Jump to content

Тампона на щангата свързваща скоростната кутия и лоста


Leito

Recommended Posts

Здравейте, някой знае ли дали се продава тампона, дето свързва щангата на скоростния лост с кутията? Моя в момента е така: https://youtu.be/am0i7IIEUDs
Този човек сам си го е оправил, уж много лесно, ама не му разбирам много. Използвал овална(?) тръба с набит в нея тампон, какъв не е ясно: https://youtu.be/LrCJ6utpWmg
Тези пък направо са сменили тампона за твърда връзка, ама искат $90 за това, пък и дали пращат до България. 1f603.png:Dhttps://youtu.be/EJPSr0TsxSY Та давайте идеи, щото скоро ще изкъртя лоста от напъване да вкарам 1ва или задна.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

И аз го търсех, моя видимо е по-добре от твоя, но исках така и така ми беше всичко разглобено там исках да сменя каквото има, ама нищо не намерих.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Просто отидете при някой да я разглоби да направи 2 или 4 бронзови втулки(не знам точно как е изпълнен шарнира),да го сглоби обратно и да се оберат луфтовете.Натоварването там е много малко и парче маркуч да се подложи вместо втулка,пак ще издържи.

Link to comment
Share on other sites

Значи те са два модела, едните са с това каренце, като на клипчето, другите са просто една гола гума. На баща ми преди фейса е с това каренце, а моята фейс е с гумата. На баща ми си е много добре и няма таквиа проблеми, в крайна сметка вчера отидох до една морга и си взех и аз от този модел, дето е доста по-стегнато и сега вече скоростите си ги вкарвам много лесно и приятно.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Вчера се хванах да отремонтирам моя механизъм,че луфта започна да ме дразни.Механизма е прост като бобено семе,но изработката му е меко казано глупава и некачествена.Сферичната опора и беше изпаднала зегерката,на някой някога явно му се е видяла излишна и я е изхвърлил,друг начин да изчезне от това място няма.Оттам доста голям луфт при дърпане на лоста нагоре.Предварително бях поръчал сферичната опора,предлагат я на Febi,оказа се,че моята няма никакво износване,но вече бях отворил новата и не мислех да я връщам,износването беше във външната част на шарнира,която не открих никъде,дори и оригинална,компенсирах го с една идея по-малка зегерка,сега няма никакъв луфт.Кръсачката е занитена,като най-лесен начин да я разглобя прерязах двата края с ножовка,пасват втулки от стартер,които са броени левчета,после трябва да се разпробие оста с 6мм бургия и да се пусне якостен 6мм болт през нея.Но я има и чисто нова за 20-тина лева.Реших че не ми се занимава и я поръчах нова,на снимките се виждат номерата.Новата разбира се дойде без грам грес вътре,та я разглобих на съставни части и я гресирах,гресирах и сферичната опора.Сега включването е перфектно,няма нищо друго освен нормалния луфт в вилките на скоростната кутия.
038807120-big.jpg
038807119-big.jpg038807118-big.jpg038807117-big.jpg038807116-big.jpg038807115-big.jpg038807114-big.jpg038807112-big.jpg038807108-big.jpg038807104-big.jpg
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...