audi A3 200+ Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 (Редактирано) Здравейте колеги, едно бързо питане. Ауди А3 2002 1.8T AUM фейс, има ли пуснато окабеляване за лостчето за темпомат или допълнително се пускат кабели ? Редактирано 19 Април 2018 от audi A3 200+ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Някои имат. Sent from my TC55 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 А на 1.8 agn дали може да се сложи темпомат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 Може, но ако мотора е с жило е малко сложно и скъпо. Трябва модул за управление, вакуум помпа, лост и прекарване на доста кябеляк. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 19 Април 2018 Доклад Share Публикувано 19 Април 2018 С жило е 1.8 20V AGN и ще е много играчка,за да се подкара темпомата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Xpl0d Публикувано 20 Април 2018 Доклад Share Публикувано 20 Април 2018 А като пари колко излиза някой има ли представа ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 20 Април 2018 Доклад Share Публикувано 20 Април 2018 Еми зависи за колко пари намериш частите. Питай Спас@more или Емо@emsi_audi . Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 Нито едно А3 8л без темпомат няма пуснато окабеляване.Някои имат кабели от компютъра до буксата под чистачките при ТДИ-тата ги има.Трябва ти лостче + букса + 4-5 броя кабел 0.5квадрата по 1-1.5м,лостчето с буксата излиза към 60-70 лева,кабела си го наскубах с все буксите и пиновете безплатно от една морга,не вярвам да ти вземат повече от 2-3 лева за него.Внимавай с дебелината на кабела,понеже трябва да го кримпнеш в буксата на ЕКУ-то,ако е по-дебел няма да могат да се затворят пиновете и ще се наложи да го запояваш.Идеята на пиновете е да се забият през изолацията на кабела в медта и да направят контакт.Аз взех лостче на ERA от Бургас,качеството му е по-добро от това на заводските лостчета и значително по-добро от това на китайските.Монтажа не е от най-приятните,но екстрата е полезна.По снимките се вижда какво трябва да свалиш,внимавай с датчика за ъгъл на волана.Опционално можеш да си вземеш една ролка текстилен изолирбанд и да бандажираш новия сноп кабели,става заводско.Също така опционално смених филтъра на купето,смазах чистачките и почистих под кората за да няма ядове в бъдеще.Трябва ти дванадесетостен 12ти номер за свалянето на волана,ваг ком за активиране на екстрата и ел схема за свързването,има я някъде из форума има я и в Аутодата и Елса.Кабелните снопове не винаги отговарят на заводските цветове,моя не отговаряше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 На мен ми отне около три часа да свържа темпомата,като окабеляването от моторният компютър до буксата под чистачките го имаше.Разглобяването е повече отколкото самото свързване. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 21 Април 2018 Доклад Share Публикувано 21 Април 2018 За 1,8т мотор ли става въпрос?На мен първия път ми отне 3 дена,верно с бира и моткане,едно обаждане до колегата Жоро Тошков доста псуване и издрани крайници.Първия ден нагласих лостчето,изчистих под кората на чистачките събраните листа и дренажните отвори,бандажирах там където се е разсъхнал стария изолирбанд,отворих подкалниците да се освободи и от тях събраната мизерия,лекувах чистачките,сменях филтъра на купето.Всичко това стана понеже беше събота и се усетих че с закупения от нета кабелен сноп ще стигна само до черната букса.В неделя се мъчих да извадя таблото с предпазителите без да го счупя,накрая колегата Тошков ми отвори очите че няма нужда от това начинание,просто трябва да хвана се хвана някъде По жицата и да не се занимавам с глупости,хванах се на заводския бушон беше 5ти или 7ми номер ако не ме лъже паметта 7,5А.Третия ден наскубах допълнителните кабели от моргата,научих се как се вадят пинове със секретна игла без да си пробивам пръстите и събрах целия панаир,всичко тръгна от раз.После го правих на А4 TDI там инсталация имаше,но буксите под таблото са няколко и на по-шибано място,отне ми около час,но вече си имах понятие какво правя.Чувал съм от приятели че Сеатите са с готова инсталация от екуто до кормилната колона,само сменяш лостчето и активираш фукнцията,ако наистина е така ебаси каква икономия са направили от Ауди на 3м проводник и една букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kamenov 841025 Публикувано 16 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2019 Някой можели да ми каже по подробно как се свързва темпомат на audi a3 1.9 110 кс 99 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2019 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване