Germanecaa Публикувано 25 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 Здравейте колеги някой да е срещал проблем с климатроника , когато колата я държа в обороти парното си идва а когато е на място или се кара леко колата губи топлото духане ? Някакви идеи , с току що сменен термостат - ролки в.помп и т.н сменени преди 40 000км обездушена е , някакви идеи ? Навън е -6 градуса . Изкл. Ми е софтуерно ЕГР ( доколкото знам има значение за загряването ) съмнявам се в водната помпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 25 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 Водна помпа, играх го това миналата зима. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 25 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 Какво точно и се разваля ? Няма ли да прегрее ако не работи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 25 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 В този кучи студ, трудно ще прегрее дезелът. Но виж, парното е друга бира. Без силна циркулация на водата, парно йок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 25 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 (Редактирано) Значи помпата интересно ... хепу на 40 000км.. да издаде багажа Редактирано 25 Януари 2018 от Germanecaa Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 25 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 Преди 1 час, Germanecaa написа: Какво точно и се разваля ? Няма ли да прегрее ако не работи Турбината превърта, и не върти водата, аз мойта я карах така два месеца, докато разбера, че е водната помпа, и не я прегрях, при условие, че не ми показваше градусите на таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 26 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Тоест е държала 90 по табло ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 26 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Незнам колко е държала, защото датчика за температурата не работеше, водният радиатор беше спукан на три места, буквално източих не повече от три литра антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
X_4e Публикувано 26 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Не е задължително да е преъвъртаща водна помпа. Има вариант и за запушено радиаторче на парното, симтомите са същи. Откачи му двата маркуча и го промий в посока обратна на движение на охладителната течност през него. В никакъв случай не слагай добавка за отпушване, има вероятност да протече! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 27 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 Ако е запушено радиаторче не трябва ли топло въобще да няма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 28 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 Много интересно... на път към Пампорово включи перката , за пръв път я чувам ( зимата ) на другия ден сутринта паля и ми светва охл.течност , отварям капака гледам няма капка в разш. Съд долях около 400-500гр. Явно колата не е била обездушена както трябва .. За сега имам парно , нямам никакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 По принцип тези коли сами се обезвъздушават , но явно все пак не е така . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 30 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Сутрин на път за работа около 60 км вдигна 120 г. Отварям гледам антифриза до капачката , първото което направих отворих , изкипя антифриз, смених капачката и тръгвам на командировка И пак проблем ... след пробег 100 км светна че няма антифриз отварям капака нямаше капка - загасих колата отварях леко капачката вдигна антифриза до максимума , сложих около 200 грама и пак гас минах още 200 няма проблем , но пак парно няма.. може би утре или други ден ще сменя водна помпа съмнява ме за счупена лопадка на перчицата че мисля че беше пластмасова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 30 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 А ваг кома показва 00361 - heater element for auxiliary heater (z35) defevtive Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Това е електрическия нагревател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 30 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Спукано радиаторче мисля че Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Даваш акъли на другите,но да не се окаже,че и твоето е спукано както губиш антифриз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 При мен не се губи ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Току що свалих помпата и мисля че открих проблема ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Фалшива водна помпа на HEPU ли се оказа проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 че си е текла си е текла ма парното пак се губи .. сега ще прегледам ЕГР охладителя той да не прави някакви мизерии с изгорелите газове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Нищо различно.... все същата а да ви питам Задължителна ли е смяната на болтовете при отваряне на глава, че стария майстор 3 пъти я беше отварял и доколкото гледам фактурите болтове не виждам включени ?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Превантивно е. Идеята е, че и при тях има умора на металът. И представи си, че му се скъса при затягане (а те се затягат доволно). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Germanecaa Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Щото гледам има доста омаслено между блока и главата, вероятност от разтегнатати болтове значи има на 100% щом не ги е сменял ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 2 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2018 Щом главата е отваряна , задължително болтовете се сменят. Затягането също е на определена схема и съответните нютони. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване