Jump to content

Климатроник - Въпрос?


sho07

Recommended Posts

Е ако почне да се запотява зверски не знае къде да духа и на ауто. Когато не светят стрелките, мисля че е в автоматичен режим. Ако е натиснато да е Стрелка на горе, духа стъклото и двете странични духали + двете дупки за шофьорското и пасажерското стъкло. Но да, като цяла си натискаш Auto, и автоматичната рециркулация и си караш. При автоматичен режим например както е сега, и духа топло, централните две или не духат или духат много много слабо. На топло духа оредимно стъкло и крака.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите :) :flehan: още един въпрос ... когато карам в трафика и съм пуснал и двете страни на 28 градуса да духа на 5-6 чертички от вентилатора , колата започва да си смъква температурата си  на двигателя малко преди 90 градуса, ако няма трафик си ги държи 90 градуса, а на вън е -1, 0 градуса от какво може да е ? Сменен е антифриза, термостата и водната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, Wolfgar said:

Еми така си го прави. Аз съм с бензинов мотор и дори пада на 75 някъде, ако съм го сложил на max. 

Доста хора са така и си карат така и казват, че е нормално а всъщност нормално ли е ? Не смятам че двигателя трябва да си мени така температурата ? През топлите месеци или време не го прави само когато е студено не ми се мисли ако стане -10 -15 тя няма да загрява никога ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз лично не мисля че е нормално за съвременен автомобил. Казвам го по скоро от опита ми с вече 3 различни модела ауди с 3 различни бензинови мотора стрелката винаги е била на 90. За дизела нямам наблюдения но ако е наред не би трябвало да мърда с повече от милиметър над или под 90 градуса в зависимост от условия и натоварване. Това е оптимален работен режим на двигателя. 75 градуса на бензинова кола... нещо не е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами наред е. Нямам каквито и да е проблеми с колата. Просто пада стрелката на малко над второто деление, когато седя на 1 място и съм надул парното. Ако го изключа, колата забива на 90 след около 30 секунди. Преди падаше в движение при 90-100 км/ч, но това беше от термостатите. Подмених тях и антифриза (водната помпа не е сменяна). Всичко след това се оправи. 

Все пак го има и факторът, че моторът събира едва 3.2 литра масло.

Имам Поло 9N бензин и там никога не мърда стрелката, веднъж стигнала 90. Ладата също си държи градусите. В началото и аз се притеснявах за аудито, но явно си е нещо нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...