coresnet Публикувано 13 Април 2018 Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 Колеги, дебитомера ми нещо сдаде багажа и даваше грешка 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 29-00 - Short to Ground След като я изчистех, при всяко палене се появяваше пак. Купих нов дебитомер и го монтирах. При палене вече не излизаше грешката но като го покарах се появяваше този път 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 28-00 - Short to B+ Реших, че може пиновете по буксата някъде да окъсяват (липсваше ми пластмасовия разделител вътре) и купих втора употреба букса. Сложих я, запоих кабелите и ги изолирах с термошлаух както си трябва. Отначало се зарадвах, че грешката я нямаше при нормално каране, но като направих логове на пълна газ, се оказа, че пак си излиза и след определен момент дебитомера влиза в авариен режим (549,5mg дава постоянно). Прикачам два лога, ако някой може да подскаже къде може да е проблема... Не се сещам друго, освен да взема още един дебитомер да пробвам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 13 Април 2018 Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 Я вземи пробвай със друг че тоя да не е некъв бесен китаец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 14 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 хаха че е бесен, бесен е, но и стария беше, а си вършеше работа. Ще взема друг за проба, но ако не е от него нз дали мога да го върна... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 14 Април 2018 Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 Този може да е по бесен от другия....виж как зацепва и няма никаква информация от него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 14 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2018 Странно, да. Получава се при сериозно мачкане на газта Честно казано стойности от 1000мг със стария дебитомер не съм виждал, чудя се дали има някаква връзка това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 Най-вероятно дебитомера е дефектен.Преди време ми се прецака дебитомера и даваше тези сервизни стойности 549 и набиваше същата грешка.Смених го с нов Пиербург ама нещо над 750 единици не даваше,карах го така доста време и сега съм сложил пак Боша,но му изкъртих 4-то и 5-то крачета да не пречат на буксата и има диод между тях.Сега дава 1000.9 единици (явно това е максимума),но грешки не набива.При теб и в двата лога като стигне тавана 1000.9 и забива. Аз в събота правих логове с тоя диод и до около 2800-3100 оборота стои 1000.9 единици и после почва да пада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 17 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 Да, и аз забелязах, че стига до 1000 и после забива, чудех се дали има връзка това... Стария пак беше куче марка (SIDAT), но си работеше добре, даваше си идеално над 850мг и не е стигал 1000 никога. Поръчал съм си такъв и ще го тествам тия дни да видя дали ще има промяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 (Редактирано) Ако е цепнало някъде маркуч по турбо пътищата, и турбината набива въздух на мах..., обаче цепката се отваря на 2.бара и тогава дебитомера литва и ...каца. Редактирано 17 Април 2018 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 18 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2018 Нищо не разбрах Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 21 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 Сложих Бош, грешка вече не излиза. Милиграмите стигат до малко над 800, така че предполагам всичко е нормално? Излиза, че колкото и дебитомера да сложиш, всеки показва различни стойности Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 Ши са сетиш,Ауди обича Бош ,но това дето сподели колегата ми стана интересно защо се махат крачетата и какъв диод? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 21 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 Доколкото разбрах, целта е да показва непрекъснато максималната стойност на входящия въздух. Един вид се елиминира ограничението по MAF на горивото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
motoboys Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 (Редактирано) Крачетата съм ги махнал да не се пречкат(дебитомера беше заминал така или иначе),като сложа диода ако са там крачетата не мога да пъхна буксата докрай.Ползвам диод BAV21 Редактирано 21 Април 2018 от motoboys Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 22 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2018 Прибързал съм да се радвам Като изключа powerbox-а новия Бош е пълна трагедия Не знам защо се получава така?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Май 2018 Доклад Share Публикувано 7 Май 2018 Защо смяташ, че не е наистина толкова? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 7 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2018 Нали уж трябва MAF actual да е над 750mg/str? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Май 2018 Доклад Share Публикувано 7 Май 2018 Трябва да стига 1000 при повечето големи мотори, но причината да не ги стига може да е, че няма дебит, а не неверен дебитомер. Сменял ли си скоро филтъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 8 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 За дебита и аз се замислих, но няма логика да е от него. Филтърът е чисто нов, Бош. Но интересното е, че колкото и дебитомера да сложа, всички показват различни стойности при един и същ тест с ваг-кома??? Първият менте (AUTLOG) дава хубави високи стойности в началото но стига до 1000,9, забива в авариен режим (549,5мг) и изкарва грешка Short to B+, т.е. прекалено високо става напрежението от него (предполагам към 5V че и отгоре). Бош-а пък не изкарва тази грешка, защото той едва отлепя до към 700 мг и то за момент. Обаче с него колата върви супер зле (разбираемо), както и с ментето де. Пробвах и един трети (който върнах, защото ми стана много голяма колекцията от нови дебитомери ) SIDAT, който даваше хубави високи стойности като AUTLOG-а и забиваше по-малко от него тук-таме стигаше 1000,9 и веднага след това авариен режим на 549,5, но в следващия момент изведнъж пак се връщаха високи стойности. Но това не решение, искам работещ читаво дебитомер, както си беше преди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Май 2018 Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 Най-лесно ще е ако има откъде да вземеш дебитомер за проба, като преди да го свалиш видиш какви стойности дава на другата кола и после при теб. Доста странна ситуация. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 8 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 За съжаление не се сещам откъде мога да взема за проба, то и тия кошници вече са в историята а и моят дебитомер май е еднакъв само с този на AKN и то до определен номер шаси, т.е. нямам много варианти. Наистина странна ситуация, като за момента обмислям да взема трети дебитомер, но се чудя дали да е нов или втора употреба Не знам само какво ще ги правя после, 220лв дадох за Бош-а... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 8 Май 2018 Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 (Редактирано) Друг вариант е да идеш в Бош обеля. Да им обясниш проблема и дали имат дебитомер да направите проба. Ще им платиш, но няма да е колкото друг. Чувал съм, че имат доста части за проби. АКо намериш телефон, може и да разбереш дали ще стане и без да ходиш. Или вземи от мегапартс един, ако имат. После може да го върнеш, ако не е добре. Аз имах една драма с датчик за маслото. Взех нов - грешка и не работи, взех от мегапартс и с него същото и се отказах. Редактирано 8 Май 2018 от mshbul Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 8 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Май 2018 Ами то и друг Бош да пробвам, не знам какво ще постигна, предполагам ще показва същото. По принцип имам приятел, който ми взима части с отстъпка и можем да вземем каквито искаме видове дебитомери и после да ги върнем (така направих със SIDAT-а ), но ми писна да сменям и пробвам, пък и момчето все пак не ми е удобно само напред-назад да го разкарвам. Мегапартс ги гледах, но нямат никакъв за 2.5. Поръчал съм втора употреба един за 40лв от ОЛХ и ще го видя тия дни, ако и той е така - махам му крачетата и забождам един диод, че ми писна вече поне това с диода го тествах и работи добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coresnet Публикувано 10 Май 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2018 Някой има ли идея как като стойностите на новия дебитомер едва стигат 700, 700 и нещо, ограничението по MAF на 008 канал са си в норма?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване