pace Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 (Редактирано) Има доста теми за парното но не намерих една да е с такъв проблем за това пускам нова. Проблема е от 2-3 дни и е следният...колата си има хубаво парно докато не загрее до 80*-90* тогава в един момент изчезва и започва да духа студено,левия маркуч на радиаторчето също е студен 'не обърнах внимание дали е вход или изход' шайбите на коляновия вал и на бодната помпа също са мокри има и следи от пръски от въртенето...от какво може да е? Колата е Audi 80 1.8s 90hp Редактирано 15 Януари 2018 от pace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 Водна помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 15 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 (Редактирано) Тя е за смяна и поради други причини... а за конкретния случай мисля,че ако в нея е проблема няма да върти антифриза изобщо а не само при загрял мотор. Редактирано 16 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 25 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 Така,започвам да си мисля,че проблема не е в помпата а радиаторчето се е позапушило нищо,че е сменявано преди една година.Изпарителя е свързан с тройници преди и след парното...изпарителя е горещ входящия маркуч към парното също а изходящия е доста по хладен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 26 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Извадих двата маркуча от парното и запалих и ......нищо,не изкарва антифриз изобщо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Освен да се е запушил фланеца, където е вързан входящия маркуч на парното или ако превъртяла перката на водната помпа да не циркулира антифриза. При изгасен двигател, като извадиш маркучите опитай да духнеш в тях за да видиш дали няма някаква тапа. Другото е ако ти е бил слаб антифриза да е замръзнал в маркучите и затова да не минава нищо през радиаторчето. Въобще ако е замръзвал антифриза е много вероятно да се вижда в казанчето, че има но в действителност да е много малко в двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 26 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Смени си водната помпа и обезвъздуши хубаво, и ще се радваш на парно през цялото време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 21 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2018 Свалих помпата вижда ми се перфектна,перката не превърта.....гледам,че тече масло от гарнитурата на главата...дали не е вкарва въздух от там? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 22 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2018 колега пишеш ,че пръска от помпата като си я свалил видя ли дали има луфт във оста най вероятно вкарва въздух от нея. а от гарнитурата ако вкарва то ще е много повече и ще изхвърля течност от раз. съд. поне при мен беше така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 23 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2018 Смених помпата сега ще видиме как ще е...парното на тия 80-ки с клапа ли е или с кранче 'за топло-студено' че мисля да вържа изпарителя на изходния маркуч от парното,сега е с тройници и на двата маркуча и си мисля,че осезаемо намаля притока на антифриз в радиаторчето на парното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 23 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2018 С клапа е парното. Кранче има само на водния радиатор и то ако си с фабричен климатик. Ако искаш изпарителя да не е на парното, можеш да го вържеш преди масления охладител. Аз съм го вързал на двата маркуча на парното с алуминиеви тройници и нямам проблеми, имам си и силно парно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 23 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2018 За масления охладител бях забравил,на 100-цата е вързан там изпарителя и парното и е брутално...мерси,че ме подсети Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 28 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 Нямам маслен охладител и си остана така,обезвъздуши се и всичко е ок но имам друг проблем...изчезва ми антифриза и то не с малко,няма течове никъде не надува маркучите... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 12 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Днес свалих главата...близо 30-годишната гарнитура се е предала на много места. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване