P0 959 433 B
   Component:    KSG          H03 0040  
   Coding: 188000186D288505488A016300
   Shop #: WSC 12345 123 54321
   VCID: 3B79B4EF2A65A0DB161-806E

   Subsystem 1 - Component:   Sounder n.mounted     

   Subsystem 2 - Component:       NGS n.mounted     

   Subsystem 3 - Component:      IRUE n.mounted     

1 Fault Found:
00668 - Supply Voltage Terminal 30 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 47: Sound System        Labels: 8Px-035-382.lbl
   Part No SW: 8P3 035 382     HW: 8P3 035 382 
   Component: AB2 SUBWOOFERBOXH25 0160  
   Revision: 00003       Serial number: 10000001258340
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 70E353C333A31383F33-8025

2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 32
                    Mileage: 215847 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.01.26
                    Time: 15:25:07

             Freeze Frame:
                    Temperature: 11.0°C
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000

00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 7
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 32
                    Mileage: 215847 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2018.01.26
                    Time: 15:24:27

             Freeze Frame:
                    Temperature: 11.0°C
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000
                    Raw, Form. N/A: 000 000 000


-------------------------------------------------------------------------------
Address 52: Door Elect, Pass.        Labels: 8P0-959-802-MIN2.lbl
   Part No: 8P0 959 802 H
   Component: Tuer-SG         020 0070  
   Coding: 0000016
   Shop #: WSC 00046 000 114688
   VCID: 4185C6074889CA0B4CD-8014

2 Faults Found:
01812 - Supply Voltage for Door Controller; Pass. Side (J387) 
            002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 
            008 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------
Address 56: Radio
Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------
Address 7D: Aux. Heat        Labels: 1K0-963-235.lbl
   Part No SW: 1K0 963 235 E    HW: 1K0 963 235 E
   Component: PTC-Element         0404  
   Revision: 00800000    Serial number:               
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2D5D8AB7E4113E6B985-8078

1 Fault Found:
01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 
            013 - Check DTC Memory

End-------------------------(Elapsed Time: 01:39)--------------------------
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перката може да се пуска, поради грешно показание на температурен датчик G62.Това се вижда лесно на живи данни, при студен двигател.

Моя сензор показваше 30 градуса при 5 градуса околна температура.Смених го и се оправи.

Повечето ти грешки са от някакъв ел. проблем(слаб акумулатор също е възможно).Като го разрешиш, ще останат малка част от тях.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених датчика g62, ни проблема с перката и стрелката на таблото си остана. Следващия заподозрян е термостата. Дано проблема е в него. Замерихме и акумулатора, който се оказа аут. Дали е възможно той да се бъзика с перката и таблото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменен термостат, промита система, но проблема с перките и не мърдащата стрелка остава. Аз вече се предавам и бях до тук с тая кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало си сложи нов акумулатор , ако още не си го направил. След това си виж алтернатора как зарежда - има тема тука как се хваща кофти алтернатор и лоши връзки. След това ако не е от там проблема си виж релетата в моторният отсек и чак тогава отиваш към воден радиатор и водна помпа. Има и вариант да е самата перка,релето е вградено в голямата и управлява двете перки. Добър електричар ще хване и перката , защото ще знае кое как да тества и замери.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След разглабяне за температурния датчик се откри следната гледка чудо на електротехниката. Някой, ако има предположения за какво са го слагали това там да сподели. Тези сивите кабели са запоени за кабелите, които влизат на датчика g62 

68213C62-AB5E-4A3A-9F43-55C6D698B330.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един от кабелите е запоен за снопа кабели, който води към буксата на дебитомера

508A12B8-AD34-4D4B-BA80-FC365D22CB26.jpeg

Друг от кабелите пък отива в някакъв сноп долу до радиатора

8FC50D50-C1CB-4363-8945-80BF35AF2117.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста интересно. Аз лично няма какво да помогна тука. А ако влезеш през ваг-кома да видиш показанията на G62 сензора,какво показва?

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно някой се е правил на мапер и се е опитал да имитира така наречения Powerbox с ключе изведено на удобно място залъгва компютъра за показанията на температурния датчик и го кара да си мисли че колата е студена и да ръга повече нафта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върнахме всичко в оригинален вид и всичко си дойде на мястото. Перката спря да се включва при даване на контакт. Стрелката за температурата вече си работи коректно. Датчиците също си работеха както трябва, но така и така бях купил новите та и тях сменихме. Незнам само тези “творения” дали нашите или италианските специалисти са ги правили

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, bobitovn said:

Верно ли се правят такива цигании с цел тунЕк?

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Идея си нямаш колко пари могат да се изкарат от една красива кутийка с резистор за 30 стотинки в нея.Напиши в google Power Box и разгледай цените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе виждал съм набълбукатори(за запалката) на живо ама не знаех, че хората са склонни да си скапят колите с подобни творения.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ли е тегава смяната на радиаторче на парното, понеже топлото хич го няма. Въпроса ми е може ли да се смени в домашни условия и много ли се разглабя или трябва да се ходи в сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се смени в домашни условия. Сваляш централната конзола + още 3-4 неща и го сменяш. За да достигнеш до него, ще ти помогне друго мое описание (за ремонтът на Aux heater). Радиаторчето е точно зад него.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Здравейте. Отново проблем с моето А3. Известно време след смяна на антифриза забелязах следи от масло в казанчето. По повърхността на антифриза и стените на самото казанче. Странното е, че колата си работи съвсем нормално. Не пуши, пали лесно, не губи антифриз, маслото е ок. Промивах няколко пъти системата и пак същото. Какъв може да е проблема според вас? Възможно ли е проблема да не е от главата, а маслен охладител? Мотора е BMM с 8 клапана, който уж няма проблем с главите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...