Jump to content

проблем с парното


pace

Recommended Posts

Има доста теми за парното но не намерих една да е с такъв проблем за това пускам нова.

Проблема е от 2-3 дни и е следният...колата си има хубаво парно докато не загрее до 80*-90* тогава в един момент изчезва и започва да духа студено,левия маркуч на радиаторчето също е студен 'не обърнах внимание дали е вход или изход' шайбите на коляновия вал и на бодната помпа  също са мокри има и следи от пръски от въртенето...от какво може да е?

Колата е Audi 80 1.8s 90hp

Редактирано от pace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя е за смяна и поради други причини... а за конкретния случай мисля,че ако в нея е проблема няма да върти антифриза изобщо а не само при загрял мотор.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така,започвам да си мисля,че проблема не е в помпата а радиаторчето се е позапушило нищо,че е сменявано преди една година.Изпарителя е свързан с тройници преди и след парното...изпарителя е горещ входящия маркуч към парното също а изходящия е доста по хладен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да се е запушил фланеца, където е вързан входящия маркуч на парното или ако превъртяла перката на водната помпа да не циркулира антифриза. При изгасен двигател, като извадиш маркучите опитай да духнеш в тях за да видиш дали няма някаква тапа. Другото е ако ти е бил слаб антифриза да е замръзнал в маркучите и затова да не минава нищо през радиаторчето. Въобще ако е замръзвал антифриза е много вероятно да се вижда в казанчето, че има но в действителност да е много малко в двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Свалих помпата вижда ми се перфектна,перката не превърта.....гледам,че тече масло от гарнитурата на главата...дали не е вкарва въздух от там?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега пишеш ,че пръска от помпата като си я свалил видя ли дали има луфт във оста най вероятно вкарва въздух от нея. а от гарнитурата ако вкарва то ще е много повече и ще  изхвърля течност от раз. съд. поне при мен беше така

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених помпата сега ще видиме как ще е...парното на тия 80-ки с клапа ли е или с кранче 'за топло-студено' че мисля да вържа изпарителя на изходния маркуч от парното,сега е с тройници и на двата маркуча и си мисля,че осезаемо намаля притока на антифриз в радиаторчето на парното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С клапа е парното. Кранче има само на водния радиатор и то ако си с фабричен климатик. Ако искаш изпарителя да не е на парното, можеш да го вържеш преди масления охладител. Аз съм го вързал на двата маркуча на парното с алуминиеви тройници и нямам проблеми, имам си и силно парно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За масления охладител бях забравил,на 100-цата е вързан там изпарителя и парното и е брутално...мерси,че ме подсети :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам маслен охладител и си остана така,обезвъздуши се и всичко е ок  но имам друг проблем...изчезва ми антифриза и то не с малко,няма течове никъде не надува маркучите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...