anto1 Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 (Редактирано) Здравейте,от извесно време спадна ряза на колата и установих ,че напрежението към електрическия клапан на оптегача на веригата,когато му е закачена буксата е 0 даже и в движение!Когато изкарам буксата от клапана идва напрежение 7.2, в движение до 10в,но закача ли буксата напрежението изчезва?Като закача буксата с мултицето на затворена верига,дава че няма?Това нормално ли е? Редактирано 18 Март 2018 от anto1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Трябва да има верига, направи една диагностика и би трябвало да покаже и грешка. П.п. валвтроника е съвсем друга система, която не се монтира в 1,8Т Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 19 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 (Редактирано) Не няма грешка!Обтегача е нов и защо като включа буксата към клапана и напрежението изчезва.Като изкарам буксата и идва 7.2волта?Някой може ли да премери на изключен мотор, да извади буксата,дали показва на мултицето затворена верига! П.с Мисля, че трябва да зарваря веригата с мултице! Редактирано 19 Март 2018 от anto1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 13 hours ago, vladi said: ... П.п. валвтроника е съвсем друга система, която не се монтира в 1,8Т Абе и аз си го мислех, ама не исках да го казвам. То валвтроника май си е название на търговско на БМВ ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Преди 1 час, anto1 написа: Не няма грешка!Обтегача е нов и защо като включа буксата към клапана и напрежението изчезва.Като изкарам буксата и идва 7.2волта?Някой може ли да премери на изключен мотор, да извади буксата,дали показва на мултицето затворена верига! П.с Мисля, че трябва да зарваря веригата с мултице! Послеписа не го разбрах..... Иначе ти нали мериш намотката на обтегача за верига? Малко вероятно е компютъра да не отчита грешка, ако действително няма напрежение на буксата на обтегача, когато е закачен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 19 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 (Редактирано) Да ,когато е закачена буксата на оптегача няма напрежение на буксата,а когато я извадя има 7,2волта!И също така при извадена букса меря за затворена верига на буксата с мултице (призваняване ), няма! П.с вадя буксата от клапана и я меря с мултице и трябва да призванява мултицето! Редактирано 19 Март 2018 от anto1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steni Публикувано 19 Март 2018 Доклад Share Публикувано 19 Март 2018 Здравейте, освен, че "спадна ряза на колата " други симптоми има ли? Каква е марката на обтегача? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Обтегача се управлява импулсно от ЕКУ-то, ако не се лъжа и затова няма как да замериш напрежението към него директно с мултицет. Ако има проблем с него ще имаш грешка при прекъсване на намотката му или ако не успява да коригира положението на валовете горе - при всички положения ще видиш дали има проблем с него през VCDS. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 И също така при извадена букса меря за затворена верига на буксата с мултице (призваняване ), няма! П.с вадя буксата от клапана и я меря с мултице и трябва да призванява мултицето! Обикновено мултицетите имат обхват на съпротивлението който се избира от селектора. Ако съпротивлението на намотката е повече от обхвата в който "призвънява" нищо няма да премериш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 20 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Грешка няма! Като извадя буксата тогава записва грешка.Защо като откача буксата има напрежение, а като е закачена на клапана изчезва! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Прочете ли това, което написах за импулсното управление? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 20 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Ок. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 20 Март 2018 Доклад Share Публикувано 20 Март 2018 Я провери в кутията при компютъра (под чистачките) 15А бушон дали е здрав. Релето за управление на компютъра пуска 12 волта през този бушон към обтегача на веригата и термостата. Но пак ми е странно, че нямаш грешка в момента. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 21 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 (Редактирано) Да проверих го ,здрав е!Преди 1 година беше изгорял и даваше грешка на оптегача и термостата. Само със вгком ли може да се хване дали работи? Редактирано 21 Март 2018 от anto1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 А на този бушон напрежение има ли при работещ двигател и закачена букса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 21 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 (Редактирано) Не съм мерил там за напрежение ,а само за затворена верига до буксата с клапана. П.с. Някой можели да премери тази букса с мултице дали ще даде затворена верига на изключен двигател,че имам някъв спомен ,че звънеше мултицето и даваше 5.2волта! Редактирано 21 Март 2018 от anto1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Март 2018 Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Виж сега, няма как на тази букса (която е на инсталацията) да даде верига. Можеш да премериш съпротивлението на намотката на самия обтегач. Иначе на единия пин на буксата трябва да има 12 волта(спрямо маса се мери) когато двигателя работи. На другият пин компютъра решава кога да подаде минус/маса за да сработи клапана на обтегача. Другото което е,че когато мериш с мултицетО за верига мериш съпротивление, а волтовете са мерна единица за напрежение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 21 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Март 2018 Ок ,ще го пробвам на работещ двигател.Клапана работи като му подам 12в и щрака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 23 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 (Редактирано) Значи при свалена букса и запален двигател на единия пин е 14.4в а на другия също има 6.2в? Да разбирам ли ,че на 2 рия пин трябва да няма напрежение? Редактирано 23 Март 2018 от anto1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 (Редактирано) Батин, тука никой няма да ти отговори, по простата причина, че никой не знае как и кога точно работи тоя обтегач, кога и при какв условия компютъра му подава напрежение и в каква последователност, за тези неща трябва да се познава в детайли работата на Мотроника, всеки един неин възел и взаимодействията между компонентите, както и разните му там горивни карти и подобни алгоритми. Сега стана ли ти ясно, че само много добър двигателист инженер - диагностик може да ти даде информацията, която търсиш? Тук такъв не влиза. Най-вероятно за рутинната проверка на тоя обтегач като отделен възел има данни в ELSA-та, вземи инсталирай си я и вероятно ще можеш да разбереш бачка ли ти обтегача, или не. Редактирано 23 Март 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Колега anto1, за пореден път ти казвам, че няма как да мериш такива напрежения на откачена букса. Като толкова искаш да видиш какво се случва, закачи мултицета отзад на ЗАКАЧЕНА букса (откъм гумения маншон) и ходи да даваш газ по улиците. По-лесно ще стане, ако вържеш пробна лампа, че да гледаш дисплея и да караш- малко трудна работа. Може някой друг да кара, ти да гледаш. Този клапан ще сработи след около 3000 оборота при пълно натоварване. Тогава маслото ще напъне обтегача, той веригата, и така всмукателния вал ще започне да "пълни" по-рано. Искам и за ПОРЕДЕН ПЪТ да ти кажа, че щом НЯМАШ грешки, свързани собтегача, няма за какво да търсиш под вола теле. Компютъра е достатъчно умен, за да "хване" нередност, свързана с него(обтегача). Та, да започнем отзад напред - какво и е на колата, че си се заровил в тази букса? Или просто си мериш тук-там напрежения? Не се заяждам,само питам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 24 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Ок,само да кажа ,че това съм го пробвал със закъчена букса към клапана и няма напрежение даже и в движение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 24 Март 2018 Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Значи не бачка, сменяй! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 24 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Март 2018 Кое? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 25 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 Компа ли ,от 180 коня може ли да се сложи на 150 коня? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване