Jump to content

Разтракала Верига 4.2 тди


Georgi75

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте , искам да попитам тъй като още не съм сменил веригите и обтегачите ,а съм на 15-16 хиляди след смяната на предното масло . Та въпроса ми е ако реша да сменя маслото по-голям ли е шанса да прескочи , защото бях чел ,че разтягането се получавало при неправилна смяна на масло.

 

П.п минал съм над 20 000 км с тракащата верига , но напоследък почна да чатка по-шумно.  

Редактирано от Georgi75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при смяна на маслото рискът идва от това, че докато се напълни обтегача минава повече време. Затова се пълни и филтъра, такак по-бързо стига до обтегачите, но въпреки това е повече времето да върти с неопънати вериги.

Най-добре ги смени преди маслото.

Щом толкова трака е спешно, ако е веригата де.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много неприятно :D май иска да му смениш ланеца... На колко хиляди километра е?

Редактирано от souflex
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

На 276 000 реални , имам сервизна история ии колата като цяло е много запазена ама... дойде времето на веригите изглежда

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип този шум няма да е от нищо друго, освен веригата. По-добре отиди при някой, който знае какво прави и да ти обърне внимание, че последиците не са никак розови ако прехвърли.Може също да посетиш Порше и срещу 50лв. да получиш отговор, къде е проблема и какво можеш да направиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

ем при 4.2 има повече зор , повече сила . съответно повече се натяга. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм 4.0 мотор и попринцип трябва да ги сменям на 300 000км., но когато си я взех това беше едно от първите неща, които се смениха.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги, извинявам се предварително, но не намерих нищо за веригите на бензина.

А8 4.2 бензин 335к.с. изтраква при студен старт за около 2 сек.

При мен май са две вериги?

Трудно ли се сменят, както при дизелите?

Задължителна ли е специална скоба за фиксиране на белезите?

Много ли е належащо да ги правя веднага?

Нормална ли е цена от 1350лв. за един обтегач?

Благодаря предварително!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Vladimir 27 написа:

Трудно ли се сменят, както при дизелите?

Същата работа, че и по скъпо. при V6 може да се свалят скоростите и да се бърка от там, при V8 мотора се вади.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 6 часа, loshdancho написа:

Цитиране на предходно мнение!

Тц, и при 4.2 бензина, специално в А8, минаваш само с разкачане на скоростите.

На мен ми се струва малко надута цената на тоя обтегач, намери си някой с отстъпки.

Щом изтраква за 2 секунди само на студено, ще държат още. Обаче не се бави кой знае колко. Проблем голям започва да става като колата преседи 1 час да речем, палиш и да изтракат пак. Е тогава е належащо и по-добре не карай колата.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Моята изтрака на 250 000 км и я карах още 30-40 000 км. Махнах я когаъо започна да трака постоянно дори при работа на място. Така , че ако ти трака само при студено палеме не се бой. Карай си , но не я напирай много. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...