Loveaudi Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Здравейте колеги онзи ден напънах повече аудито(става въпрос за 300метра) и тя взе че прегря беше 110гр. Веднага я загасих и оставих до сутринта. На сутринта тръгнах и след 5км. Колата вече беше на 120гр. Радиатора беше студен, това ме наведе на мисълта за термостат. На пътя свалих термостата налях стария антифриз и заспа. Нямаше парно, но това е ясно. Днес взех термостат и двата сложих в тенджера - отвориха еднакво... Сложих новия, но положението се подобри с 5-10гр.,радиатора пак е студен. И парно пак няма. Върти само маллия кръг и загреява от 0 до 90-100 за няма 3мин.. Може би да се обезвъздуши трябва? Дайте опит и идеи, моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) Отваряй и сменяй водната помпа. Тоя път вземи някое HEPU с метален импелер. Редактирано 26 Декември 2017 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Loveaudi Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Мина ми през акъла, но можеш ли да обясниш защо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 кое защо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Loveaudi Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Защо според теб е водна помпа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 помпата не върти, тоест мотора загрява водата само в и около главата, а това става буквално за минута, като градусите могат да стигнат и до 150. По-добре не я пали тая кола, или поне не я дръж повече от три-четири минути запалена/на ход, това в случай, че се налага да се предвижи до сервиз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 (Редактирано) Аз ей така от повече газ и на мен ми се разлетя турбината на водната помпа. Сменяй , че да не стане на път както при мен. И да палиш и караш по 2км. през 5 минути. NIKO е прав. Колегата съм забелязал че ги чува работите . Оттървах се само с водна помпа. Незнам каква са сложили , защото беше в сервиз до работата ми - на 40 км. от нас и бях на зор да става колата. Иначе сам щях да я сменя. И термостат и маркуча над помпата. Редактирано 27 Декември 2017 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jijix Публикувано 11 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2018 Колегата казва че без термостат колата е ОК. Щом без термостат не загрява, едва ли проблема е в помпата? Тествай водната помпа така: Махни термостата, запали колата дай газ и я дръж 10-20сек. Ако от малкото маркуче, което влиза в горната част на разширителния съд върви плътна струя вода, значи помпата работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Loveaudi Публикувано 11 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Януари 2018 Нямаше време да пиша колеги. Оказа се водна помпа.. беше се пръснала перката Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 11 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2018 А последсвия за мотора има ли? 120 градуса на водата си е достатъчно за изкривена глава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 11 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2018 Аз една година карам след счупена перка и 120 градуса. Засега проблеми няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване