Jump to content

Помагайте пали и гаснее


Ivan2256

Recommended Posts

Ми тука има поне две три места на които да си оставиш колата, да ти кажат какво и е и ако имаш парички да ти я оправят, а не някакви шамански прогностики имобилайзер ли е акумулатор ли е и разкази по картинка във форума...

Link to comment
Share on other sites

Тия дето им я оставяш като те няма същото правят. 

Защо на повечето места не дават да гледаш - за да не видиш какви ги вършат.

 

Един път отидох да ми регулират предницата. Можех да гледам през един прозорец отгоре и отдалече, не ми дадоха да стоя да го гледам какво прави.

Взех си колата, воланът накриво. Бях седял 3 часа. Викам така ще карам, нямам вече нерви. Обаче се появи някакво топане отпред. Реших да проверя и се оказа, че не са стегнали кормилния накрайник там, където се регулира. 

Не мога да си спомня какво беше, но не можеше да се стегне разхлабеното без да се разхлаби от другата страна или не можеше без подемник. Отидох и им казах. Оправиха я, даже и воланът направо и ме оставиха да гледам.

Link to comment
Share on other sites

То е ясно че ще е така въпроса е дано по малко неща да счупят по нея и по малко да ме одерат, една от причините да се опитам да се справя сам е точно тази, но за жалост като немога затварям очите и каквото стане. 

Link to comment
Share on other sites

Утре я карам на сервиз и когато имам диагноза и цена на ремонта ще пиша отново, благодаря все пак на отзовалите се колеги. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Колеги оказа се че компютъра е изгорял смениха го майсторите днес ми се обадиха че са я запалили но имало и другаде грешки и трябва да се огледа най вероятно ще има и друго, за сега толкова знам като имам повече информация пак ще пиша. 

Link to comment
Share on other sites

Примерно ако е бил слаб акумулатора и при даване на ток от друг да са преискрили клемите или на запален двигател да е откачана едната клема на акумулатора (за смяна на акумулатора на работещ двигател) - почва да презарежда алтернатора и се вдига напрежението над допустимото. Може да е текла вода върху компютъра или да му е дошло времето, въпреки че без причина компютъра трудно би изгорял.

Link to comment
Share on other sites

Ми незнам колега но лично съм се грижил за колата и от твойте предполижения единствено може да е че му е дошло времето или е нещо  друго но тея неща който си избройл няма как да станат защото само и единственно аз се грижа за тая кола. 

Link to comment
Share on other sites

Компютрите не горят на V6 TDI, освен, ако не капе върху него. Виж дали задния винт на кутията е там и дали е почистено от кал и листя.

Link to comment
Share on other sites

На 12/6/2018 at 22:48, Ivan2256 написа:

От какво може да е исгорял тоя компютър?

Как се развиха нещата колега

Link to comment
Share on other sites

Никак колега чакам още отговор и се пукам. 

Няма и следа от вода при компютъра, знам че можеби са номера ами да я оправят че вече минаха двайсеи и няколко дена и резултат никакъв апък в края на месеца трябва да ходя в турция и как ще стане незнам. 

Link to comment
Share on other sites

Колеги щастлив край колата днес я взех от сервиза ми казаха че някаква платка сигорно е компютъра на кутията правела номера и бърка комуникацията на колата извадили я отремонтирали я и колата поне за сега няма ядове. 

Link to comment
Share on other sites

On 26.05.2018 г. at 11:25 AM, N1995 said:

Тва е ад с тия коли да не живееш в София сигурно, ебахти майсторите, ебахти сервизите. Качи я на репатрака и я докарай тука да ти я оправят колата, че ще изпишеш още десет страници и накрая пак нищо...

А това ,,тука" къде е? За кой град става дума?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...