Trapp Публикувано 14 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 Здравейте,един лек проблем се появява. След като колата закове на 90 градуса,след известно време,при наклон или на равно,и намаляния на скоростта,температурата пада до към 70,и след това пак си отива на 90. Това става за 3,4 секунди и много рядко,и само като намалям скоростта.При постоянна скорост не го прави.Има ли за какво да се притеснявам или? Термостат и антифриз са сменени(с оригинални). Не превишава повече от 90,заковава ги и до там. Само дето много рядко,варира за по няколко секунди. Също така,се чува едно цъкане под волана,и светлините в купето премигват,както и индикатора на таблото за отворена врата. Отворих пластмасите под волана и видях една черна кутия(забравих и името,а го знаех..) Точно от там се чуваше как цъка. Така си карам доста време вече,но мисля да го оправям. Когато взех колата,бяха сменяли динамото и кабела(големия)който е свързан от динамото за акумолаторът,който го зарежда,беше нагорял. От там да е тръгнал проблема?Динамото,доколото знам е изгоряло от омасляване на опръстенче по горе и следователно като е капело,и си е заминало.Ми това е,благодаря за отделеното време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 14 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 Кутията,която си видял сигурно е реле,и проблема може да е лоша спойка.За водата не е нормално да падне от 90 на 70 освен ако не спускаш Витиня. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 14 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 14 Януари 2018 Проблем с електрониката. Смени си релерегулатора. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 Това за температурата се е случвало и на мен. Майсторите ми казаха че или е проблема е от таблото или е от темпетатурния датчик. Оказа се 2-то! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trapp Публикувано 23 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 За да не пускам друга тема,вчера ми се случи педала на съединителя си остана в средно положение.След натискането му,за да го върна в пълно положение му помогнах с крак.Накакви съвети? Не е мек и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 Ако съединителя работи нормално,освен връщането с крак,насочи се към горната или долната помпа,виж коя тече и сменяй. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Trapp Публикувано 24 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Погледнах днес и нямаше омасляване посредствено зад мотора,където влиза един маркуч за спирачната течност.Според мен е цилиндърчето на самият съединител(master cylinder). Ще се ходи на сервиз май,няма как. По принцип се опитвам да си решавам проблемите сам,но този път няма видео,което да видя първо.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Няма какво да гледаш.Сменяш помпата и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване