gamepoint Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Здравейте, Колеги някой ще може ли да ми помогне относно 2бр. турбини за Ауди А6 Ц5 2.7ТТ, необходими ми са мнения относно смяна/подмяна с нови или рециклиране на турбините, къде най-качествено е възможно да ги оправят и т.н., не търся тунинг изпълнения. Също някой слагал ли е китайски К03 на 2.7ТТ и колко км. е изкарвал с тях Благодаря на всички отзовали се! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 26 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Да рециклираш к03 си е много тъпа постъпка! Или слагай китайски к04 или оем к04. Оги сложи китайски и засега няма ядове, не го знам колко им е навъртял. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 26 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Малко. Ама аз ще ги правя хибридни след време и реално ще ползвам само шел-овете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Аз още като взех моята (нали не беше изобщо планирана покупка) и веднага попитах в Унитех (Варна) за цена. Казаха ми 800лв пълното рециклиране от-до за 2те общо. По принцип знам, че от всички краища на страната им пращат за ремонт и рециклиране, но не знам каква е цената на китайските к04 и дали си заслужава рециклирането за тези пари. Другите, за които знам пак са във Варна - Гюнтер сервиз. Самуил (собственика) се ползва с много добро име във форума на Шкода. И на двете места дават гаранция за работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 А пита ли ги какво имат вмпредвид пълно рециклиране и дали ще рециклират брутално напукващоте се “коруби” на турбината или само ще ти сменят средната част? В 9 от 10 случая к03 свалена от 2.7т е с пукнатини, затова и се минава към други турбини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boracle Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 (Редактирано) A кой вид К04 стават за нашите, че в нета намерих това като инфо, но нищо не ми говори: K03 (12 vanes on compressor inlet) K03-011 (5303 988 0011) 150bhp, 65 N actuator K03-026 180bhp, 85 N actuator K03-035 180bhp, 85 N actuator K03-044 150bhp, 65 N actuator K03-045 156bhp (ibiza cupra), 85 N actuator with 2 ports K03-049 150bhp (sharan/alhambra), 65 N actuator K03S (8 vanes on compressor outlet) K03-052 180bhp, 85 N actuator K03-053 150bhp, 85 N actuator K03-058 150bhp/180bhp, 85 N actuator K04-001 A direct bolt-on upgrade for all transversely mounted 1.8T (150/180) K04-015 Longitudinal passat/A4 only K04 K04-020 225bhp TT/S3 K04-023 210bhp S3/Cupra R K04-025 Audi S4 and RS4 variant K04-028 Audi RS6 Гледам според вида в eBay-то излизат от $250 до $1650 на парче. Логиката ми подсказва, че за нашите би трябвало да е К04-025 или К04-028, дали съм прав обаче, не знам. Ако това е релна цена наистина не виждам и аз много смисъл в рециклирането. Още 500лв за по-големите инжектори и бой на 400+ коня с dqt определено е най-оптималния вариант. Дето се казва, като ще е гарга, да е рошава P.S Знам, че инфото е за single turbo 1.8T, обаче не намерих за 2.7Т. Гууглето не го харесва "2.7Т К03 то К04" като вариант за търсене. З Редактирано 30 Януари 2018 от Boracle Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Грам мисъл не влагаш приятел. Хем си търсил информация за мотор, за който излиза, ако не повече то толкова информация, колкото за 1.8Т. Отделно в списъка, който си постнал фигурира S4/RS4 avant, за които пак излиза навсякъде, че са 2.7Т. Но нали трябва да се пита, а не да се мисли. Понеже виждам, че те мързи, ще ти го напиша и К04-025/026 става за 2.7Т и К04-028/029 става за 2.7Т и отделно в зависимост от това колко искаш да преправяш може да сложиш всяка една от изброените горе турбини. Също така, в зависимост от кой ти е мотора, може да се наложи да сменяш или да не сменяш разни части. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 @ghostdog Боби - за какво изобщо се хАбиш, брат!? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gamepoint Публикувано 28 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 Привет на всички, проблема го решихме, рециклирани са 2-те турбини с нови средни части на Миалет (мисля, че така се казваше модела/марката). Като нови станаха. Ремонта им излезна точно 1000 лв. за двете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 1 Март 2018 Доклад Share Публикувано 1 Март 2018 600 за Мелет среди и 400 за сервиза :). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване