xaron Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Преди повече от 2 год ключа за запалване заяде в ключалката на кормилният механизъм и тъй като на бараката няма част, която да не съм сменил ми писна и реших да не наливам още 80-100 лв за нов патрон и си оставих ключа в ключалката за запалване. Отварям с ключа за алармата, но преди 2 дена акумулатора или алармата са умряли на 100 %. Знаейки за ситуацията държах акумулатора да е читав, но въпреки, че беше нов и подържан е издъхнал ... или алармата... Сега ми трябва или ключар, който да отвори вратата по някакъв начин, или напреднала цивилизация, която да индуцира електричество в акумулатора по безжичен път и да си отворя колата. Та ако някой е имал подобни проблеми с неговата барака А4 Б5, моля да сподели как е отворил, преди да взема чука и да тунинговам 250 годишната бегачка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 (Редактирано) Пусни ток през плюса на стартера отдолу и маса от друг акумулатор. И си смени патрона после. Редактирано 26 Февруари 2018 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
binev Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 И внимавайте да не тръгне колата, когато има човек под нея! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Много внимавай да подадеш + на правилния кабел на бобинката на стартера.Ако подадеш на клема 30 просто ще захраниш колата,ако подадеш на този,който влиза директно в електромотора и колата е на скорост,ще тръгне.Внимавай да подадеш + на болта,който е свързан с кабела на акумулатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
xaron Публикувано 26 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Благодаря много за информацията момчета. Не вярвах, че има начин, но това наистина звучи добре. Колата е на свободна, не я оставям на скорост, но ще съм благодарен за малко пояснение: 1- во има ли значение, къде поставям минус кабела от другия акумулатор ( върху корпуса на стартера става ли ? ) 2- ро как да разпозная болта на стартера, който е свързан с кабела на акумулатора ( или то няма как да го сбъркам ? ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Болта на стартера, към който е свързан акумулатора е по-дебел, а и самия кабел, който е закачен е по-дебел от този за шалтера. Така, че слагаш "маса" където си избереш (може и на стартера) и подаваш +12В на там, където е закачен "дебелия" кабел на стартера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Минуса можеш да го защипеш навсякъде по скоростната кутия,цялата е алуминиева и е идеална за целта.Първо сложи щипките под колата и после свържи към акумулатора,когато си вече навън. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване