sweetlioo Публикувано 12 Април 2018 Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 (Редактирано) Колеги, преди 2 месеца, климатроникът започна да дава ядове, докато температурите бяха все още ниски и климатик не е ползван. Когато си искаше, светваше бутона ECON, после гаснеше и така в продължение на близо 2 месеца, докато преди десетина дена светна постоянно и така си остана. Естествено не духаше студено. Във вторник ходих в сервиз за климатици и смениха преостат, клапанът, който е на климатичния радиатор. Съответно бутона ECON изгасна и започна да духа студено. Но до днес. Сега като запаля колата и включа климатика, 5 минути всичко е наред, след което ECON пак светва, климатика спира и след около минута се оправя. И така го редува ту свети ту Не, да речем в продължение на 6-7 пъти, след което светва ECON за постоянно, вентилатора почва да върти по слабо, студеното изчезва и така и не се оправя, докато не загася колата и изчакам 5 минути. След което всичко се повтаря и така цял ден. Някаква помощ? Редактирано 12 Април 2018 от sweetlioo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Април 2018 Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Дежурния въпрос: диагностиката какво казА? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 12 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Ами точно този клапан е единствена грешка, която изчезна след смяната. Сега не съм я гледал още. При ремонта, майстора спомена че налягането в системата е 6,5 атмосфери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Април 2018 Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Така описано прилича на спадове в налягането, причина може да е затлачена капилярка, или окабеляването на пресостата. А в самия пресостат сигурен ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 12 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Нов на Хела е, кабелите ги тестваха с мултицет, мериха напрежение, съпротивление ит.н. Гледаха и живи данни, какво показва стария преостат, новия и един контролен техен. Всичко изглеждаше наред, освен че стария преостат даваше 33 атмосфери налягане, а новия 1. Сега минах през сервиза, но чак другата седмица в сряда ще могат да видят колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 12 Април 2018 Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Пусни ѝ един кабел, може да си каже къде я боли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 16 Април 2018 Доклад Share Публикувано 16 Април 2018 Може да е от клапана на компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 16 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2018 От деня в който пуснах темата, климатика не е правил проблем. Не знам какво стана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S_V Публикувано 2 Май 2018 Доклад Share Публикувано 2 Май 2018 Аз съм със същия проблем,някакво развитие има ли при теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 3 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2018 Малко, но със спорен резултат. След смяна на предоставяне, сменихме напълно фреона и маслото, както и капилярката. Забелязах следната зависимост. Климатика е перфектен до външна температура от 28 градуса. Повиши ли се температурата, започва да създава проблеми, като описаните по-горе. В сервиза се съмняват, че е модула на перката, но според мен е самия пресостат. Преди да уцелим този, пробваха с 2 или 3 други, които не работеха. Този проработи, но само до 28 градуса. Сега не искат да го признаят от сервиза, т.е. да го заменят без да го плащам втори път. Та нищо не правя по въпроса за сега. Оставил съм го за другата седмица. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S_V Публикувано 3 Май 2018 Доклад Share Публикувано 3 Май 2018 Аз забелязах при мен че проблема го прави когато вънка не е толкова топло,днес например вън показваше 22 градуса и не искаше да тръгне постоянно светеше Еконт,ту изгасваше ти пак светваше.В един момент външната температура се повиши на 25 градуса и тогава почна да си суха студено и Екон не светеше.Тъй като колата е нова,смених целия компресор,въпросния датчик който е на климатичния радиатор както и капилярката и вече почва да ми писва от този климатик и се чудя какво да правя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 5 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2018 И аз така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S_V Публикувано 9 Май 2018 Доклад Share Публикувано 9 Май 2018 Пиши ако има някакво развитие при теб Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deeper Публикувано 12 Май 2018 Доклад Share Публикувано 12 Май 2018 При мен също Econ свети постоянно, и климатик няма. Закачих я и си "призна", че датчика за високо налягане е за смяна. До колкото четох И по чуждите форуми, това е най-често срещаният проблем. Намира се под левият фар и смяната му не е нищо сложно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 14 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 Аз го смених и проблема остана. За това е и тази тема. В първия пост съм описал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 (Редактирано) Това може да се види на машината за пълнене(ако човека си разбира от занаята), има манометри, може да се види дали наистина създава високо налягане или се "лъже" от нещо. Напълно е възможно, налягането да се повиши над нормалното и да светне екон....ако перката не охлажда. Редактирано 14 Май 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
S_V Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 При мен се оказа че записва грешка за високо налягане на компресора и за това светва Еkon.Единственото което не съм сменил е филтър дехидратора,ако и тогава не се оправи остава компресора или клапана който е на компресора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 14 Май 2018 Доклад Share Публикувано 14 Май 2018 Ако е запушен дехидратора може. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 15 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Май 2018 Нямам възможност да се занимавам сега, а и температурите напоследък не надвишават 27 градуса, та съответно няма проблем, но последно, като бях при майстора, дето първоначално подхвана климатика, каза, че имам проблем с перката. По-скоро с тая метална част, над перката, подобна на радиатор(не го знам как се казва). То решавали кога да включи и изключи перката, и то било прецакано. Защото спирало перката И след секунди светва Е кон. Според мен светва Екон и след това гаси перката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yordan Denchev Публикувано 3 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 (Редактирано) Аз съм със същия проблем вече около година купих си диагностика заради това дава ми също че датчика за налягането прави проблемите на живи данни пише че има 33 атмосфери налягане а на майстора като отида на механичния манометър 6-7 което човека каза че е нормално смених 3 датчика за високо налягане и пак е без промяна .При мен симптомите са същите горе долу само дето започна да го прави след като бях на автомивка веднъж и измих предницата от близо с водоструйката съмненията ми са че се е окъсил модула който управлява електрическата перка и не я пуска иначе в началото ЕСОН светваше като запаля после изгасваше тоест зацепваше компресора и после пак спираше като цяло когато си иска и така седмица и после тотално отказа ако някой намери къде е проблема моля да каже Редактирано 3 Юни 2018 от Yordan Denchev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Push Публикувано 3 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2018 Датчика на Хела не работи и е дефектен ( върнах един преди седмица ), при налягане от 33 Бара няма как да ти работи компресора. Максималното налягане по спомени е 29 бара . Купи си оригинален или ако си късметлия от моргата пак оригинален и климатика ще работи ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване