cecs Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 (Редактирано) Здравейте колеги. Обзаведох се с А3 2.0 tdi BMM мотор, но има няколко доста притеснителни за мен проблеми, които при закупуването не се проявиха. Проблем номер 1 (най-сериозен според мен) е че се получава едно прекъсване на колата на 3,4,5 когато се настъпи педала се получава прекъсване и тресене при ускорение. На 1 и 2-ра скорост не се усеща или е съвсем леко. При леко натиснат педал също няма прекъсване. На какво може да се дължи това? Проблем номер две, който е не по-малко сериозен. Колата загрява доста бързо до 90 градуса, но след като се угаси и престои десетина минути при запалване стрелката на температурате седи така, все едно не е палена. Няколко минути след това пак заковава 90 градуса. Климатроника духа топло на “HI” но само когато е насочено към стъклото и краката. И пак си мисля, че при загряла кола трябва да духа доста топло, а това не е съвсем така. Пусне ли се да духа през централните въздуховоди духа хладък въздух. И проблем номер 3 ми е с отключването от ключа, което не става. Отключва се само от ключа и то само шофьорската врата, без пасажерската. Предварително благодаря на отзовалите се Редактирано 20 Декември 2017 от cecs Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Защо не пробваш да я закараш някъде да й направят една диагностика? При покупката не я ли закара в някой сервиз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Някой яко е бърникал софта на количката с цел замаскирване на проблемите и. На лице е автомобил - проект т.е. ако искаш всичко да си е като от завода почваш с ремонтите и наливането на пари. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecs Публикувано 20 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Там откъдето я купувах нямаше кой да направи диагностика. То това с наливането на пари е ясно. Ще я карам тепърва някъде. Въпроса е, че по това време на годината е малко сложно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Преди 9 часа, cecs написа: Проблем номер 1 (най-сериозен според мен) е че се получава едно прекъсване на колата на 3,4,5 когато се настъпи педала се получава прекъсване и тресене при ускорение. На 1 и 2-ра скорост не се усеща или е съвсем леко. При леко натиснат педал също няма прекъсване. На какво може да се дължи това? Ако колата не е обслужвана още, първоя обслужи и задължително смени и нафтовия филтър (така и така при обслужването трябва да го смениш). Ако е задръстен, нормално е да прекъсва при искано много гориво. При този случай, трябва при закачане на диагностика да имаш Misfire Detected код за грешка. Това би било най-лекото рашение на проблемът. Ако и с новия нафтов филтър прави същото, тогава вече с диагностиката и на живи данни започва да се анализира проблемът. Преди 9 часа, cecs написа: Проблем номер две, който е не по-малко сериозен. Колата загрява доста бързо до 90 градуса, но след като се угаси и престои десетина минути при запалване стрелката на температурате седи така, все едно не е палена. Няколко минути след това пак заковава 90 градуса. Отново проверка с диагностика на живи данни. В този студ, не трябва да загрява бързо. Все пак е дизел. Антифризът сенян ли е (ако не си правил обслужване, задължително смени и него). Датчикът за температура на двигателя (G62) трябва да се види на живи данни и да се сравнят стойностите му с G83. Преди 9 часа, cecs написа: Климатроника духа топло на “HI” но само когато е насочено към стъклото и краката. И пак си мисля, че при загряла кола трябва да духа доста топло, а това не е съвсем така. Пусне ли се да духа през централните въздуховоди духа хладък въздух Отново диагностика. Този път четене на грешките в климатроника (08-Auto HVAC). Той ще ти каже кои клапи и датчици не му харесват. Преди 9 часа, cecs написа: И проблем номер 3 ми е с отключването от ключа, което не става. Отключва се само от ключа и то само шофьорската врата, без пасажерската. Когато отключваш механично (с ключът), винаги се отключва само шофьорската врата. А относно дистанционното, най-лесно е като се пробва първо да се обучи дистанционното и ако тогава отново не иска да работи, да се премине към подмяната му. Ако искаш, може да ми драснеш на лично да ти дам телефонът си. Мога да ти направя компютърна диагностика, за да имаш отправна точка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Jecho Публикувано 1 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2018 Проблем 1: При мен беше така. Започна се при настъпване на газта само на 5 и 6 предавка...постепенно започна и на 3 и 4. След цялостно обслужване проблема остана. Минах през смяна на вътрешни карета, които бяха разбити, но проблема пак остана. След това извадих дюзите, рециклирах ги и всичко си дойде на мястото. При диагностиката на дюзите, може да не отчете така наречената "пикаеща дюза" и това може да ти коства много време и средства. Повечето техници при мен започнаха със съвети за смяна на съединител и маховик, проблем в кутията и прочие. Моя съвет е да започнеш от малките неща, преди да се впуснеш в едни безкрайни харчове с много нули. Смяната на горивния филтър наистина може да се окаже причината за твоя проблем, но имай предвид, че симптомите отговарят на много причини. Успех и ще следя разрешението на проблема ти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecs Публикувано 6 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2018 С малко закъснение да ъпдейтна темата. Преди всичко искам да изкажа големи благодарности на колегата bsdnikolov, който ми помогна с първоначалната диагностика и ме насочи към решаването на някои от проблемите. Пиша чак сега, понеже в последно време нямах никакво време да и обърна внимание на тази кола. Проблема с придърпването се оказа повреда в тандем помпата и вече всичко е наред откъм вървене. С проблема на парното не съм се занимавал все още.Тези дни ще се сменя антифриз, защото вътре е някаква боза и ще се промие хубаво цялата система. Излезе и нов проблем. Стрелката, която показва температурата падна на 50 градуса и не мърда, а перката се включва веднага щом запаля колата, а тя е абсолютно студена. Предполагам, че проблема може да е от термостата. Някой, ако има и други предположения ще съм благодарен да сподели. Направих и ново прочитане на колата с диагностика и излезнаха доста грешки, които доколкото четох описанието им са от лоша връзка на кабел, бушон или акумулатор/алтернатор. Бушоните при двигателния отсег ги прегледах и всички са ок. Утре ще замеря колко зарежда алтернатора и ако там всичко е наред ще се търси другаде проблема. Поствам лог файл от диагностиката, ако някой може да помогне с насоки от къде са някои грешки и какво трябва да значат. Благодаря предварително Chassis Type: 8P (1K0) Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 47 52 56 7D VIN: WAUZZZ8P36B004301 Mileage: 216070km-134259miles 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: Malfunction 1010 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 47-Sound System -- Status: Malfunction 0010 52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010 56-Radio -- Status: Cannot be reached 1100 7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-021-BMM.clb Part No SW: 03G 906 021 T HW: 028 101 223 4 Component: R4 2,0L EDC 000SG 7874 Revision: --H01--- Serial number: AUX7Z0E7FN30BS Coding: 0000072 Shop #: WSC 06325 000 00000 VCID: 306393C3F3235383B33-8065 No fault code found. Readiness: 0 0 X X X ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl Part No SW: 1K0 907 379 Q HW: 1K0 907 379 Q Component: ESP FRONT MK60 0102 Revision: 00T12001 Coding: 0023170 Shop #: WSC 00046 412 40960 VCID: 4083C3034383C303433-8015 2 Faults Found: 57511 - Unknown Error Code Unknown - 015 - - MIL ON 00668 - Supply Voltage Terminal 30 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8P0-820-043.lbl Part No SW: 8P0 820 043 H HW: 8P0 820 043 H Component: KlimavollautomatH17 0200 Revision: 222001 Serial number: 8P0820043H Shop #: WSC 00046 412 417792 VCID: 316596C7F8295A8BBCD-8064 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 5 Reset counter: 31 Mileage: 215749 km Time Indication: 0 Date: 2018.01.18 Time: 16:52:47 Freeze Frame: Voltage: 9.00 V ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8P0-907-279-23-H.lbl Part No SW: 8P0 907 279 F HW: 8P0 907 279 F Component: Bordnetz-SG H36 1201 Revision: 00H36000 Serial number: 00000002055873 Coding: 01884F068214100000000000000000000008FE175C0100 Shop #: WSC 00046 000 122880 VCID: 4083C3034383C303433-8015 Subsystem 1 - Part No: 8P1 955 119 B Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer AU350 H01 0130 Coding: 00062736 Shop #: WSC 00046 1 Fault Found: 00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 1 Reset counter: 32 Mileage: 215848 km Time Indication: 0 Date: 2018.01.26 Time: 00:00:00 Freeze Frame: ON Voltage: 9.60 V OFF ON ON ON OFF ------------------------------------------------------------------------------- Address 15: Airbags Labels: 8P0-959-655-94.lbl Part No SW: 8P0 959 655 H HW: 8P0 959 655 H Component: Airbag 9.41 H11 3520 Revision: 91H1135 Serial number: 0037W000CLC1 Coding: 0070612 Shop #: WSC 00046 412 40960 VCID: 4791D81F66ADF43B829-8012 Subsystem 1 - Serial number: 63328RB4007B7617H Subsystem 2 - Serial number: 63428RB4007B6EEC0 Subsystem 3 - Serial number: 63528RB4007FBF21V Subsystem 4 - Serial number: 63628RB4007FBF972 Subsystem 5 - Serial number: 63729RB4006D91FD/ Subsystem 6 - Serial number: 63829RB4006DA00BO 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Reset counter: 31 Mileage: 215749 km Time Indication: 0 Date: 2018.01.18 Time: 16:53:18 ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl Part No SW: 1K0 953 549 AF HW: 1K0 953 549 AF Component: Lenksдulenmodul 034 0070 Coding: 0000012 Shop #: WSC 00046 412 417792 VCID: 76EF65DB51C73DB329F-8023 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 8P0-920-xxx-17-MY7.lbl Part No SW: 8P0 920 930 R HW: 8P0 920 930 R Component: KOMBIINSTR. VDO H80 0410 Revision: D03 Serial number: 2247ED03021760 Coding: 0004013 Shop #: WSC 00011 888 96745 VCID: 4185C6074889CA0B4CD-8014 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V1.clb Part No SW: 1K0 907 530 F HW: 1K0 907 951 Component: Gateway H10 0120 Revision: H10 Serial number: 2800105704899E Coding: 3D0F0B42070100 Shop #: WSC 00046 000 114688 VCID: 2A5781ABD5FF29537D7-807F 3 Faults Found: 01304 - Radio 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 254 Reset counter: 3 Mileage: 215544 km Time Indication: 0 Date: 2017.12.22 Time: 17:23:38 00381 - Databus Instrument Cluster 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 5 Reset counter: 27 Time Indication: 15 01321 - Control Module for Airbags (J234) 004 - No Signal/Communication - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 14 Reset counter: 34 Mileage: 215848 km Time Indication: 0 Date: 2018.01.26 Time: 00:55:19 ------------------------------------------------------------------------------- Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.clb Part No SW: 8P0 920 930 R HW: 8P0 920 930 R Component: KOMBIINSTR. VDO H80 0410 Revision: D03 Serial number: AUX7Z0E7FN30BS Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 4185C6074889CA0B4CD-8014 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 42: Door Elect, Driver Labels: 8P0-959-801-MIN2.lbl Part No: 8P0 959 801 H Component: Tuer-SG 020 0070 Coding: 0000016 Shop #: WSC 00046 412 1032192 VCID: 4083C3034383C303433-8015 3 Faults Found: 01811 - Supply Voltage for Door Controller; Drivers Side (J386) 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock 012 - Electrical Fault in Circuit 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 008 - Implausible Signal ------------------------------------------------------------------------------- Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x-44.clb Part No: 1K1 909 144 J Component: EPS_ZFLS Kl.5 D04 1606 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 326799CBFD2F6193C57-8067 No fault code found. ------------------------------------------------------------------------------- Address 46: Central Conv. Labels: 8P0-959-433.lbl Part No: 8P0 959 433 B Component: KSG H03 0040 Coding: 188000186D288505488A016300 Shop #: WSC 12345 123 54321 VCID: 3B79B4EF2A65A0DB161-806E Subsystem 1 - Component: Sounder n.mounted Subsystem 2 - Component: NGS n.mounted Subsystem 3 - Component: IRUE n.mounted 1 Fault Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------- Address 47: Sound System Labels: 8Px-035-382.lbl Part No SW: 8P3 035 382 HW: 8P3 035 382 Component: AB2 SUBWOOFERBOXH25 0160 Revision: 00003 Serial number: 10000001258340 Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 70E353C333A31383F33-8025 2 Faults Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 32 Mileage: 215847 km Time Indication: 0 Date: 2018.01.26 Time: 15:25:07 Freeze Frame: Temperature: 11.0°C Raw, Form. N/A: 000 000 000 Raw, Form. N/A: 000 000 000 Raw, Form. N/A: 000 000 000 Raw, Form. N/A: 000 000 000 Raw, Form. N/A: 000 000 000 Raw, Form. N/A: 000 000 000 Raw, Form. N/A: 000 000 000 00446 - Function Limitation due to Under-Voltage 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 7 Fault Frequency: 1 Reset counter: 32 Mileage: 215847 km Time Indication: 0 Date: 2018.01.26 Time: 15:24:27 Freeze Frame: Temperature: 11.0°C Raw, Form. N/A: 000 000 000 Raw, Form. N/A: 000 000 000 Raw, Form. N/A: 000 000 000 Raw, Form. N/A: 000 000 000 Raw, Form. N/A: 000 000 000 Raw, Form. N/A: 000 000 000 Raw, Form. N/A: 000 000 000 ------------------------------------------------------------------------------- Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 8P0-959-802-MIN2.lbl Part No: 8P0 959 802 H Component: Tuer-SG 020 0070 Coding: 0000016 Shop #: WSC 00046 000 114688 VCID: 4185C6074889CA0B4CD-8014 2 Faults Found: 01812 - Supply Voltage for Door Controller; Pass. Side (J387) 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 008 - Implausible Signal ------------------------------------------------------------------------------- Address 56: Radio Cannot be reached ------------------------------------------------------------------------------- Address 7D: Aux. Heat Labels: 1K0-963-235.lbl Part No SW: 1K0 963 235 E HW: 1K0 963 235 E Component: PTC-Element 0404 Revision: 00800000 Serial number: Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 2D5D8AB7E4113E6B985-8078 1 Fault Found: 01299 - Diagnostic Interface for Data Bus (J533) 013 - Check DTC Memory End-------------------------(Elapsed Time: 01:39)-------------------------- Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 6 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2018 Перката може да се пуска, поради грешно показание на температурен датчик G62.Това се вижда лесно на живи данни, при студен двигател. Моя сензор показваше 30 градуса при 5 градуса околна температура.Смених го и се оправи. Повечето ти грешки са от някакъв ел. проблем(слаб акумулатор също е възможно).Като го разрешиш, ще останат малка част от тях. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecs Публикувано 7 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Смених датчика g62, ни проблема с перката и стрелката на таблото си остана. Следващия заподозрян е термостата. Дано проблема е в него. Замерихме и акумулатора, който се оказа аут. Дали е възможно той да се бъзика с перката и таблото? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecs Публикувано 10 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 Сменен термостат, промита система, но проблема с перките и не мърдащата стрелка остава. Аз вече се предавам и бях до тук с тая кола Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Като за начало си сложи нов акумулатор , ако още не си го направил. След това си виж алтернатора как зарежда - има тема тука как се хваща кофти алтернатор и лоши връзки. След това ако не е от там проблема си виж релетата в моторният отсек и чак тогава отиваш към воден радиатор и водна помпа. Има и вариант да е самата перка,релето е вградено в голямата и управлява двете перки. Добър електричар ще хване и перката , защото ще знае кое как да тества и замери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecs Публикувано 18 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 След разглабяне за температурния датчик се откри следната гледка чудо на електротехниката. Някой, ако има предположения за какво са го слагали това там да сподели. Тези сивите кабели са запоени за кабелите, които влизат на датчика g62 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecs Публикувано 18 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Тези същите кабели влизат в ето тази кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecs Публикувано 18 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Един от кабелите е запоен за снопа кабели, който води към буксата на дебитомера Друг от кабелите пък отива в някакъв сноп долу до радиатора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Доста интересно. Аз лично няма какво да помогна тука. А ако влезеш през ваг-кома да видиш показанията на G62 сензора,какво показва? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Най-вероятно някой се е правил на мапер и се е опитал да имитира така наречения Powerbox с ключе изведено на удобно място залъгва компютъра за показанията на температурния датчик и го кара да си мисли че колата е студена и да ръга повече нафта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 18 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Февруари 2018 Верно ли се правят такива цигании с цел тунЕк? Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecs Публикувано 19 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Върнахме всичко в оригинален вид и всичко си дойде на мястото. Перката спря да се включва при даване на контакт. Стрелката за температурата вече си работи коректно. Датчиците също си работеха както трябва, но така и така бях купил новите та и тях сменихме. Незнам само тези “творения” дали нашите или италианските специалисти са ги правили Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 21 hours ago, bobitovn said: Верно ли се правят такива цигании с цел тунЕк? Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Идея си нямаш колко пари могат да се изкарат от една красива кутийка с резистор за 30 стотинки в нея.Напиши в google Power Box и разгледай цените. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Абе виждал съм набълбукатори(за запалката) на живо ама не знаех, че хората са склонни да си скапят колите с подобни творения. Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecs Публикувано 19 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 В кутията имаше някво пикливо реленце и един резистор залети със смола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecs Публикувано 21 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Много ли е тегава смяната на радиаторче на парното, понеже топлото хич го няма. Въпроса ми е може ли да се смени в домашни условия и много ли се разглабя или трябва да се ходи в сервиз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 21 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Може да се смени в домашни условия. Сваляш централната конзола + още 3-4 неща и го сменяш. За да достигнеш до него, ще ти помогне друго мое описание (за ремонтът на Aux heater). Радиаторчето е точно зад него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecs Публикувано 22 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 То май ще е 2 в 1, че и Aux heater-а е за ремонт според грешката от лог файла. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cecs Публикувано 3 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2018 Здравейте. Отново проблем с моето А3. Известно време след смяна на антифриза забелязах следи от масло в казанчето. По повърхността на антифриза и стените на самото казанче. Странното е, че колата си работи съвсем нормално. Не пуши, пали лесно, не губи антифриз, маслото е ок. Промивах няколко пъти системата и пак същото. Какъв може да е проблема според вас? Възможно ли е проблема да не е от главата, а маслен охладител? Мотора е BMM с 8 клапана, който уж няма проблем с главите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване