Jump to content

Темпомат окабеляване


audi A3 200+

Recommended Posts

Здравейте колеги, едно бързо питане. Ауди А3 2002 1.8T AUM фейс, има ли пуснато окабеляване за лостчето за темпомат или допълнително се пускат кабели ? 

Редактирано от audi A3 200+
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може, но ако мотора е с жило е малко сложно и скъпо. Трябва модул за управление, вакуум помпа, лост и прекарване на доста кябеляк.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито едно А3 8л без темпомат няма пуснато окабеляване.Някои имат кабели от компютъра до буксата под чистачките при ТДИ-тата ги има.Трябва ти лостче + букса + 4-5 броя кабел 0.5квадрата по 1-1.5м,лостчето с буксата излиза към 60-70 лева,кабела си го наскубах с все буксите и пиновете безплатно от една морга,не вярвам да ти вземат повече от 2-3 лева за него.Внимавай с дебелината на кабела,понеже трябва да го кримпнеш в буксата на ЕКУ-то,ако е по-дебел няма да могат да се затворят пиновете и ще се наложи да го запояваш.Идеята на пиновете е да се забият през изолацията на кабела в медта и да направят контакт.Аз взех лостче на ERA от Бургас,качеството му е по-добро от това на заводските лостчета и значително по-добро от това на китайските.Монтажа не е от най-приятните,но екстрата е полезна.По снимките се вижда какво трябва да свалиш,внимавай с датчика за ъгъл на волана.Опционално можеш да си вземеш една ролка текстилен изолирбанд и да бандажираш новия сноп кабели,става заводско.Също така опционално смених филтъра на купето,смазах чистачките и почистих под кората за да няма ядове в бъдеще.Трябва ти дванадесетостен 12ти номер за свалянето на волана,ваг ком за активиране на екстрата и ел схема за свързването,има я някъде из форума има я и в Аутодата и Елса.Кабелните снопове не винаги отговарят на заводските цветове,моя не отговаряше.038533514-big.jpg
038533519-big.jpg
038533550.jpg
038533672-big.jpg
038533675-big.jpg
038533683-big.jpg
038533679-big.jpg
038533677-big.jpg
038533684-big.jpg
038533685-big.jpg
038533689.jpg?r=0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми отне около три часа да свържа темпомата,като окабеляването от моторният компютър до буксата под чистачките го имаше.Разглобяването е повече отколкото самото свързване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 1,8т мотор ли става въпрос?На мен първия път ми отне 3 дена,верно с бира и моткане,едно обаждане до колегата Жоро Тошков:flehan:
доста псуване и издрани крайници.Първия ден нагласих лостчето,изчистих под кората на чистачките събраните листа и дренажните отвори,бандажирах там където се е разсъхнал стария изолирбанд,отворих подкалниците да се освободи и от тях събраната мизерия,лекувах чистачките,сменях филтъра на купето.Всичко това стана понеже беше събота и се усетих че с закупения от нета кабелен сноп ще стигна само до черната букса.В неделя се мъчих да извадя таблото с предпазителите без да го счупя,накрая колегата Тошков ми отвори очите че няма нужда от това начинание,просто трябва да хвана се хвана някъде По жицата и да не се занимавам с глупости,хванах се на заводския бушон беше 5ти или 7ми номер ако не ме лъже паметта 7,5А.Третия ден наскубах допълнителните кабели от моргата,научих се как се вадят пинове със секретна игла без да си пробивам пръстите и събрах целия панаир,всичко тръгна от раз.После го правих на А4 TDI там инсталация имаше,но буксите под таблото са няколко и на по-шибано място,отне ми около час,но вече си имах понятие какво правя.Чувал съм от приятели че Сеатите са с готова инсталация от екуто до кормилната колона,само сменяш лостчето и активираш фукнцията,ако наистина е така ебаси каква икономия са направили от Ауди на 3м проводник и една букса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...