Ogiiiii

Проблем с 2 Дефектни Бубини?!

Recommended Posts

Здравейте,

 преди няколко месеца се появи един неприятен проблем на а3-ката- взе често да се чува едно пукане, колата се давеше най-вече в ниските обороти и т.н.

Скоро отидох при познат майстор, който установи,че проблема е в бубината.Смениха я, но след няма и седмица- същия проблем. Отидох, смениха ми я за около ~100на лв ( казаха, че гаранцията е 6 месеца все пак) и след няма и още една седмица- колата даже не палеше.

Добутах я до познат майстор взе да пробва какво ли не вкл бензинова помпа, докато не се сетих за бубината. Хубаво, че пазих предната и я сменихме. Реакцията на майстора беше, че тази марка- Mobiletron е много калпава и нищо чудно да е прави такива проблеми. И все пак ми е чудно колкото и калпави да са, възможно ли е за такъв кратък период 2 да издадат багажа.

Познатия майстор уж щеше да поеме и втората смяна, но така и не го направи. След известно чакане и напомняне реших да си взема нова от този, който помогна по-рано, още повече, че е на 20м от нас от нас буквално. Предложи ми два варианта- за 140лв (забравих коя беше марката) и за 180лв на BERU, за която каза, че дава гаранция.
 
От малко време съм с BERU-то за някакви генерални изводи, но се чудя възможно ли е друг проблем да има, които да гара тези бубини така бързо да издават багажа. Та евентуално да се взимат мерки навреме преди и тази да е дефектирала. До колкото знам, свещите може да доведат до проблеми с бубината. Макар, че мойте сравнително наскоро са сменяни...

 Та това е казуса ми като цяло, мерси предварително на отзовалите се...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koлега,имах и аз такъв проблем с бубината само на един цилиндър не работеше.Свещите бяха на много километри с голям луфт на електродите,провери си луфта.Аз мойте ги направих с 0.7 луфт и нямам проблеми вече 4 години с новата бубина BERU.Може и от повишено напрежение на алтернатора да ти изгаря бубината,но свещите ако са с голям луфт се товари бубината.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за мнението, колега!  Ще ги погледна значи и аз свещите, че да не сменям 3та бубина :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега и аз съм патил с по-евтини бубини и в момента съм с BERU точно, вече година да чукам на дърво е топ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако тече капака на клапаните и дави бобините в масло никоя  няма да издържи.Ако свещите са от рождението на колата също.

Share this post


Link to post
Share on other sites

кабелите също са важни. Свалят се и се мерят! Това някой майстор направи ли го? или дирекно ти вика- купувай бобина. За това пробиват толко бързо.   Трябва да са 5-6 килоома. Свещите трябва  да са без буква R  т.е. да нямат резистор. Ако всичко е в норми няма да има драма с бобината и колата няма да прекъсва

Edited by bob4o

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моя е грешката,не дочетох и разбрах,че става въпрос за А3ка с COP бобини.При бобината с 4 извода го няма проблема с маслото,но проблема със свещите и кабелите си го има.Съпротивлението дали е в кабела или свещите на бобината и е през ... високото напрежение.Въпроса е да не се обзаведете с кабели със съпротивление и свещи със съпротивление,или и двете без съпротивление.За да се разбере проблема с кабелите взимате една пръскалка за стъкла пълните с вода и по тъмно почвате да пръскате кабелите,преискри ли един,всичките в коша.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.