Jump to content

Ауди а3 8п 1.9 чип ?


Recommended Posts

Здравейте колеги . Искам да направя ремап на колата и се консултирах с 3 сервиза ,,уж водещите,, и ми стана много интересно как всеки един от сервизите ми приказва различни неща . Давам пример - (сервиз 1 - Услугата струва 300 лева а относно за конските сили ти си избираш 30/35/40 ) Сервиз 2 - Услугата струва 400 лева (+35 коня и 70 нм ) Сервиз 3 - 650 лева за услугата и 35 коня. Попитах 2 от сервизите за адекватен отговор спрямо това как така аз да си избера колко коне ... така и не получих . До колкото четох из форума колегите са написали , че на някой места питали по какъв начин караш колата ако не е толкова агресивно тогава ти изкарвали повече коне . Просто ми е тъмна индия относно ,,чиповете,, Благодаря предварително на отзовалите се :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих те посъветвал да се интересуваш най-вече от репутацията на мястото, където ще отидеш. С номерация няма как да получиш съвет по този въпрос. Напиши кои са сервизите, не се срамувай. Също така в тунинг раздела има тема за маперите в България. Там Има и много други теми за ремап на дизели, разгледай, потърси.

Иначе за мен факторите за цената са два - дали колата минава на дино и дали ремапа е "готов" или се прави за твоята кола и най-вече според твоите предпочитания. За готов не бих дал повече от 300лв, личното ми мнение е, че и толкова са му много.

Ако не знаеш какво искаш, съвети:

1. В никакъв случай да не отправяш изискване "да рита като смачкаш педала", а напротив, за плавно идване на въртящия Момент.

2. Да не отправяш изискване за мощ в ниските обороти, моето мнение е, че е добре под 2000 оборота да се вдигне леко или изобщо да не се пипа.

3. Да се концентрираш върху въртящия момент(при колко оборота какво повишение ще има), а не върху мощността, защото той изменя поведението на колата осезаемо. С мощност се постига максимална скорост но се съмнявам, че имаш намерение да караш София-Бургас по магистралата на заварка. Така или иначе за чипосана кола това не би било най-мъдрото нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 20.01.2018 г. at 11:16, Buddah написа:

 

Иначе за мен факторите за цената са два - дали колата минава на дино и дали ремапа е "готов" или се прави за твоята кола и най-вече според твоите предпочитания. За готов не бих дал повече от 300лв, личното ми мнение е, че и толкова са му много.

 

 

Добре е да се знае че "готов" ремап е уж пробван на много от същите коли! Съответно не трябва да имаш уникални проблеми. Всичко трябва да е по старо му.

За "къстъм" ремап според мен трябва да се наказват хората правещи такива неща на ежедневни масови автомобили! Просто както и да го гледам, такъв мап е резонен на коли с уникален сетъп, с чисто нови части! Не може да ме убеди нищо че кола вървяща с филтри на 50% от живота си, стар дебитомер, нагари от егр и картерна вентилация, и бог знае какво общо амортизаране на двигателя, може да се говори за къстъм настройки. Да не говоря за собственици които само кимат с глава и после казват "един там прави нещо си" а то му обяснено като на магаре кое, как, и защо! Ами уви после друг бил пед***с че сменил изключен дебитомер, и тн. Може да се прави, но за мен трябва да има причина!

 

Конкретно по темата просто слага чип и толкова. Въпроса за колко да са конете се отправя на човека дето ги предлага.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се знае кой го е правил и има сертификации за дългосрочното тестване си прав. Има ги такива и си струват парите - Revo, MTM... Но имам жокер за тия за които си говорим - нямат, нито се знае кой ги е правил. В днешно време не е особено трудно да наливаш разни файлчета и без да знаеш точно какво става в тях. Сваляш и действаш. И после хоп - хората се озовават с изключени имобилайзери, дебитомери, ЕГР-и без да знаят или да са искали.

В този случай не виждам с какво е по-различен "тествания" освен, че е налят на още някакви злоучастни хора, които "не знаят дали колите им ще се разлетят".

Затова и казах, че репутацията е от първостепенна важност.

Оставал съм шокиран известни български мапери какви абсурди правят на абсолютно немодифицирани коли. Наливат си напълно еднакви неща, но за сметка на това всякакви компенсации и ограничители отиват в кофата и всеки възможен параметър се изпилва до крайност. Само и само колата да върви, пък до кога, никой не знае. И това се случва без никой да го е искал.

Не съм казал в никакъв случай, че настройките от край до край трябва да се преработват от кола до кола, това ако щеш не би било и икономически рентабилно. Ако обаче не можеш да изпълниш елементарно изискване, като например да промениш поведението на педала за газта, значи просто не си в час.

Та който не се интересува, отива и прави каквото му падне. В конкретния случай имаме заинтересованост и аз давам информация.

Ще приема, че изблика ти с крупно количество удивителни се дължи по-скоро на лаичното ниво на познания. Надявам се сте ме разбрали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Позволявам си да споделя мнение, само на базата на кратък личен опит. На първо място въпроса какъв точно ремап и дали въобще ремап гарантира букет от крайни и умерени мнения на двата полюса. Но за това сме форум.

Най големият проблем е базата за сравнение - в нашият случай доста употребявани автомобили при които не е еднозначно ако вървят защо (не) вървят и ако се счупят защо са се счупили. Също така съм убеден че има подходящи и не толкова подходящи двигатели за такова нещо.

Та правил съм два тунинга: единият на автомобил сеат 1.6 тди ДСГ скорости който просто не вървеше и се караше с автоматика отвратително. Там се спрях на една фирма от София с готови ремапи като избрах такава с малко увеличение на мощността (според каталога), защото не исках да товаря кутията все пак дизела е с висок въртящ момент. Резултат: това бяха най добре инвестираните пари в този автомобил! Колата просто тръгна нормално, плавно без турбо дупки, без това неприятно усещане за липса на мощност в ниските когато кутията реши, че с 50км 5-та скорост е време да се включи, а пък 7-ма с 65 също е ОК. Кутията естествено си е същата, но сега към нея или пред нея е един много по адекватен двигател, много по плавно се кара, по-точно моят стил стана много по-плавен без стрес когато съм в ниски обороти да знам че ако ми потрябва леко ускорение трябва да натисна по-силно педала за да включи веднага на по-долна предавка. Та накратко, изключително доволен останах от хармоничния ремап от лавицата без индивидуални творчески отклонения на някой експерт само по мощност.

Втори опит, той датира от преди повече от година е с един фиат 500 абарт 135коня който тунинговах с тунинг бокс, но такъв който се настройва на дино. Там съм също много доволен, там говорим вече за осезаема мощност на диното колата стана 170 коня индивидуално настроена, и това за този автомобил се води стейдж едно, като тунингите стигат до 225коня но след 180 вече трябват друг вид турбина, трябва да се сменя и софтуера на самата кола, кулери, специални свещи въобще друг хардуер ... съответно и други финанси. Но тук индивидуалните настройки ги направиха хора които само с абарт се занимават, така че предполагам че поне още 500 коли са с същите “индивидуални” настройки т.е и това е по-скоро нещо взето от лавицата.

Това което сега се чудя на базата на по-горният опит е дали да не чипна по най-простият начин но с най-малко финанси и мощност моето прекрасно ауди 1.9тди 131коня куатро с тунинг бокс от интернет за 130 евро примерно, има едни казват се рейс чип. Тук обаче опит нямам и съм още скептичен, хубавото тук е че ако не ми хареса разкачам два щекера и тунинга от интернет занинава в кофата.

Надявам се да съм бил полезен.

Gesendet von iPad mit Tapatalk

Съжалявам за форматирането, слагах нови редове честна дума ! :)))))

Gesendet von iPad mit Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Buddah - Не ми беше целта да те засягам на лична основа. Просто исках да спомена възможни последици да не остане човек доволен след чип. След моето и твоето мнение мисля, че всеки който ги прочете ако иска ще се информира на кого, и защо да се довери. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...