Jump to content

Тампон двигател


fiil

Recommended Posts

Здр колеги от скоро имам ауди а6 алрод 2011 и при смяна на маслото забелязах датчик на кабел който си висеше свободно след огледа установихме че датчика стои на тампона на двигателя и е счупен! Каква роля играе? Имам лека вибрация на обороти като стои колата и  оборотите са с 200 по малко от обичайните които съм виждал по другите коли! Някой запознат ако може да изкаже компетентнно мнение благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип оказва влияние, но не е нещо кой знае какво. 

Ако грешката не предизвиква други проблеми си карай така.

 

Имаше нещо, че като има грешки в моторния комп. не прави регенерации, но не знам дали не е за определена група грешки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приготви 1200лв :) и няма да имаш проблем с тези тампони :)  и моите са леко омаслени  ама още не се навивам да ги сменям :) нито трака нито тресе ....  имаше едно изтракване  като я изфорсирам на място ама се оказа , че ролките тракат а не тампоните. А сега имаш ли грешка от тези тампони или е спряна да излиза :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хем си хал хабер хем се караш нещо, що тей не знам. Що не идеш в Порше малко (гугълни ако не знаеш къде се намира), да погледнат момчетата за час, два да ти решат проблемите. И кафенцето е добре. Ма щото не съм клет киселяк като тебе пак ще ти го кажа, тоя датчик не прави нищо друго освен да шие грешка като умре тампона. На гроба дет си взел са го махнали и спрели грешката, щото като ти светне в червено 01 нема да го купиш в топ състояние. Иначе е един тъп хидравличен тампон, с датчкик като на накладка. Не знам и Петков от къде ги взима тия части ама преди 4 години като ги сменях моите бяха 540лв двата. 

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се карам на никой не знам как го  прецени … и да не съм толкова компетентен като теб явно ама и затова питам... сега го погледнах в еврото и е около 140 без отстъпката  все пак си ги сменил преди 4 години и аз се чудя от каде ги пазари петков

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, N1995 написа:

... Иначе е един тъп хидравличен тампон, с датчкик като на накладка. ...

 

Ми не е баш така.

 

Тампона е хидро-пневматичен.

Не е датчик "като на накладка", а е електо-пневмо клапан, и се управлява от EDC ( дизеловото ECU ).

И последно - тампоните оказват, влияние на стабилноста на двигателя в моторноя отсег при обороти до 1000 и над тази стойност, като мени твърдостта си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, N1995 написа:

Хем си хал хабер хем се караш нещо, що тей не знам. Що не идеш в Порше малко (гугълни ако не знаеш къде се намира), да погледнат момчетата за час, два да ти решат проблемите. И кафенцето е добре. Ма щото не съм клет киселяк като тебе пак ще ти го кажа, тоя датчик не прави нищо друго освен да шие грешка като умре тампона. На гроба дет си взел са го махнали и спрели грешката, щото като ти светне в червено 01 нема да го купиш в топ състояние. Иначе е един тъп хидравличен тампон, с датчкик като на накладка. Не знам и Петков от къде ги взима тия части ама преди 4 години като ги сменях моите бяха 540лв двата. 

Цена смяна 3  + труд  :) оригинални 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Киро, те някои тампони си остават здрави и не текат, но точно бобинката на соленоида дава фира и честито, вадиш портофела. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имал съм такъв случай.

И другия филм съм го гледал - датчика не дава грешка, ама тампона е нацепен и тресе като върнеш газта на скорост.

Обикновено ако тампона е изтекъл е чао....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старото ауди с АЕЛ ги карах 3 години след като изтекоха и нямаше проблем, нито тресеше, нито друго. там бяха още по-скъпи.

 

Но още не беше всичко направено да записва грешки и да светка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е казал с какъв мотор е колегата. 3.0 като цяло няма много вибрации и тампоните карат адски много, на 2.0 си има и заминават на 100к км. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абстрахирайте се от типа двигател, но тук на стр. 16 и 17 е показано кое как действа: https://www.google.bg/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://www.help4auto.com/download/ssp/183_2,5l%20V6%20TDI%204V.pdf&ved=2ahUKEwizme3F95jbAhWDDpoKHTqoDMoQFjAMegQIBhAB&usg=AOvVaw2DUvHYWCiZmJJ7GH6cz9UK

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...