Jump to content

а4 б8 3.0 тди висок разход


Carlosr

Recommended Posts

Колеги имам следния проблем ,от 2 месеца доста ми се вдигна разхода 17-19/100 а преди 13-14/100 ,колата е 239 конски сили  3.0 тди автомат типтроник.Почистих егр клапана прегледах за грешки с ваг ком ,няма ,нищо не свети по таблото , не влиза в авариен режим . Това са показанията на дюзите при загрял мотор 1: -0,14  2: -0,13  3: 0,31  4: -0,22  5: 0,51  6: -0,36   . Друго което забелязвам е ,че на паркинг Р моментния разход е 1,2 ,и още нещо, когато е загряла и я запаля държи 800 оборота но когато подам леко газ и пусна след това ,оборотите падат на 900 и не ги смъква повече,ако загазя  и запаля пак  падат пак на 800 , а преди не беше така,и на последно място трябва ли да има разлика във outside temp.via can 19.C  и outside temp. display 14.C не трябва ли двете температури да са еднакви .

Ще бъда благодарен на всички които помогнат с предположения .

Весели празници

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм със същия мотор и единствено мога да кажа, че колата ми на 90 градуса държи 610 оборота. Това ми се вижда само малко необичайно, иначе наистина разхода изглежда висок, но зимата и то много зависи как я караш. И на мен зимата ми качи 1л.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам я нормално без да настъпвам да видя дали е от мен разхода ,но не а и във варна не са падали под 0 температурите 7-12 градуса такъв разход мн ми се вижда

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и н е пада температурата мисля че загрява нормално бързо

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз нали съм качил снимка по горе на дюзите какво показват ,ще кача и снимка на ламбдата какво показва а за температура на турбото ,незнам как да я проверя . Ето го дпф-а IMG_8458.thumb.JPG.5164a5832de08192cfcb5

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си нивото на маслото в автомата... ако имаш теч и е загубило 300-500 грама може да има “приплъзващ” ефект и разхода скача доста... а често грешки на ВагКом няма в подобна ситуация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С ваг ком мога ли да проверя нивото

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Малко опресняване  по темата ,специални благодарности на колегата КРЕМАТОР,който направи  дистанционна диагностика на колата , понеже съм от друг град ,малко хора биха направили това :zustimm:. Това което установи след прегледа е , че имам проблем с ЕГР клапана ,който уж чистих преди месец и като евентуално решение на проблема да се премахне клапана заедно с вихровите клапи.Друго което спомена е една от дюзите ,не била много в норми ,но първо ще видим какво ще стане след евентуално премахване на егр-а и след това пак ще се погледнат дюзите .

Друго което направих е регенерация на дпф-а и сега проблема с оборотите ,който описах в началото на темата изчезна .но разхода си остава висок -МНОГО ВИСОК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми незнам ,накрая ще изхвърля всичко , колкото и да ми се иска да е заводско и да видим дали ще се промени нещо

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На празен ход мисля, че разхода тр да е 0.9л. на час. Защо обръщаш внимание само на разхода в града? Той е много променлива величина. Не е ли по - важен извънградския разход върху, които има по-малко външни фактори които влияят?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Варна е станал град на дупки легнали полицаи и светофари аз също мисля че е малко над нормата разхода ти аз рядко качвам на 4та скорост живея на Генералите ужас е пълзят по улиците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да като загрее и е на Р празния ход е 0.8-0.9 .Днес цял ден каране в града ,загряла с едвам едвам натискане на газта 15.8 разход .Мисля преди да почна да махам каквото и да е да направя един стенд на дюзите ,поне да ги елиминирам като проблем .Нали уж не били проблемни на 239 коня .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...