Jump to content

Помагайте пали и гаснее


Ivan2256

Recommended Posts

Ми тука има поне две три места на които да си оставиш колата, да ти кажат какво и е и ако имаш парички да ти я оправят, а не някакви шамански прогностики имобилайзер ли е акумулатор ли е и разкази по картинка във форума...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия дето им я оставяш като те няма същото правят. 

Защо на повечето места не дават да гледаш - за да не видиш какви ги вършат.

 

Един път отидох да ми регулират предницата. Можех да гледам през един прозорец отгоре и отдалече, не ми дадоха да стоя да го гледам какво прави.

Взех си колата, воланът накриво. Бях седял 3 часа. Викам така ще карам, нямам вече нерви. Обаче се появи някакво топане отпред. Реших да проверя и се оказа, че не са стегнали кормилния накрайник там, където се регулира. 

Не мога да си спомня какво беше, но не можеше да се стегне разхлабеното без да се разхлаби от другата страна или не можеше без подемник. Отидох и им казах. Оправиха я, даже и воланът направо и ме оставиха да гледам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно че ще е така въпроса е дано по малко неща да счупят по нея и по малко да ме одерат, една от причините да се опитам да се справя сам е точно тази, но за жалост като немога затварям очите и каквото стане. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре я карам на сервиз и когато имам диагноза и цена на ремонта ще пиша отново, благодаря все пак на отзовалите се колеги. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги оказа се че компютъра е изгорял смениха го майсторите днес ми се обадиха че са я запалили но имало и другаде грешки и трябва да се огледа най вероятно ще има и друго, за сега толкова знам като имам повече информация пак ще пиша. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно ако е бил слаб акумулатора и при даване на ток от друг да са преискрили клемите или на запален двигател да е откачана едната клема на акумулатора (за смяна на акумулатора на работещ двигател) - почва да презарежда алтернатора и се вдига напрежението над допустимото. Може да е текла вода върху компютъра или да му е дошло времето, въпреки че без причина компютъра трудно би изгорял.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми незнам колега но лично съм се грижил за колата и от твойте предполижения единствено може да е че му е дошло времето или е нещо  друго но тея неща който си избройл няма как да станат защото само и единственно аз се грижа за тая кола. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компютрите не горят на V6 TDI, освен, ако не капе върху него. Виж дали задния винт на кутията е там и дали е почистено от кал и листя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никак колега чакам още отговор и се пукам. 

Няма и следа от вода при компютъра, знам че можеби са номера ами да я оправят че вече минаха двайсеи и няколко дена и резултат никакъв апък в края на месеца трябва да ходя в турция и как ще стане незнам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги щастлив край колата днес я взех от сервиза ми казаха че някаква платка сигорно е компютъра на кутията правела номера и бърка комуникацията на колата извадили я отремонтирали я и колата поне за сега няма ядове. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 26.05.2018 г. at 11:25 AM, N1995 said:

Тва е ад с тия коли да не живееш в София сигурно, ебахти майсторите, ебахти сервизите. Качи я на репатрака и я докарай тука да ти я оправят колата, че ще изпишеш още десет страници и накрая пак нищо...

А това ,,тука" къде е? За кой град става дума?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...