Jump to content

Проблем с топлото духане.


Germanecaa

Recommended Posts

Здравейте колеги някой да е срещал проблем с климатроника , когато колата я държа в обороти парното си идва а когато е на място или се кара леко колата губи топлото духане ? Някакви идеи , с току що сменен термостат -  ролки в.помп и т.н сменени преди 40 000км обездушена е , някакви идеи ? Навън е -6 градуса . Изкл. Ми е софтуерно ЕГР ( доколкото знам има значение за загряването ) съмнявам се в водната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В този кучи студ, трудно ще прегрее дезелът. Но виж, парното е друга бира. Без силна циркулация на водата, парно йок.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Germanecaa написа:

Какво точно и се разваля ? Няма ли да прегрее ако не работи

 

 

Турбината превърта, и не върти водата, аз мойта я карах така два месеца, докато разбера, че е водната помпа, и не я прегрях, при условие, че не ми показваше градусите на таблото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам колко е държала, защото датчика за температурата не работеше, водният радиатор беше спукан на три места, буквално източих не повече от три литра антифриз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да е преъвъртаща водна помпа. Има вариант и за запушено радиаторче на парното, симтомите са същи. Откачи му двата маркуча и го промий в посока обратна на движение на охладителната течност през него. В никакъв случай не слагай добавка за отпушване, има вероятност да протече! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много интересно... на път към Пампорово включи перката , за пръв път я чувам ( зимата ) на другия ден сутринта паля и ми светва охл.течност , отварям капака гледам няма капка  в разш. Съд долях около 400-500гр. Явно колата не е била обездушена както трябва .. За сега имам парно , нямам никакви проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сутрин на път за работа около 60 км вдигна 120 г. Отварям гледам антифриза до капачката , първото което направих отворих , изкипя антифриз,  смених капачката и тръгвам на командировка И пак проблем ...  след пробег 100 км светна че няма антифриз отварям капака нямаше капка - загасих колата отварях леко капачката вдигна антифриза до максимума , сложих около 200 грама и пак гас минах още 200 няма проблем , но пак парно няма.. може би утре или други ден ще сменя водна помпа съмнява ме за счупена лопадка на перчицата че мисля че беше пластмасова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даваш акъли на другите,но да не се окаже,че и твоето е спукано както губиш антифриз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че си е  текла си е текла ма парното пак се губи .. сега ще прегледам ЕГР охладителя той да не прави някакви мизерии с изгорелите газове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо различно.... все същата а да ви питам  Задължителна ли е смяната на болтовете при отваряне на глава, че стария майстор 3 пъти  я беше отварял и доколкото гледам фактурите болтове не виждам включени ?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Превантивно е. Идеята е, че и при тях има умора на металът. И представи си, че му се скъса при затягане (а те се затягат доволно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото гледам има доста омаслено между блока и главата, вероятност от разтегнатати болтове значи има на 100% щом не ги е сменял !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом главата е отваряна , задължително болтовете се сменят. Затягането също е на определена схема и съответните нютони.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...