momo89 Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Здравейте колеги, както се подразбира от заглавието имам огромен проблем. Става въпрос за а6 ц4 2.6 quattro. Не мога да обезвъздуша системата и изхвърля водата, парното духа ту топло, ту студено. Аз го обезвъздушавам чрез пропката на маркуча на парното, но не се получава като покарам известно време пак изхвърля антифриза. Моля помагайте всеки съвет е изключитено ценен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimibike Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Това след смяна на антифриза ли се получава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 Отзад на двигателя между главите има черна тръба. От шофьорската страна (пред сервото) има една пробка, развива се с шестограм 5(близо е до температурния датчик за ECU). Развий я(не я махай, само 2-3 оборота) и наливай антифриз докато протече от нея. След това отвий и пробката при радиаторчето на парното и обезвъздуши и там. Би трябвало да се получи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 Провери първо дали термостата отваря. Ако отваря, работата отива към издухана гарнитура на главата. Обезвъздушаването го правя по следния начин: Отварям пробката на парното и надувам с уста през разширителния съд, докато спре да цвърчи(да излиза въздух), завивам пробката и тогава спирам да надувам. След около 30-40 км пробег (разбирай да отвори добре термостата и да превърти хубаво цялата система) доливам около 200-300 мл. антифриз. След като казваш, че парното ту идва, ту се губи, най-вероятно проблема не е обезвъздушаването, а ти надува (вкарва изгорели газове в) охладителната система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 На някоя глава, ако имаш високо маркуч го откачи него и пълни там, ако е празно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 14 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 Беше издухала гарнитура на главата. Сега всичко е наред. Благодаря ви. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 16 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Забелязвам че не е съвсем наред всичко. Маркучите ми се струват твърдички имам си парно от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Зависи колко са твърди. Все пак една атмосфера ги надува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 17 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2018 Не са чак като преди смяната, но все пак ми се струват твърдички. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 17 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2018 Щом са по-меки от преди няма защо да се филмираш само. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 18 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Може и да си прав. Твърде възможно е да съм се наплашил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 За налягането в системата отговаря капачката на разширителния съд. Разправят, че на тези от 6 лв. не може да се разчита. Ако може някъде да ти я надуят твоята за проверка. Мисля, че на 1,2 бара трябва да отвори. В момента губи ли ти се антифриза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
momo89 Публикувано 22 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Не ми се губи течност и аз си мисля, че може да е от нея. Поръчал съм си нова. Сега като я сменя ще видя как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване