fantoms Публикувано 21 Май 2018 Доклад Share Публикувано 21 Май 2018 Здравейте, имам Ауди А4 Б5, AJM, 2000 г. Имам проблем с паленето, когато колата е стояла повече от един ден. Тогава колата пали и за 2-3 секунди гасне, като двигателя работи все едно е на 3 цилиндъра. След това трябва дълго въртене със стартера и си пали. Според мен е някакъв проблем с горивото. Оттича се от двигателя по някаква причина. Вашето мнение какво е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar91 Публикувано 28 Май 2018 Доклад Share Публикувано 28 Май 2018 Моита като дам на контакт 1-2 пъти без да върти, и тогава тръгна да пала, пали по-лесно. Чувал съм че е от дебитомер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 28 Май 2018 Доклад Share Публикувано 28 Май 2018 Газ има ли? Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 28 Май 2018 Доклад Share Публикувано 28 Май 2018 Газ на помпа-дюза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 28 Май 2018 Доклад Share Публикувано 28 Май 2018 Въобще не съм обърнал внимание. [emoji848] Изпратено от моят BENEFON SIGMA GOLD с любезното съдействие на МОБИКОМ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Диагностика си трябва. Ако те съмнява дебитомер, просто му откачи буксата и виж дали ще се подобри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 А дали не си поглъща тайно въздух от някое маркуче.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar91 Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Извинявам се, помислих че е бензинов мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 29 Май 2018 Доклад Share Публикувано 29 Май 2018 Преди 12 часа, Denyo написа: А дали не си поглъща тайно въздух от някое маркуче.... Я от маркуч, я от "0"пръстените на клапана на филтъра.... Трябва си гледане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilian_1 Публикувано 31 Май 2018 Доклад Share Публикувано 31 Май 2018 Я от тандем помпата я от гумички на дюзите Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantoms Публикувано 17 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Юли 2018 ilian_1, според симптомите и клипчетта, които гледах в тубата, най-вероятно се касае за уплътненията на дюзите. Гледах и тандем помпата, но няма никакъв теч. Въпросът ми е колко горе-долу взимат за смяна на тези уплътнения на дюзите? Търсих някаква тема във форума, но не намерих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fantoms Публикувано 9 Август 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2018 Проблема е решен. (поне за сега) Оказаха се уплътненя на дюзите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване