sho07 Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Здравейте може би малко глупав въпрос но какво правят двете стрелки и бутона между тях на климатроника на А3? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Посоката от където да духа. Преден прозорец, централни, крака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sho07 Публикувано 18 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Благодаря а по default(когато не е натиснати нито едно) ми духа на предния прозорец и на крайните врътки към вратите нормално ли е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Слагаш го на AUTO и не го мислиш . То си знае къде да си духа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TeRRaNoiD Публикувано 18 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2018 Е ако почне да се запотява зверски не знае къде да духа и на ауто. Когато не светят стрелките, мисля че е в автоматичен режим. Ако е натиснато да е Стрелка на горе, духа стъклото и двете странични духали + двете дупки за шофьорското и пасажерското стъкло. Но да, като цяла си натискаш Auto, и автоматичната рециркулация и си караш. При автоматичен режим например както е сега, и духа топло, централните две или не духат или духат много много слабо. На топло духа оредимно стъкло и крака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sho07 Публикувано 19 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 Благодаря за отговорите още един въпрос ... когато карам в трафика и съм пуснал и двете страни на 28 градуса да духа на 5-6 чертички от вентилатора , колата започва да си смъква температурата си на двигателя малко преди 90 градуса, ако няма трафик си ги държи 90 градуса, а на вън е -1, 0 градуса от какво може да е ? Сменен е антифриза, термостата и водната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 19 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 Еми така си го прави. Аз съм с бензинов мотор и дори пада на 75 някъде, ако съм го сложил на max. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 19 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 При мен нищо не пада Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
suggar Публикувано 19 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 Да попитам и аз... като разбутам двете температури после как да управлявам двете заедно с шофьорската врътка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 19 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 Закържаш бутонът Auto за 3-4 секунди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sho07 Публикувано 19 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Януари 2018 3 hours ago, Wolfgar said: Еми така си го прави. Аз съм с бензинов мотор и дори пада на 75 някъде, ако съм го сложил на max. Доста хора са така и си карат така и казват, че е нормално а всъщност нормално ли е ? Не смятам че двигателя трябва да си мени така температурата ? През топлите месеци или време не го прави само когато е студено не ми се мисли ако стане -10 -15 тя няма да загрява никога ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
den4cho Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Ами аз лично не мисля че е нормално за съвременен автомобил. Казвам го по скоро от опита ми с вече 3 различни модела ауди с 3 различни бензинови мотора стрелката винаги е била на 90. За дизела нямам наблюдения но ако е наред не би трябвало да мърда с повече от милиметър над или под 90 градуса в зависимост от условия и натоварване. Това е оптимален работен режим на двигателя. 75 градуса на бензинова кола... нещо не е наред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 20 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Януари 2018 Ами наред е. Нямам каквито и да е проблеми с колата. Просто пада стрелката на малко над второто деление, когато седя на 1 място и съм надул парното. Ако го изключа, колата забива на 90 след около 30 секунди. Преди падаше в движение при 90-100 км/ч, но това беше от термостатите. Подмених тях и антифриза (водната помпа не е сменяна). Всичко след това се оправи. Все пак го има и факторът, че моторът събира едва 3.2 литра масло. Имам Поло 9N бензин и там никога не мърда стрелката, веднъж стигнала 90. Ладата също си държи градусите. В началото и аз се притеснявах за аудито, но явно си е нещо нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audibluesky Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Какъв термостат сложи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolfgar Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Valeo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване