Berjo Публикувано 7 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Здравейте колеги имам следния проблем. Тази сутрин колата запали нормално, но веднага щом запали започна да чука яко. БАМ БАМ БАМ БАМ , досетих се че е някой цилиндър.. но в рамките на няколко секунди чукането спря. Това на повредена дюза ли се дължи? Трябва ли да я подменя с нова или да я рециклирам? Колата е Ауди А4 Б6 2.5 155 2002г. Може ли да е от нещо друго, понеже за сега не чука? Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marin.ganchev Публикувано 7 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2018 Щом прави БАМ БАМ, @loshdancho ще ти даде вариант, той е цар на душегуба, но ремонта скъпо май ще струва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 9 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Вече взе да зачестява. Като я запаля чука и изчезва после след известно време като се покара и на загрял мотор пак чука. Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Не я карай така да не изтропа. Причините може да са доста при този двигател, най-добре я закарай в сервиз да проверят от къде идва проблема. Може да има износване на разпределителните валове горе и от това да изпадат кобилици и после ремонта става много скъп. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 10 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Февруари 2018 (Редактирано) Като за начало сутрин от гъстото масло му блокират повдигачите(празни или пълни), предполагам са за смяна и пълни с утайки. Вътре има съчмичка и пружинка и са се затлачили от смоли, кокс и сажди(отделно са се разбили и не държат масло). После като вдигне налягане и стопли маслото,... проработват. Сега мотора е в процес на неспасяемо и ускорено износване на валове. Спасение няма докато бумкането не стане постоянно от изпаднали кобилици. Има опасност да изпаднат няколко кобилици неусетно...в същото време колата да си работи.... В това време на не работещ изпускателен клапан, (тъй като мотора е 24клапанов) се лепят сажди, и нагар по стеблото на не работещия клапан. След смяната на валове и кобилици, има вероятност да блокира клапана във водача от полепналия нагар по стеблото на клапана....което може да доведе до по-голяма авария. Мисля така, защото ми беше пратен тоя клип. 100% изпаднали кобилици. Редактирано 10 Февруари 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 11 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Е сега какво правим? Има ли смисъл да я оправям и колко ще ми излезе? Валовете ми са износени на едната глава снощи ги гледахме. Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 11 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Ето ги Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Смяна на повдигачи, кобилици валове и талерки(пулове). Части към 1000лв, работа около 300лв(според мен) И караш още поне 150 000км, ако си слагаш хубаво масло 5/30 5/40 и го сменяваш на 8-10 000км най-много. Ако има изпаднали кобилици, задължително да се провери дали тези клапани не са станали "лениви" от нагара натрупан по стеблото и водача. Имаше колега точно с такъв случай, след смяна на кобилици, му блокира клапан. Рядко и невероятно, ама възможно. Ако няма изпаднали кобилици...сте едни от малкото на които им се случва да блокират повдигачи в разпънато положение...и да не затваря клапан от това на студен мотор(от това е бумкането). Предполагам причината е в маслото, може да е много старо или неподходящото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 11 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 В момента маслото е Castrol Edge 5W30 сменено на 03/2017 Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Самите повдигачи са капризни, поради конструкцията им, разбиват се и не задържат масло същевременно са толкова малки и маслото минава(тече) бавно през тях, че там се утаяват гадости и почват да блокират. 50/50 е варианта да са отворени или затворени. С времето неминуемо се натрупват мизериите в тях или омекват или стават на камък. Ако маслото е хубаво, ЕГН-то на колата вече си казва думата Проблема в всеобщ и в въпрос на години да се появи, ако е с лошо масло и не е сменявано редовно...Дори нови са изкарвали около 100 000км, с хубаво масло има случаи на 400 000км. Има опцията повдигачите да се чистят, ама не ти я препоръчвам поради възможността едновременно да са и износени, износва се също и сферичната част върху която ляга кобилицата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
J_O_R_O Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Колега Berjo, от любопитство питам колко километра си минал с това масло? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 11 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Колата я купих преди месец. Последната смяна е била на 03/2017г.. аз от как я взех съм минал едва 500км а преди това колко е карана не знам Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MGanchev Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 (Редактирано) Трябвало е да я обслужиш колега, най-вероятно собственика е знаел, че е пътник и затова я е шитнал Редактирано 14 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 11 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Щях да я обслужа да.. но имаше три тампона за смяна за които отидоха 500лв и сега буквално съм с 50лв и чакам да събера пари за другото.. а като гледам под 2000лв няма да се размина май .. тоест нищо няма да мога да направя освен да я оставя до казана Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 11 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Февруари 2018 Читаво 2.5 не се продава, по простата причина, че ме може да избие парите за ремонтите си..... Преди 2 часа, Berjo написа: а като гледам под 2000лв няма да се размина май 1000 лв са частите за ангренажа, плюс масло, и валове, ще подминеш с лекота 2000лв ако сложиш и работата на майсторите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 12 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 На майстора мога да му платя и по-късно не е проблем... Въпроса е ако ремонта минава 2000лв.. то не е ли по хубаво да сменя мотора направо.. да кажем със 163. Изпратено от моят GT-I9060I с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 (Редактирано) !000лв са частите за първоначално обслужване(масло филтри, ремъци, ролки, обтегачи, водна помпа и термост, антифриз), и толкова са валовете, кобилици, повдигачи, талерки. Като гледам, въобще не си запознат с проблемите в тоя мотор и цените за отстраняването им... Не се сменява целия мотор, а само главите. ремонта на новите глави е над 300лв, гарнитури още 100-150лв, нови болтове, и работа плюс цената на главите отлиташ над 2000лв... Редактирано 12 Февруари 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 12 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Няма ли някаква добавка , един вид за промивка като цяло против нагар, гадости и мизерии затлачени в чарковете на главата колкото да замажа положението? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 Късно е вече, това е двигател всеизвестен с проблемите си на газоразпределителния механизъм. Износване с добавки не се лекува. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MGanchev Публикувано 12 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2018 преди 44 минути, Berjo написа: Няма ли някаква добавка , един вид за промивка като цяло против нагар, гадости и мизерии затлачени в чарковете на главата колкото да замажа положението? Пич един детайл износен ли е, каквато и добавка да му сложиш, няма нищо да постигнеш, разкарвай е на части, като не ти се дават пари за ремонт или за скрап и това е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 13 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2018 Закачих я на вак-ком. Това са повечето групи стойности в реално време. Някой ако може да кажа дали са в нормите? Цилиндър 2 изобщо не се показва? Това означава ли че съм на 5 цилиндъра в момента? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 (Редактирано) Добре са ти дюзите. 2-ти цилиндър е умната дюза, тя е еталон, за това не я показва, всички други показания +/- са сравнени с нея. допуска е 1.5мил/цик Редактирано 16 Февруари 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Berjo Публикувано 16 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Днес ходих в Порше Варна , в оторизирания сервиз за щателна проверка. Зацепването към помпата и главите е перфектно. На единия вал само едната гърбица е износена. Имам три изгорели свещи, твърдят, че заради тях пали трудно сутрин и почуква отвреме на време. Щяха да закачат и дюзите на стенд но като по чудо стенда им "не работел".. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denislavst Публикувано 8 Април 2018 Доклад Share Публикувано 8 Април 2018 има ли развитие по колицата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване