Jump to content

Тампона на щангата свързваща скоростната кутия и лоста


Leito

Recommended Posts

Здравейте, някой знае ли дали се продава тампона, дето свързва щангата на скоростния лост с кутията? Моя в момента е така: https://youtu.be/am0i7IIEUDs
Този човек сам си го е оправил, уж много лесно, ама не му разбирам много. Използвал овална(?) тръба с набит в нея тампон, какъв не е ясно: https://youtu.be/LrCJ6utpWmg
Тези пък направо са сменили тампона за твърда връзка, ама искат $90 за това, пък и дали пращат до България. 1f603.png:Dhttps://youtu.be/EJPSr0TsxSY Та давайте идеи, щото скоро ще изкъртя лоста от напъване да вкарам 1ва или задна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

И аз го търсех, моя видимо е по-добре от твоя, но исках така и така ми беше всичко разглобено там исках да сменя каквото има, ама нищо не намерих.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто отидете при някой да я разглоби да направи 2 или 4 бронзови втулки(не знам точно как е изпълнен шарнира),да го сглоби обратно и да се оберат луфтовете.Натоварването там е много малко и парче маркуч да се подложи вместо втулка,пак ще издържи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи те са два модела, едните са с това каренце, като на клипчето, другите са просто една гола гума. На баща ми преди фейса е с това каренце, а моята фейс е с гумата. На баща ми си е много добре и няма таквиа проблеми, в крайна сметка вчера отидох до една морга и си взех и аз от този модел, дето е доста по-стегнато и сега вече скоростите си ги вкарвам много лесно и приятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Вчера се хванах да отремонтирам моя механизъм,че луфта започна да ме дразни.Механизма е прост като бобено семе,но изработката му е меко казано глупава и некачествена.Сферичната опора и беше изпаднала зегерката,на някой някога явно му се е видяла излишна и я е изхвърлил,друг начин да изчезне от това място няма.Оттам доста голям луфт при дърпане на лоста нагоре.Предварително бях поръчал сферичната опора,предлагат я на Febi,оказа се,че моята няма никакво износване,но вече бях отворил новата и не мислех да я връщам,износването беше във външната част на шарнира,която не открих никъде,дори и оригинална,компенсирах го с една идея по-малка зегерка,сега няма никакъв луфт.Кръсачката е занитена,като най-лесен начин да я разглобя прерязах двата края с ножовка,пасват втулки от стартер,които са броени левчета,после трябва да се разпробие оста с 6мм бургия и да се пусне якостен 6мм болт през нея.Но я има и чисто нова за 20-тина лева.Реших че не ми се занимава и я поръчах нова,на снимките се виждат номерата.Новата разбира се дойде без грам грес вътре,та я разглобих на съставни части и я гресирах,гресирах и сферичната опора.Сега включването е перфектно,няма нищо друго освен нормалния луфт в вилките на скоростната кутия.
038807120-big.jpg
038807119-big.jpg038807118-big.jpg038807117-big.jpg038807116-big.jpg038807115-big.jpg038807114-big.jpg038807112-big.jpg038807108-big.jpg038807104-big.jpg
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...