Jump to content

Брони от Allroad на А6


netmurder

Recommended Posts

Не знам дали е алуминиев стария мотор.... Обаче е по-дълъг напред което пак прецаква нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 55
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Публикувано (Редактирано)

Според мен, подръжката на атмосферен мотор е по-малка от такъв с турбо. Веднъж имах възможността да карам 2,7 турбо, може би колата имаше някакъв проблем защото не вървеше кой знае колко и харчеше като луда.

Имам едно въпросче по нагоре в темата един колега сподели че ако намеря с табло което е с механичен часовник, след това е трудно да се сложи от фейс - трудно или невъзможно?

Едит: За мен фейса изглежда доста по-добре, та от там идва цялото желание за трансформацията

Редактирано от netmurder
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото намерих една доста запазена, но е с механичния часовник

А колега ако е с дигиталния часовник, какво друго да гледам за да стане трансформацията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм съгласен. Ако таблото ти е с механичен часовник можеш да си сложиш с дигитален часовник от Ц5 междинка - т.е. кола произведена от втората половина на 99г до 2001 (май) година. След това таблата вече са с CAN и там както каза колегата - клони към невъзможно. Лесно се познава по това, че няма хромирани рингове. Ако колата е с борд компютър трябва да се смени и средната букса (червената) със сива и съответно да се пренаредят пиновете. Ако няма борд компютър става директно.

 

Редактирано от victor_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако колата е с дигитален часовник, може ли да се сложи табло от фейс което е с CAN комуникация и евентуално от S6? / примерно от 2002 или 2003 /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъъъ, междинките като моята също имат кан се оказа, с дигиталния часовник и големия фис.даже 3 кана, осъзнах го при слагането на рнс-е 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя година е твоята? Моята е 2000г. и няма, със сигурност. Отделно, тъй като нямах борд компютър сложих табло с така функция от кола 2001 година, таблото захапа без проблем. По това съдя. 

 

Сега се поразчетох по въпроса и май е много объркано положението. CAN шините започват да навлизат през 2000 година, но не всички произведени тогава модели имат.  Масово се слагат през 2001+ година. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такива от 2001 без рингове, но с дигитален часовник и кан даже с имо3 имобилайзер. Моята е такава.

Ринговете навлизат при фейслифта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, аз съм с точно такъв мелез междинка, 2000г с дигиаален часовник и кан, без ринговете.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги след 2 месеца търсене намерих моята кола :)  Имам едно питане, харесал съм едни джанти 18-ки, но ЕТ-то е 43 добре ли е това или ще седят вътрешно, кое ЕТ е оптимално

Иначе колата е 2,8 бензин, само с предно, защото май и това има значение или бъркам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕТ 45 са повечето оригинално, но зависи и от J на джантата. Аз съм карал и с 42 и 35ЕТ, вече за 48, може да са 3мм навътре, което едва ли ще го хванеш с просто око, но пък може да опреш в шенкела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На кантар е според мен, може да иска 10мм фланец

Макар, че като се замисля.. За какво искаш да ти вози като картинг и да я мислиш дали ще опира.. Тури едни хубави оригинални 17ки и така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17ките за мен са много малки Жанти :)

Мисля дори и за зимата да търся 18ки

Да питам и относно генерацията, предполагам тази която съм купил щом не е куатро ще е с гърне само от едната страна, пасват ли гърнетата които са от куатрото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, netmurder написа:

Да питам и относно генерацията, предполагам тази която съм купил щом не е куатро ще е с гърне само от едната страна, пасват ли гърнетата които са от куатрото?

Нем, не пасват грънците от куатро, резервоара те ограничава, единственото, което може да направиш е следното, да си купиш фейс броня и накрайници от фейслифт и да се виждат двата накрайника в ляво , изкарарани на бронята право назад(виж как са фейслифт моделите на бензин на предно)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нещо не разбрах това с резервоара. В смисъл на тези които са куатро резервоара е на друго място, така ли?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видях за какво става въпрос, но само да попитам къде се намира резервоара при куатрото ?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резервоараите са си на сходни места, просто при предното не може да минат двете тръби от двете страни както при куатрото, това е, точка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега току що гледах две аудита, едното куатро друго не, дали ако се сложи резервоар от куатро ще стане работата или трябва да се смени и задния мост

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да сложиш резервоар от куатро  на Ц5, купетата са различни.  При  куатрото е по-високо пода в багажника, окачването е друго и резервоара ауспусите и тръбите, прехвърляща помпа, и тинтири минтири подробности.....Не става.

Пък.....може и да става, ама никой не се е опитвал да се вкарва в такъв безсмислен филм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 мнение като горното. 

 

Пък и ти написах май, ако толкова искаш фейс визият, турни просто фейс броня от кола на предно и изкарай двата накрайника с фейс гърне само отляво, така яак ще се виждат на бронята, но ще са си отляво и готово, край на драмата

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам тези ножове / или там как се водят / хромираните на вратите на Allroad стават ли на обикновено купе което е комби?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...