Бако Мецан Публикувано 2 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2018 Здравейте, Понеже нямам голям опит с Ауди, а и малкото опит който имам не е много добър, искам да попитам какво ви е мнението за фейслифтовата А8-ца с 4.2 дизела (385к.с.)? Същия мотор като в Кайена ли е? На собствениците на коли на повече километри - какви са най-честите проблеми с този автомобил? Какви са скоростните кутии на тези коли? Благодаря предварително на отзовалите се, Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neotosi Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Здравей, От 2 години съм собственик на такава (лонг вариянт). Мотора е 4.0 TFSI. До този момент съм имал само един по-сериозен проблем с някакъв сензор, следящ за позицията на ангренажната верига. За жалост обаче не беше евтино решение, защото трябваше да се свали двигателя, което като тотал излезе около 3 000 лв., но беше покрито от гаранцията. Лек проблем с компресора на окачването, но беше тампонче, което се беше скъсало и струваше 10лв., което също беше покрито от нея и много други дреболии, които не те натоварват с нищо и се сменят за няколко часа. Преди месец обслужих скоростната кутия. Кутията е Типтроник и до колкото знам е абсолютно същата като на S8 и държи на бой. Като разход на гориво е поносимо. При мен е малко по-висок, защото смених турбините с по-големи, горивната помпа, лек чип и изпусквателната система без да нарушавам гаранционните условия. Въпреки това всичко е чук и няма да съжаляваш с този мотор и кутия, като вече имам 143 000 километра и мисля скоро да сменя с новата или евентуално някой S модел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 При 4.2TDI получаваш още от завода спортен диференциал. Кутията на всички A8-ци е типтроник 8HP. В SSP 457 може да прочетеш повече за техническите спецификцаии на кутията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 @neotosi - Ако няма да те затрудни разкажи малко с какви си сменил оригиналните турбини и като цяло за ъпгрейдите които си правил. Всички тези интервенции в Ауди ли си ги правил за да важи гаранцията ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neotosi Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 (Редактирано) Правени са от човек, близък до Madness Motorsport и Porsche Пловдив (Конкретни имена не мога да спомена или телефони, защото човека не работи за абсолютно всеки след работното си време (просто приятели)), като турбините са от S8 (4000 лв. двете (Оказа се че има разлика в турбините от А8 и S8, за което не знаех)), системата е Milltek (3200 лв.), a чипа е закупен от Ауди (2100 лв) . Всичко това не наранява гаранция. Констатирано е всичко това с тях. Общо взето си имам А8, която върви повече от S8. Труда е около 2700 лв. Редактирано 9 Декември 2018 от neotosi правописна грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 (Редактирано) Благодаря за споделената информация, изпусквателната система задължително ли е да бъде подменена и също така си споменал горивната помна тя с така от S8 ли се заменя? Иначе освен турботата и самият двигател в S8 има малко конструктивни различия спрямо стандартният 4.0TFSI за това в SSP-то по-долу може да се прочете повече. p.s. Изглежда, че според това SSP 920223 (в кеото се разглежда 4.0 TFSI мотора) в S8 се слага AL551-8Q кутията която я дават до 700NM. Редактирано 9 Декември 2018 от P_PETKOV Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
neotosi Публикувано 9 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2018 Горивната помпа е от S8. Изпусквателната система единствено съм я сменил, защото ми харесва как звучи на Milltek. Също така въздушните филтри са подменени. Общо взето около 770ps, 960nm и от 0-100 за 3.1 сек. и от 0-200 около 11 сек. А S8 са 520hp, 650nm и от 0-100 за 4.2 сек. Разликата в цената също е много голяма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване